Skocz do zawartości

2.8 benzyna chce jechac ale tak jakby nie moze


ruti

Rekomendowane odpowiedzi

witam. od wczoraj jestem szczesliwym posiadaczem bmw. mam problem z delikatnym szrpaniem.

jak jedze spokojnie do 3000 obr/min silnik chodzi idealnie.

jak zmule go na wolnych obrotach np. zaczne ruszac bez gazu to tak jakby gdzies iskre gubil czy cos zaczyna plewic i za moment jest lux. natomiast jak jade powyzej 4000 i docisne pedal gazu wiecej to zaczyna robic takie skoki ze raz jedzie lepeij a za chwile jakby ja cos trzymalo i dala rady jechac i tak jest az do czerwonego pola. nie sa to jakies szarpania duze ale czuc wyraznie ze cos jakby chciala a nie moze i tak jest caly czas powyzej 4000 obr..

i jest jeszcze cos jednago. czasami jak jade to szarpie raz mocno tak jaby chciala zgasnac i za chwilke jest dobrze. i to jest nieregularne.

co to moze panowie byc???

Edytowane przez ruti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na wolnych obrotach ruszasz bez gazu to normalne że zaczyna szarpać silnikiem. A co do jazdy przy większej prędkości obrotowej to może jest to zbyt małe ciśnienie paliwa czytaj zapchany filtr paliwa :)

 

p.s. jaki motor :?: masz lpg :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik to 2.8 benzyna. kontrola sie nie wlacza napewno bo zauwazyl bym migajaca kontorlke i wiem jakie to uczucie jak kontorlka zaswieca. jesli ruszam bez gazu to slychac tak jakby silnik nie palil na wszystkie cylindry. siwece wyciagnalem i sa ladnie wypalone NGK BMW. a dzis mialem taka sprawe ze auto chodzilo na wolnych obrotach i nagle zgaslo. zapalilem normalnie i chodzi. czasami jak jade jest takie jedno duze szarpniecie wlasnie takie jakby silnik chcial zgasnac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. no to chyba musze sie podpiac pod kompa. wlasnie zalatwilem sobie kabel do zlacza i interface. powiedzcie mi ktorym programem najlepiej to zdiagnozowac. carsotf ale ktora wersja iczy jest jakis opis opis po polsku do kodow.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również obstawiam, że na 99% to któryś z czujników. Sam mam podobnie z tym, że wymieniłem juz czujnik wału jakieś 6 miesiecy temu i problem powrócił :roll: :roll: nie wiem czy przy padnięciu czujnika wałka jest tak samo?? podobno uzupełniają one swoją pracę :roll: :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec podlaczylem kompa iwyszlo tak

83-crankshaft angle pulse generator

40- brakelight switch/pedal value signal

a przy okazji

airbag

24-left satelit(densor for sidebag) or pressure sensor pessenger

16- belt switch, drivers side

climatronik

1-temperature control wheel, right

 

dzis jeszcze wymienilem swieczki bo byly NGK BMW i torche mialy najechane widac bylo po eletrodzie. zalozylem NGK 20 V-line

co mam teraz zrobic z tym wszystkim zeby bylo lux

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.