Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. mam taki pomysł ale nie wiem jak go zrealizować, otóż mam nie oryginalna pompke palikwa która strasznie buczy. chciałbym ja podłaczyć tak ażeby podczas pracy na lpg pompka automatycznie sie wyłączała. czy ktoś wie jak takie cos podłaczyc? pzdr
Opublikowano
Ja wiem :P Musisz zastosować przekaźnik... podłączasz go pod którąś cewkę/solenoid/elektrozawór LPG w taki sposób aby po zamknięciu obwodu przekaźnik rozłączał kabel np masowy pompki paliwa... hmm jest troszkę zabawy ale patent działa bardzo dobrze

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
eee no nie przesadzaj-az tak duzo roboty nie ma. A to najlepsza i najtansza opcja. Gdzies widzialem jakies moduly...tylko po co je kupowac jak mozna zastosowac kabel + przekaznik :)
Opublikowano
eee no nie przesadzaj-az tak duzo roboty nie ma. A to najlepsza i najtansza opcja. Gdzies widzialem jakies moduly...tylko po co je kupowac jak mozna zastosowac kabel + przekaznik :)

 

W sumie racja... przekaźnik blisko kabla od pompki, masa do budy a + kabelkiem do cewki

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Hej Cwaniaki :8) a jaki przekażnik wiecie ?

 

Styczno roztyczny :mrgreen: Nie no zaraz coś wynajde... Marku nie wierzysz w starego maniaka hehe :P

 

O na przykład taki http://www.allegro.pl/item529809160_przekaznik_samochodowy_12v_40_30a_solidny_nowe.html

 

lub

 

http://www.allegro.pl/item521759491_przekaznik_samochodowy_12v_30_40a_warszawa_kurier.html

 

I styki :

85 - masa

86 - kabelek do zaworu od gazu

30 - jedna część przeciętego kabelka od pompki paliwa

87a - druga część przewodu od pompki

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
tylko nie wiem czy wiecie że jak odłączycie pompe paliwa to nie bedzie chłodzenia wtrysków ja to bym wymienił pompe paliwa zamiast robić takie przeróbki
Opublikowano
tylko nie wiem czy wiecie że jak odłączycie pompe paliwa to nie bedzie chłodzenia wtrysków ja to bym wymienił pompe paliwa zamiast robić takie przeróbki
a czym to grozi ?
Opublikowano

tylko nie wiem czy wiecie że jak odłączycie pompe paliwa to nie bedzie chłodzenia wtrysków ja to bym wymienił pompe paliwa zamiast robić takie przeróbki
a czym to grozi ?
:shock: wiemy ale wiemy też że w czasie kiedy silnik pracuje na lpg to wtryskiwacze są zamknięte a ilośc paliwa w samym wtryskiwaczu jest tak znikoma że nie jest w stanie odprowadzic ciepła ponieważ jedną dziurką paliwo nie może do wtryskiwacza wpływac i jednocześnie z niego wypływac :duh:
Opublikowano
ale wiemy też że na listwie jest regulator ciśnienia i upuszczając paliwo umożliwia jego krążenie w układzie nawet przy zamknietych wtryskiwaczach :8) Wystarczy zdjąć wąż powrotny paliwa za regulatorem i sprawdzić przy pracującym na gazie silniku
Opublikowano
O regulatorze wiem tylko ze słyszenia :8) dobrze że mi podpowiedziałeś :mrgreen: zastanawia mnie tylko jak otworem zasilającym wtryskiwacz to samo paliwo może wracac :?: To całe chłodzenie wtryskiwaczy to czysto teoretyczne rozważania .
Opublikowano
http://www.vpx.pl/zdjecie,_31122008619.html%20.w%C5%82asnie%20paliwo%20idzie%20tylko%20zaznaczona%20na%20obrazku%20listwa%20wiec%20jak%20moze%20je%20chlodzic%20skoro%20komputer%20wtryskiwacze%20zamyka
Opublikowano
Koledzy żeby pompka nie buczała to musi mieć paliwko w zbiorniku bo ono ją chłodzi a jak tam jest susza (tak zwykle bywa u ludzi którzy mają LPG) to buczy i się przepala. Co do regulatora ciśnienia on jest do utrzymywania stałego ciśnienia na listwie a wtryski nie muszą być chłodzone jak nie pracują. Ważne jest przestrzeganie takich zasad jak od czasu do czasu pojeździć na benzynie aby te wtryski się nie zastały. Zresztą każdy gazownik wam powie aby autko odpalać zawsze na benzynie
Opublikowano
Koledzy żeby pompka nie buczała to musi mieć paliwko w zbiorniku bo ono ją chłodzi a jak tam jest susza (tak zwykle bywa u ludzi którzy mają LPG) to buczy i się przepala. Co do regulatora ciśnienia on jest do utrzymywania stałego ciśnienia na listwie a wtryski nie muszą być chłodzone jak nie pracują. Ważne jest przestrzeganie takich zasad jak od czasu do czasu pojeździć na benzynie aby te wtryski się nie zastały. Zresztą każdy gazownik wam powie aby autko odpalać zawsze na benzynie

