Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

beggus nie da się tego wytłumaczyć na czym polega radość z jazdy w BMW. Póki nie jeździłeś, to nigdy nie będziesz wiedzieć. Jeździłem wieloma samochodami i żaden nie miał tyle duszy co BMW.

w hondzie radosc z jazdy jest szczegolnei na wysokich obrotach.dzwiek silnika i zwawosc to glowne zalety:)przy tym niskie spalanie co przy zarobkach studenckich ma duze znaczenie..a jak jest z BMW?

Nie wiem jak można czuć radość z jazdy hondą 1.6 ? Chociażby napęd na przód koła to już odbiera całą przyjemność... Jak może dobrze brzmieć 1.6 ?! Jak mucha lub mikser. Ja się nie dziwię, że wszyscy montują do hond sportowe (buczące) tłumiki, bo przecież wstyd suszarką jeździć. Posłuchaj jak chodzi R6... W ogóle Hondy kojarzą mi się z "chińszczyzną", jakieś takie żółte , małe i skośne. Strach tym jechać więcej jak 170km/h bo czujesz się jakbyś miał zaraz odkleić się od jezdni. Mi klimat Hondy zupełnie nie odpowiada, ja nie mam włosów na żel, nie wyglądam jak wysuszona cytryna, ani pozerem też nie jestem :mrgreen:

Co do usterkowości, to ja akurat problemów ze swoją Betą nie mam. Standardowe wymiany klocków, oleju, filtrów (dla mnie slogan "Będziesz Miał Wydatki" to mit, powtarzany przez zazdrosnych ludzi). Na raporty TUV, ADAC patrzę z przymrużeniem oka. Przeważnie BMW są użytkowane w sposób daleko odbiegający od przeciętnego użytkowania Toyoty (starszy pan w kapeluszu, jadący nie więcej jak 60 km/h itp.). Tego w tych testach nie uwzględniają.

nie mniej..ale napewno nie bede tam czestym gosciem w przypadku hondy:)

Nie bądź tego taki pewien, akurat tego czy będziesz częstym gościem warsztatu na pewno wiedzieć nie możesz. Opinie bezawaryjnego samochodu ma Toyota, a nie Honda. Zresztą jeśli cokolwiek, Ci się popsuje to zapłacisz za to grubą kasę, i tej pensji studenckiej może nie starczyć. Każdy wie jak drogie są części do hond. W przypadku BMW części są bardzo tanie i łatwo dostępne.

Edytowane przez Bagor
  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wlasnie..radosc z jazdy???a czym sie charakteryzuje radosc z jazdy BMW???bo jesli chodzi o Honde to wiem:)tak samo mazda:)lub mercedes..a BMW???czym sie to charakteryzuje????skoro ani typowy model 318is lub 320 nie jest zbyt szybki itp?gdzie jest ta radosc z jazdy skoro co chwile cos ma sie psuc???

no właśnie, widać że kolega nie z tej bajki...

chyba nie ma co tłumaczyć facetowi który porównuje radość z jazdy mietkiem, mazdą i hondą...

mietkiem jeszcze zrozumiem, choć to zupełnie inna bajka... ale mazda i honda... a cóż one oferują poza brakiem usterek (obiegowe) i ewentualnie w miarę osiągami...

kolega najwidoczniej potrzebuje czegoś do szpanowania spod świateł, jest młodziutkim kierowcą który lubi wygrywać na prostej więc nie zrozumie co daje dźwięk szóstki lub ósemki, wyważenie pojazdu, precyzyjny układ kierowniczy...

szkoda czasu na wyjaśnianie... może do bejcy kusi go wygląd i opinia marki :mad2: "będą się mnie bać" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
no ale to proste pytanie chyba jest??:)czym sie charakteryzuje radosc z jazdy BMW? :)bo jesli mam takowe kupic to chcialbym wiedziec:)w hondzie radosc z jazdy jest szczegolnei na wysokich obrotach.dzwiek silnika i zwawosc to glowne zalety:)przy tym niskie spalanie co przy zarobkach studenckich ma duze znaczenie..a jak jest z BMW?

