Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Już dzwoniłem do żony że jak będzie wracać z pracy to niech zakupi jeden egzemplarz,może sie przyda do czegoś
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jaka będzie cena tego czytadła? :)
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
a jaka będzie cena tego czytadła? :)

 

aż 2,70 zł :D

003.jpg
Opublikowano
lepiej browar kupić.. porażka a nie poradnik, artykuł o e39 ten sam co kilka numerów wcześniej, nic nowego i nic ciekawego, forum jest dużo większą skarbnicą wiedzy w ciekawszej formia, ale to tylko moje skromne zdanie
  • Członkowie klubu
Opublikowano

zerknijcie na stronę numer 9

kombi i kabriolet :jawdrop: :duh:

003.jpg
Opublikowano

ale oprócz poradnika jest też gazetka do poczytania na.... tam gdzie król chodzi piechotą ;) I jest test BMW X1... :) jakby dali krzyżówkę to już całkiem byłby "full wypas"

 

PS

Temat chyba do zamknięcia..

Opublikowano

Dot. E34

"Trzeba pamiętać o regularnej wymianie oleju przekładniowego (...). Ubytek choćby 0,2l może przyczynić się do nieprawidłowej pracy automatu."

A co oni na to że producent uważa że skrzynie są bezobsługowe?

Wiadomo-olej nie jest wieczny,ale przy dobrym traktowaniu skrzynia przejedzie 600tys.bez zmiany oleju,poza tym piszą to tak jakby wyciągneli te dane z instrukcji...

itd.itd...

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

coz mozna napisac w artykule na 2 strony o danym modelu ? -> nic - same ogolniki ... a o samym e34 mozna takich poradnikow napisac z 5 lekka reka ...

 

poza tym - z jakiej racji forum sie zaangażowało w promocje takiego szajsu i zasmieca ktos mi skrzynke ?

 

to nie jest poradnik BMW A-Z , tylko BMW od C-D...

Opublikowano
coz mozna napisac w artykule na 2 strony o danym modelu ? -> nic - same ogolniki ... a o samym e34 mozna takich poradnikow napisac z 5 lekka reka ...

 

poza tym - z jakiej racji forum sie zaangażowało w promocje takiego szajsu i zasmieca ktos mi skrzynke ?

 

to nie jest poradnik BMW A-Z , tylko BMW od C-D...

Dokladnie ja kupuje powyższą gazete juz od jakiegoś czasu i niczego nowego się nie dowiedziałem, poprostu to samo skopiowane z poprzednich numerów do kupy...

Opublikowano

kupilem, 2,7zl nie pieniadz ale nic ciekawego sie nie dowiedzialem, za to jest mnostwo bledow, np: pojemnosc ukladu chlodzenie w TDS'ie to wg nich 6,7litra, wymiany oleju co 12-15tys km a nawet w "Sam naprawiam e34" jest napisane, ze beznyna co 10k km a diesel co 8k km.

 

jak ktos bardzo chce to moge porobic skany :)

 

Dot. E34

"Trzeba pamiętać o regularnej wymianie oleju przekładniowego (...). Ubytek choćby 0,2l może przyczynić się do nieprawidłowej pracy automatu."

A co oni na to że producent uważa że skrzynie są bezobsługowe?

Wiadomo-olej nie jest wieczny,ale przy dobrym traktowaniu skrzynia przejedzie 600tys.bez zmiany oleju,poza tym piszą to tak jakby wyciągneli te dane z instrukcji...

itd.itd...

 

ale im chodzilo o automata w tym przypadku a w nim sie ojej zmienia.

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
ale im chodzilo o automata w tym przypadku a w nim sie ojej zmienia.

Ja wiem o co chodziło.

Problem w tym ze BMW uważa te skrzynie jako bezobsługowe...

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
hmm w "Sam naprawiam E34" pisza, ze sie jednak wymienia wymienia.

 

Ale książki typu sam naprawiam a zalecenia serwisu lub fabryczna instrukcja obsługi to dwie różne sprawy

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
ale im chodzilo o automata w tym przypadku a w nim sie ojej zmienia.

Ja wiem o co chodziło.

Problem w tym ze BMW uważa te skrzynie jako bezobsługowe...

