Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.Auto to 730 3.0 v8 m60b30 w manualu.Tak jak w temacie auto wogole sie nie wkręca,ma sie to tak ze jak jade np dodaje gazu to powiedzmy ze przy 3000tys obrotów auto staje mało co głową szyby nie wybije. Na postoju też się nie wkręca,

Pierwsze co podłączyliśmy pod kompa i wywaliło 2 błędy

1. Czujnik spalania stukowego(2rząd cylindrów)

2. czujnik położenia wału

Ogolnie auto ma zaj... bogatą mieszanke... sondy umarły.... szczela w wydech jak i dolot....Do tego jak się przygazuje to komputer traci na chwile komunikacje z autem... Co dziwne po odłączeniu przepływki auto nawet nie reaguje. No dobra zdecydowałem że trzeba od czegoś zacząć,wymieniłem czujnik położenia wału, czujnik wymieniony kody usuniete, ale do czasu wystarszy tylko przygazować tak powyżej 3000tyś i znowu auto łapie błędy ze czujni padnięty i zapomnij o obrotach powyżej 4000tyś.Ogólnie jest jeszcze gorzej. Naszym zadaniem czujniki są dobre. Nie mamy już pomysłów tzw. mamy,,, coś się dzieje z kontem wyprzedzenia zapłonu LUB rozrząd SIE PRZESTAWIŁ Koledzy może któryś z was pomoże :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

Aha auto na wolnych obrotach chodzi równo.

Opublikowano

Katalizatory są , a w jakim stanie to nie mam pojęcia,nic nie dzwoni. Czyli najlepiej jak odkręce wydech tuż przy kolektorach i sprawdze. A moge odpalić auto z odkęconym wydechem?

pozdo

Opublikowano

Dalej walcze z problem, to co ustalilem to to że nie mam jednak katów same puste puszki...(poprzedni właściniel musiał wydłubać).

No i sprawdzony rozrząd,ustawiony prawidłow,brak jakichkolwiek odchyłek,wszystkie kółka ok, łańcuchy,ślizgi,napinacze. Jutro bede cały dzień szukał dalej....

Opublikowano

Temat przerabialem

 

1. Czujnik polozenia walkow rozrzadu wymienic - czesto ludzie sie myla jak odczytuja z kompa

2. Czujnik polozenia walu korbowego

3. Zaburzenia ciśnienia paliwa- pompa, grzybek regulujący cisnienie.

Jak Ci to nie pomorze, to wtedy zostaje jedna jeszcze opcja, ale na razie jej nie zdradze :mrgreen:

Opublikowano

Swiezy temat przerabialem u mnie padly obie sondy , podobno zawsze tak sie dzieje gdy auto trafi do polski i regularnie zaczyna latac na polskiej bajurze. Puki co odlaczylem je i latam w trybie awaryjnym aparacik wkreca sie w pelen zakres obrotow.

btw,

u mnie na przeplywomierz tez nie ma reakcji ale komp nie wykrywa bledow.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
Temat przerabialem

 

1. Czujnik polozenia walkow rozrzadu wymienic - czesto ludzie sie myla jak odczytuja z kompa

2. Czujnik polozenia walu korbowego

3. Zaburzenia ciśnienia paliwa- pompa, grzybek regulujący cisnienie.

Jak Ci to nie pomorze, to wtedy zostaje jedna jeszcze opcja, ale na razie jej nie zdradze :mrgreen:

 

No i nic czujnik dobre,pompka dobra(3,5bara, z zacisnietym powrotem 6-6,5bara)grzybek regulacyjny też dobry. Teraz lece do Poznania do

szkoły jak coś się ma rozsypać to dobrze chociaż bede wiedział co jest....

Jak wróce z Poznania to w poniedziałek ściągam koło pasowe na wale, podobno jest tam gumowy tłumik drgań,możliwe żę on się oberwał.

 

Boogie możesz mi teraz zdradzić swój drugi pomysł???

 

 

 

Swiezy temat przerabialem u mnie padly obie sondy , podobno zawsze tak sie dzieje gdy auto trafi do polski i regularnie zaczyna latac na polskiej bajurze. Puki co odlaczylem je i latam w trybie awaryjnym aparacik wkreca sie w pelen zakres obrotow.

btw,

u mnie na przeplywomierz tez nie ma reakcji ale komp nie wykrywa bledow.

 

Odłącze w poniedziałek sondy i powiem czy pomogło.

 

Dzieki za pomoc Panowie:)

Opublikowano
pompka dobra(3,5bara, z zacisnietym powrotem 6-6,5bara)

6 to powinna dawać bez zaciśniętego powrotu.

 

Z kąd masz te dane? Bo ja opierałem sie na danych z INFOTECHA, autodaty, czy też z komputera muchanika (guttman)

 

PS. 7bara powinna mieć sama pompa,tzw wyciągnieta na stole.

Opublikowano

 

No i nic czujnik dobre

 

w poniedziałek ściągam koło pasowe na wale, podobno jest tam gumowy tłumik drgań,możliwe żę on się oberwał.

 

Jedna sprawa,

 

Jesli kolo pasowe jest uszkodzone, co jest mozliwe :mrgreen: ale raczej przy silniku 4.0 i skrzyni manual, chyba ze masz nalatane 600 000,

to MUSISZ MIEC BŁĘDY Z CZUJNIKA WAŁU !!!

 

A jesli piszesz ze czujniki ok, to nie jest to kolo.

To wyglada tak, ze jak jest kolo zle, wymienisz czujnik, a tam dalej masz bledy odczytu z tego czujnika.