na czym polega radość z jazdy bmw to musisz stwierdzić sam :mrgreen: to tak jakbyś kogoś pytał ''na czym polega radość z seksu'' :mrgreen: .jak ci sie nie spodoba jazda bmw to jeżdzij hondą :wink:

pozdro :cool2:

klepało ale przestało!!!
Opublikowano
Ja swoją 525 tds jeżdżę od 1998 r. , zrobiłem nią 220 tys km .Lista kosztów jest dłuuuga. Najwieksza to utrata wartości z 43 tys do dzisiaj ...to jakieś 35 tys. Pompa wody 2 razy , tarcze z przodu 3 razy(jakoś tak szybko się wyginały) , wszystkie amory 1 raz , (i teraz pasowałoby znowu) , drążki stabilizatora 6 szt , wachacze z przodu licząc razem komplet 2 razy (i teraz pasowałoby je wszystkie wymienić) poduszki belki 1 raz , tarcze tył 1 raz, malowanko kilku elementów po 1,2 tys 2 razy , szyba przód 1 raz(teraz znowu dwa pajączki po kamolach) stellwerk pompy 1,5 tys, komputer silnika 1 tys (z powodu zatkanego odpł.wody pływał ale utonął -moja wina).Próbowałem przesiadki na inne samochody , ale po BMW wszystko inne wydaje się badziewiaste i przy beemce pozostanę.
Opublikowano

Usunąłem posty nie na temat.

BagorBMW dostał wyjaśnienie na priv za co dokładnie dostał warna i jeśli nie zastosuje się do mojej prośby dostanie kolejnego.

Panie i Panowie, szanujmy innych użytkowników Forum i odpowiadajmy na ich pytania rzeczowo i konkretnie, a nie urządzajmy sobie osobiste wycieczki. Każdy ma prawo sądzić o BMW co chce i twierdzić, że Honda jest lepsza. Jego zdanie, jego odczucia. Większość użytkowników tego Forum sądzi inaczej, ale to nie powód, żeby taką osobę szkalować.

Opublikowano

Witam

Przed aktualnie posiadanym BMW jezdzilem wlasnie Honda, miala 146 KM i jej silnik wcale nie brzmial jak silnik kosiarki. Dyskusja o wyzszosci jednej marki nad druga jest moim zdaniem rozwazaniem o wyzszosci sw.Bozonarodzeniowych nad sw. Wielkanocnymi.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Przed aktualnie posiadanym BMW jezdzilem wlasnie Honda, miala 146 KM i jej silnik wcale nie brzmial jak silnik kosiarki. Dyskusja o wyzszosci jednej marki nad druga jest moim zdaniem rozwazaniem o wyzszosci sw.Bozonarodzeniowych nad sw. Wielkanocnymi.

 

Pozdrawiam

 

 

przesiadłeś się na auto czterocylindrowe (w podpisie masz 320d) - w dodatku diesla, stąd

takie nie inne wrażenia akustyczne.

BMW Sauber F1 Team; only Pb
Opublikowano
Dyskusja o wyzszosci jednej marki nad druga jest moim zdaniem rozwazaniem o wyzszosci sw.Bozonarodzeniowych nad sw. Wielkanocnymi.

 

Pozdrawiam

 

zgadzam sie ....

 

 

Czytajac ten post mam wrazenie jakbym czytal forum 10 latkow ktorzy chwala sie ktory ma lepsza resorowke ....

 

mialem 26 (swoich) samochodow (nie liczac aut klijentow) ... z tego 5 BMW ( 2xE30- 2xE34 i obecnie E36) ... a w miedzyczasie marki VW, Volvo, Honda, Ford, Opel, ITD...

 

Kazdy samochod dawal mi cos innego z jazdy, inne doswiadczenia i inne odczucia ... BMW jest swojego rodzaju "ewenementem" jest tak tradycyjny ze jazdy tym samochodem nie da sie porownac do innej marki z tylnym napedem ... ale jednoczesnie jest tak komfortowo-usportowiony ze ma wieksza tendencje do usterek niz np. dosc prosta HONDA czy OPEL ...

 

Jedynym pytaniem jakie nalezy sobie zadac przed kupnem BMW nie jest "co w nim takiego jest...." tylko czy warto dac pare groszy wiecej na stacji paliw .... Ja uznalem ze TAK ! Warto nawet przy tak GLUPICH cenach benzyny zatankowac wiecej ale czerpac zupelnie INNA przyjemnosc z jazdy niz np. HONDA ...

