Skocz do zawartości

330cd Na ile starcza klocki po zapaleniu się kontrolki ?


Fabi

Rekomendowane odpowiedzi

Wombat masz nos chłopie. Dokładnie tak jak piszesz choc mam tylko tylne klocki do zmiany i beda ze sklepu :) ale prawie trafiles :) Muszę sie przemieścic autem i badam temat co bym nie rozpierniczył tarcz. Edytowane przez Fabi
DOP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Niby po świętach ludzie odstresowani, nowy rok usmiechnieci a tu takie dyskusję.

 

Każdy swój rozum ma i niech go używa.

 

Pewnie połowa z nas źle się zrozumiała itp.

 

Ją Tez mam dużo pomysłów na pytania: ile silnik wytrzyma na maks obrotach, jak będę miał niski stan oleju to ile mogę tak jeździć, itp. itp. Panowie luzik wszystko z głową.

 

Pokój...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Ja wymieniam 2 kpl z tyłu na 1 z przodu, i to bez szaleństw.

Hehe masz na myśli, że klocki z tyłu wymieniasz 2 razy częściej niż te z przodu ? :D I piszesz, że bez szaleństw :mrgreen: To 330d napewno nie ma lekko :twisted2:

 

System ASC działa przez hamowanie tylnymi hamulcami. W przypadku deszczu czy zimowej pogody 500 NM momentu to za duzo. Poza tym system ASC rozdziela także sile miedzy przod i tył tak aby bylo jak najbardziej efektywne.

Kloski z tyłu starczają mi na 20.000 Km

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wombat masz nos chłopie. Dokładnie tak jak piszesz choc mam tylko tylne klocki do zmiany i beda ze sklepu :) ale prawie trafiles :) Muszę sie przemieścic autem i badam temat co bym nie rozpierniczył tarcz.

moj mechanik wymieniajac mi tarcze i klocki z tylu stwierdzil ze po zapaleniu kontrolki mozna spokojnie przejechac tysiac kilometrow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem temat bo niedawno wymieniłem klocki z tyłu no i oczywiście czujnik ale kontrolka dalej świeci, 20 tys km wymieniałem z przodu czujnik też i wtedy kontrolka od razu zgasła. A teraz po przeczytaniu tego tematu tak sobie myślę czy to znowu przód mi przypadkiem nie świeci. A może można to jakoś zgasić samemu lub jechać na kompa. Ciekawi mnie ile Wy robicie na swoich klockach?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy jak się jezdzi, ja przejechalem okolo 3000km. Zapalila mi sie kontrolka w Rumuni w gorach, jak jechalem do Bułgarii. Troche kilometrow zrobilem na miejscu i potem powrot okolo 1850km. Samochod zaladowany z boxem na dachu. Klocki odezwaly sie dopiero przy ostrym hamowaniu jakies 70km od domu (przytarly o spuchniety od temperatury rant), ale przy spokojnej jezdzie oraz delikatnym hamowaniu byla cisza, wiec dotoczylem sie jakos do domu. Przy wymianie na jednej tarczy bylo widac ze rant jest delikatnie jakby przytarty.

Uwazam ze jednak BMW sa robione na niemieckie autostrady i nie ma co panikowac jak sie kontrolka zapali. Przeciez oni czesto robia po 1000km dziennie. A jak ktos jedzie na spotkanie firmowe to nie bedzie zjezdzal do serwisu zeby klocki wymienic tylko zrobi to po spotkaniu na miejscu lub po powrocie. Tak wiec mysle ze jak ktos spokojnie po miescie jezdzi to ten 1000km mozna smialo bez ryzyka zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

z innej beczki żeby nei zakładać nowego tematu - jakie wybrać klocki?

jurid? ate? pagid? textar?

 

ostatnio słyszę przy hamowaniu odgłos, który może wskazywać na zużycie klocków z przodu, ale nie pali się (jeszcze?) kontrolka żadna. zmieniać już czy czekać aż się zapali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

Ja na zestawie - oryginalne tarcze przód (nie wentylowane ) i klocki ATE - od założenia do chwili obecnej, w okresie 3,5 roku zrobiłem około 45 tys. kilometrów. :D ...dla mnie to wynik wyśmienity!!!....fakt,że głównie robiłem trasy po mieście, ale były też wyjazdy wakacyjne i inne sporadyczne wypady w dalszą trasę. Właśnie od momentu zapalenia się kontrolki zrobiłem 470 kilometrów...za cztery dni wymieniam przednie hamulce, na takie jak ostatnio, czyli tarcze oryginał z ASO i klocki przód ATE.

Pozdrawiam.

KTO SZYBKO JEDZIE, TEGO WOLNO NIOSĄ !!!

http://img529.imageshack.us/img529/5021/qqqwr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zapaleniu się kontrolki (przód) zrobiłem około 4kkm i dopiero zmieniałem nowe tarcze, klocki i czujnik. Oczywiście od czasu do czasu zaglądałem na klocki jak tam wyglądają. Po wyciągnięciu starych klocków mogę stwierdzić że spokojnie starczyłyby przynajmniej na 2kkm. Tarcze były oryginalne a klocki chyba TRW (o ile dobrze pamiętam). Teraz mam założony nowy komplet Bosha (tarcze + klocki) i jak narazie zrobiłem ok. 5kkm i jestem bardzo zadowolony, a kosztowały połowe tyle co Textary. Dodam tylko że moja fura to automat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedawno miałem podobną sytuacje chciałem dojechać klocki jeszcze troszke zrobiłem trase holandia polska i w holandii zaczeło mi trzeć bo starły się klocki całkiem w rezultacie nie zaoszczędziłem tylko straciłem bo musiałem zmienić też tarcze pamiętaj chytry dwa razy traci ;) to na ile wytrzymają zależy od stylu jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.