 

 

 

to wiadomo ze trzeba odpalac i raz na jakis czas jecgac na lpg. ale moja popka jest takim szrotem ze im wiecej paliwa tym bardziej buczy

Opublikowano
Hmm, moja pompka także buczy. Raz ciszej, raz głośniej - niezależnie od stanu paliwa. Także, jak to napisał Belgus, kosiarkę słyszę często. ;) Jakieś 2 lata temu miałem sprawdzane ciśnienie pompki (przy okazji) i było ponad 3,5 Bara za filtrem paliwa. I teraz jest moje pytanie. Czy buczenie oznacza na 100% ewentualny zgon pompki? Co prawda od czasu pomiaru mogło się dużo zmienić, ale moc auta jest OK (jak na m40b18 :mrgreen: ). Ja zaczynam się już powoli rozglądać za drugą. A co Wy o tym myślicie?
Opublikowano
Hmm, moja pompka także buczy. Raz ciszej, raz głośniej - niezależnie od stanu paliwa. Także, jak to napisał Belgus, kosiarkę słyszę często. ;) Jakieś 2 lata temu miałem sprawdzane ciśnienie pompki (przy okazji) i było ponad 3,5 Bara za filtrem paliwa. I teraz jest moje pytanie. Czy buczenie oznacza na 100% ewentualny zgon pompki? Co prawda od czasu pomiaru mogło się dużo zmienić, ale moc auta jest OK (jak na m40b18 :mrgreen: ). Ja zaczynam się już powoli rozglądać za drugą. A co Wy o tym myślicie?

pewnie masz zamiennik za 85 z allegro ?

ja to dziadostwo kupiłem i żałuje bo oryginalna chodziła lux i cichutko

Opublikowano

Nie, oryginalna, jeśli dobrze pamiętam, to z logo BMW. Mało tego, kto wie, czy nie wiele młodsza od samego samochodu. :mrgreen:

 

O tych za niecałą stówę słyszałem. Także to to na pewno odpada.

Opublikowano
Nie, oryginalna, jeśli dobrze pamiętam, to z logo BMW. Mało tego, kto wie, czy nie wiele młodsza od samego samochodu. :mrgreen:

 

O tych za niecałą stówę słyszałem. Także to to na pewno odpada.

 

 

no to jak oryginał buczy to chyba sie konczy a duzo masz beni w baku ?

Opublikowano
To nie ma znaczenie. 1/4, 1/2 czy do pełna - zawsze ją słychać. Dlatego właśnie jestem ciekaw, o co jej chodzi. ;) Także podejrzewam, że już się kończy. Tylko ja tak już myślę od ponad półtorej roku. :roll2:
Opublikowano
Moja zaczęła buczec jak ubiegłej zimy przy tankowaniu 40litrów wlałem 0,5l denaturatu,dodam że nie mam zwyczaju jeżdzic mając mniej jak 20 litrów w zbiorniku.Także bankowo nie została przytarta przez jeżdżenie na oparach ,zbiornik jest duży metalowy może dlatego tak rezonuje.Ciśnienie podaje ponad 3 bary i chyba jej koniec jest bliski ale myślę że przy przebiegu 230 000km należy się jej emerytura :twisted:
Opublikowano
No właśnie. U mnie na budziku jest ponad 260 tysi, ale stawiam, że jest o stówę więcej. I także zawsze staram się mieć minimum 15-20 l.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.