 

tak - i co 200 tys wywalic skrzynie i kupic nowa - niemcy maja na to pieniadze ...

 

nic nie jest bezobslugowe - olej w skrzyni pracuje tak samo jak w silniku czy przekladni - nie jest wieczny i wymaga wymiany - nie ma oleju nie wymiennego ( póki co ) ...

Opublikowano

Też się skusiłem...ale po "Auto Świecie" wiele się nie spodziewałem. Kupiłem sobie do poczytania na dzisiejszym dyżurze w szpitalu :)

... a zauważyliście ,że na 16 tej stronie odnośnie BMW E38 jest napisane ,że zabrania się napełniania skrzyni olejem syntetycznym ... więc DEXRON III jest bee ???

Opublikowano
ale im chodzilo o automata w tym przypadku a w nim sie ojej zmienia.

Ja wiem o co chodziło.

Problem w tym ze BMW uważa te skrzynie jako bezobsługowe...

 

tak - i co 200 tys wywalic skrzynie i kupic nowa - niemcy maja na to pieniadze ...

 

nic nie jest bezobslugowe - olej w skrzyni pracuje tak samo jak w silniku czy przekladni - nie jest wieczny i wymaga wymiany - nie ma oleju nie wymiennego ( póki co ) ...

Czy to jest takie trudne do zrozumienia BMW uznaje tą skrzynie za bezobsługową to nie znaczy ze to moje widzimisie.

Co 200tys. -4hp w mojej 7 przejechała 600tys. (o czym -chyba nawet z Tobą,nie pamiętam-była dyskusja).

Ja wiem że żaden olej nie jest wieczny,tylko przedstawiam stanowisko producenta co nie znaczy że się z nim zgadzam...

Wg BMW nie wymaga wymiany,wg użytkowników-tak...

Rozumiesz o co mi chodzi?

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

ja to rozumiem doskonale... ale bmw jest w błędzie - takie jest moje zdanie ...

 

jezeli zmienia sie plyn w ukladzie wspomaganie kierownicy a nie zmienia sie w ASB - tak twierdzi bmw - tylko ze czesto to ten samo olej ( np D3 ) - wiec z tego wynika ze olej ukladzie kierowniczym sie zuzywa a ten sam olej w skrzyni już nie ? co wiecej - ten sam olej w skrzyni czesto jest doprowadzany prawie do wrzenia i poddawany przeciążeniom - to jest przecież jakas paranoja - nie sądzisz ?

 

może nie zalecają wymiany bo po prostu ASO tego nie potrafi zrobic w prawidlowy sposob ?

Opublikowano

Ja z tego artykułu wywnioskowałem że 7 jest tańsza w eksploatacji jak 5 E39, mniej sie psuje. Według mnie bardzo najeżdzają na E39 szczególnie kombi, na pneumatyczne zawieszenie. Zresztą jest to artykuł skopiowany ze wcześniejszego AŚ pt:"Prestiż musi kosztować"

Wiele artykułów AŚ dotyczących starszych aut jest bardzo przesadzone, nie raz wzorują sie na jednym egzemplarzu. Śmieszy mnie cennik części wg ASO, kto 10-15 letni samochód serwisuje w ASO? Chyba ktoś kto wygrał w lotto i mu sie nudzi.

Bandyci Mają Wszystko
Opublikowano
ja to rozumiem doskonale... ale bmw jest w błędzie - takie jest moje zdanie ...

Ja też mam podobne zdanie-bo jak pisalem-żaden olej nie jest wieczny.

 

jezeli zmienia sie plyn w ukladzie wspomaganie kierownicy a nie zmienia sie w ASB - tak twierdzi bmw - tylko ze czesto to ten samo olej ( np D3 ) - wiec z tego wynika ze olej ukladzie kierowniczym sie zuzywa a ten sam olej w skrzyni już nie ? co wiecej - ten sam olej w skrzyni czesto jest doprowadzany prawie do wrzenia i poddawany przeciążeniom - to jest przecież jakas paranoja - nie sądzisz ?

No dokładnie- lekka paranoja.

 

może nie zalecają wymiany bo po prostu ASO tego nie potrafi zrobic w prawidlowy sposob ?

Całkiem możliwe...

 

Jesli mój poprzedni post był zbyt nerwowy-sory.

 

Pozdrawiam

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.