Skocz do zawartości

2.8 benzyna chce jechac ale tak jakby nie moze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam. od wczoraj jestem szczesliwym posiadaczem bmw. mam problem z delikatnym szrpaniem.

jak jedze spokojnie do 3000 obr/min silnik chodzi idealnie.

jak zmule go na wolnych obrotach np. zaczne ruszac bez gazu to tak jakby gdzies iskre gubil czy cos zaczyna plewic i za moment jest lux. natomiast jak jade powyzej 4000 i docisne pedal gazu wiecej to zaczyna robic takie skoki ze raz jedzie lepeij a za chwile jakby ja cos trzymalo i dala rady jechac i tak jest az do czerwonego pola. nie sa to jakies szarpania duze ale czuc wyraznie ze cos jakby chciala a nie moze i tak jest caly czas powyzej 4000 obr..

i jest jeszcze cos jednago. czasami jak jade to szarpie raz mocno tak jaby chciala zgasnac i za chwilke jest dobrze. i to jest nieregularne.

co to moze panowie byc???

Edytowane przez ruti
Opublikowano
silnik to 2.8 benzyna. kontrola sie nie wlacza napewno bo zauwazyl bym migajaca kontorlke i wiem jakie to uczucie jak kontorlka zaswieca. jesli ruszam bez gazu to slychac tak jakby silnik nie palil na wszystkie cylindry. siwece wyciagnalem i sa ladnie wypalone NGK BMW. a dzis mialem taka sprawe ze auto chodzilo na wolnych obrotach i nagle zgaslo. zapalilem normalnie i chodzi. czasami jak jade jest takie jedno duze szarpniecie wlasnie takie jakby silnik chcial zgasnac.
Opublikowano

przepraszam za to ze wczoraj nie dalem dokladnego modelu ale mialem jakis bedziew z klawiatura i obcinalo mi znaki.

ale w tym silniku nie ma kabli wysokiego napiecia sa cewki

Opublikowano
Musisz podpiąc się pod kompa, to mi wyglada na problemy z elektronika np. czujnik położenia wału lub przepływomierz. Sprawdź też czy nie ssie lewego powietrza za przepływką (peknięte gumowe rury itp.)
Opublikowano
ok. no to chyba musze sie podpiac pod kompa. wlasnie zalatwilem sobie kabel do zlacza i interface. powiedzcie mi ktorym programem najlepiej to zdiagnozowac. carsotf ale ktora wersja iczy jest jakis opis opis po polsku do kodow.
Opublikowano

Bez kompa napewno się nie obejdzie. Ale jak dla mnie są trzy wyjścia przepływomierz albo któryś z czujników położenia albo wału albo wałka rozrządu. Daj znać jak już będziesz po diagnozie.

pozdrawiam

Opublikowano
jutro sprawdze czy faktycznie nie ciagnie gdzies lewego powietrza. po djagnozie na kompie napisze co wyszlo. dzieki
Opublikowano
ja również obstawiam, że na 99% to któryś z czujników. Sam mam podobnie z tym, że wymieniłem juz czujnik wału jakieś 6 miesiecy temu i problem powrócił :roll: :roll: nie wiem czy przy padnięciu czujnika wałka jest tak samo?? podobno uzupełniają one swoją pracę :roll: :roll:
Opublikowano

wiec podlaczylem kompa iwyszlo tak

83-crankshaft angle pulse generator

40- brakelight switch/pedal value signal

a przy okazji

airbag

24-left satelit(densor for sidebag) or pressure sensor pessenger

16- belt switch, drivers side

climatronik

1-temperature control wheel, right

 

dzis jeszcze wymienilem swieczki bo byly NGK BMW i torche mialy najechane widac bylo po eletrodzie. zalozylem NGK 20 V-line

co mam teraz zrobic z tym wszystkim zeby bylo lux

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.