 

pozdrufka i pokoj :D

Opublikowano

Witam,

Ja na mojego 525 tdsa wydam najprawdopodobniej ponad 10 tys,

na kwote te beda sie skladac drobne naprawy lakiernicze, wymiana sprzegla, wymiana hamulca recznego, naprawa tempomatu, napinacza pasa kierowcy i ogrzewania fotela kierowcy. Najdrozsza bedzie wymiana czesci zawieszenia oraz czego sie obawiam pompy wtryskowej (moze czeba tylko ustawic poczotek wtrysku, jak nie to regeneracja, najgorzej to jesli bedzie czeba kupic nowa 5000pln).

 

Uzytkowanie kosztuje

 

Pozdrawiam wszystkich

Opublikowano
E28 524td - mam ja rok nie liczac OC i benzyny wlozylem w naprawy ok. 10.000zl. Cale zawiesznie ( kolumny mc-persona, laczniki stabilizatora 2 razy, amorki wszystkie, wahacze wszystkie, drazki kierownicze wszystkie, gumy tylnej belki), akumulator ,podpora walu, rozrzad, kilka dupereli upiekszajacych ( 4 nowe chromowane klamki oryginal od e12 )itp. - wszystko na fakturach - dokladnie 9852,20. :)
Opublikowano

 

Od tego czasu omijam Olszowca z daleka i Wam też radzę.

Sorry za tak długi, szczegółowy opis, ale nie chciałbym aby ktoś posądził mnie o bezpodstawne oszczerstwa.

 

Pozdrawiam :

 

 

I trzecia nauka: niestety, właśnie to, że odpuszczamy powoduje, że jest tak jest. Że poziom obsługi to PRL-bis a nie UE.

 

 

Mnie ordynarnie i dwukrotnie okłamał pracownik ASO BMW w Wawie. Zamawiałem instrukcję obsługi. Podwakroć łgał, że została wysłana.

 

Miałem ochotę zrobić burę i napisać do jego szefa, a w razie braku odpowiedzi napisać do BMW Polska i jak dalej nic to do Centrali w Monachium. Ale... odkładałem to na później, potem, za moment... I tak ostatecznie nic nie zrobiłem. I żałuję. Teraz to za późno. I taki łapserdak pewno dalej okłamuje innych. A skądinąd wiem, że skargi w cywilizowanym świecie nie pozostają bez echa.

 

W

:: Moje auto ::


:: Nieważne czym jedziesz, ważne dokąd ::

Opublikowano
E28 524td - mam ja rok nie liczac OC i benzyny wlozylem w naprawy ok. 10.000zl. Cale zawiesznie ( kolumny mc-persona, laczniki stabilizatora 2 razy, amorki wszystkie, wahacze wszystkie, drazki kierownicze wszystkie, gumy tylnej belki), akumulator ,podpora walu, rozrzad, kilka dupereli upiekszajacych ( 4 nowe chromowane klamki oryginal od e12 )itp. - wszystko na fakturach - dokladnie 9852,20. :)

 

rozumiem, że wszystkie części oryginalne?

BMW Sauber F1 Team; only Pb
Opublikowano

e30 325

Skóra 1500

Lampy Smile 150

Felgi + opony 2000 + polerka 150

Dyfer 1000

Hamulce 600

Lakiernik ( nowe błotniki,reperaturki,likwidacja rdzy itp) ,naprawa po stłuczce -3000

Spawanie progów,podłogi 200zł

Serwis silnika- 700zł

Nowy aku 300zł

Siłownik sprzegła , pompa sprzegła - 250zł

Pompa wody 150zł

Zimówki 400zł

Co rok płyny - 200zł

Gałka + mieszek - 70

Nowe znaczki-60zł

 

 

Setki godzin spedzonych w garażu i radość z jazdy- BEZCENNE

Opublikowano
mój ostatni serwis prawie 3000 PLN - ale dużo się nałożyło :) amortyzatory przód, jakieś gumy w zawieszeniu, tarcze z przodu (bębny z tyły były na jesieni zeszłego roku wymieniane), tłumik, płyny, coś z centralnym zamkiem i immobiliserem :) POza tym nowe oponki letnie na poczatek tego roku, ale to już nie w tej cenie :) Plus jeszcze przegląd klimy u Misiaka i badanie techniczne :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.