Opublikowano

 

No i nic czujnik dobre

 

w poniedziałek ściągam koło pasowe na wale, podobno jest tam gumowy tłumik drgań,możliwe żę on się oberwał.

 

Jedna sprawa,

 

Jesli kolo pasowe jest uszkodzone, co jest mozliwe :mrgreen: ale raczej przy silniku 4.0 i skrzyni manual, chyba ze masz nalatane 600 000,

to MUSISZ MIEC BŁĘDY Z CZUJNIKA WAŁU !!!

 

A jesli piszesz ze czujniki ok, to nie jest to kolo.

To wyglada tak, ze jak jest kolo zle, wymienisz czujnik, a tam dalej masz bledy odczytu z tego czujnika.

Opublikowano

 

No i nic czujnik dobre

 

w poniedziałek ściągam koło pasowe na wale, podobno jest tam gumowy tłumik drgań,możliwe żę on się oberwał.

 

Jedna sprawa,

 

Jesli kolo pasowe jest uszkodzone, co jest mozliwe :mrgreen: ale raczej przy silniku 4.0 i skrzyni manual, chyba ze masz nalatane 600 000,

to MUSISZ MIEC BŁĘDY Z CZUJNIKA WAŁU !!!

 

A jesli piszesz ze czujniki ok, to nie jest to kolo.

To wyglada tak, ze jak jest kolo zle, wymienisz czujnik, a tam dalej masz bledy odczytu z tego czujnika.

Opublikowano

czujnik walu jest nowy,a mimo to blad ciagle jest ze czujnik walu uszkodzony.oCzywiscie blad wyskakuje jak doda sie gazu.nie no 600000 Tys to nie mam nakulane.ale 3.0 w manualu.

sory za bledy,pisze na palmptopiE.

Opublikowano

co masz na mysli reset?ja poprostu usuwam kody uStereK za pomoca sprzetu diagnostycznego,takze auto nie ma zadnych bledow.

ps. z autem jest coRaz gorzej,ciekawe czy wroce do domu...

Opublikowano

podepne sie pod temat.... silnik 4.0 M60 automat, problem zaczal sie pare tyg temu.Zadnych innych obiawow poza wkrecaniem sie powyzej 4200.

Czasem ciagnie do konca (raczej rzadko) bez problemu (mam tylko wrzenie ze wolniej ale moze wkrecam sobie) , a czasem bardzo szarpnie powyzej 4-4.5 tak jakby do odcinki doszedl tak ze skrzynia zmienia bieg a czasem tylko bulgotnie sobie (jakby sie przydusil) i idzie dalej. Mam rowniez wrazenie, ze na Neutralu jak mam i wkrecem go na obroty to przy mniejszym wcisnieciu gazu idzie dalej niz jak mu dodam gwaltowniej, wtedy jakby sie przyduszal odrazu.... Wyjalem filtr powietrza i jest to samo.... Mam rozwniez wrazenie, ze np po dluzszym postoju pierwsze przecigniecie idzie niemalze ok a kazde nastepne powoduje pogorszenie objawow.... dzieje sie to u mnie na gazie i benzynie.... do tych 4 z kawalkiem wkreca sie normalnie i chodzi idealnie :(

Opublikowano
Miałem takie objawy przy uszkodzonym czujniku wału. Były znajomy miał tak w M60 jak miał uszkodzoną wiązkę od przepływomierza, na zwykłym kompie brak błędów na kompie "bmw" od razu wyszedł błąd. Jakby dodać do takiego kompa doświadczonego mechanika diagnostę bogactwo. Jakimiś uniwersalnym kompami z dolnej półki nie ma sobie co zawracać głowy. Chyba że lubimy wróżyć z fusów.
Opublikowano
co masz na mysli reset?ja poprostu usuwam kody uStereK za pomoca sprzetu diagnostycznego,takze auto nie ma zadnych bledow.

ps. z autem jest coRaz gorzej,ciekawe czy wroce do domu...

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=17134&start=0

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
czujnik walu jest nowy,a mimo to blad ciagle jest ze czujnik walu uszkodzony.oCzywiscie blad wyskakuje jak doda sie gazu

 

no to kolo pasowe sie rozalilo, jak dajesz gazu to sila napedu przekreca sroedek kola, jego obwod sie opoznia, i komp przez czujnik wariuje.

Opublikowano
czujnik walu jest nowy,a mimo to blad ciagle jest ze czujnik walu uszkodzony.oCzywiscie blad wyskakuje jak doda sie gazu

 

no to kolo pasowe sie rozalilo, jak dajesz gazu to sila napedu przekreca sroedek kola, jego obwod sie opoznia, i komp przez czujnik wariuje.

 

A jeśli to nie bedzie koło? tzw jeśli bedzie dobre, to co dalej?? :cry2:

PS. dojechałem do domku :roll2:

Opublikowano
No to teraz najciekawsze, koło jest dobre, jak i zemby znajdujące się na nim. Sprawdziłe też punkt zero i jest idealnie. cały dzień dziś szukałem wraz z mechanikiem :worried: :worried: :worried: i dalej zostaje z problemem,jutro chyba podjade do srervisu BMW :modlitwa: To co jedynie nas jeszcze natkneło to wykres przedstawiony na oscyloskopie, a dokładnie wykres pracy czujnika położenia wałka rozrządu,tzw czujnik pracuje i nie wyżuca błedów,kurcze fotka mi wyszła lipnie... W każdym bądz razie w wykresie pracy czujnika było wiać jakieś tzw szpilki,takie pionowe kreski :worried:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.