Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

znalazlem takie zawieszenie do e30 - 80mm/75mm.

moje seryjne amorki umarly i bede musial je wymienic, no i myslalem o obnizeniu przy okazji :twisted:

jak myslicie, czy jest sens cos takiego zakladac na polskie drogi?

czy jak zaloze cos takiego to miske bede raz w tygodniu spawal?

 

prosze o opinie. moze uwazacie ze 60mm wystarczy?

Opublikowano
-80/70 do E30 :duh: troche a nawet bardzo za mocno. Miske nie raz w tygodniu a raz dziennie bys musial spawac. -60 to max co bym polecil do E30 zwlaszcza na polskie drogi ale i tak musialbys jeszcze dodatkowo oslonic miche no i oczywiscie uwazac jak jezdzisz i gdzie bys jezdzil , bo raczej wszedzie i tak bys nie mogl pojechac :D

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

  • Członkowie klubu
Opublikowano
wydaje mi sie ze troche przesadzasz...

To ja chętnie poczytam o Twoich wrażeniach z jazdy na takim obniżeniu :mrgreen:

 

Ja miałem -30mm na sprężynach Eibacha. Nie polecam. Obecnie jeżdżę znów na standardzie... niestety częściej się poruszam po polskich drogach niż na torach 8)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
gdzie takie :shock: :duh: moim zdaniem maks -40mm.

wydaje mi sie ze troche przesadzasz...

 

1kupisz 2pojezdzisz 3zrozumiesz 4to jest Polska

ja mam delikatnie obniżone auto,i gdzie niegdzie przydre podwoziem-nie o krawęzniki

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Pomijając aspekty polskich dróg to muszę powiedzieć że przy -80mm autko będzie przepięknie siedziało.

Zależy kto co lubi. Przy tym obniżeniu koło się pewnie schowa w błotnik...

mnie osobiście najbardziej się podoba, gdy rant błotnika jest równo z oponą.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Po 1 spawanie raz w tygpdniu to mala przesada, oslona na miske i po klopocie, 2 sprezyny to nie wszystko dobre amorki i nie bedzie zle polecam koni ja przynajmiej jestem zadowolony. I 4 jakie masz felgi jesli 16 albo 17 to smialo wkladaj auto i tak wyzej stoi! pozdrawiam
Opublikowano

Z -30 mm da się w Polsce żyć.

Ale i tak trzeba unikać wysokich krawężników, odstających studzienek i wjeżdżać w trawę dopiero po sprawdzeniu, czy nie ma w niej żadnych wystających kamlotów.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
ja mam -40mm i chetnie bym podniosl zawieszenie bardzo szybko przy naszych drogach sie niszczy czuc kazda nierownosc ale samochod wyglada zupelnie inaczej
Opublikowano
ja mam -40mm i chetnie bym podniosl zawieszenie bardzo szybko przy naszych drogach sie niszczy czuc kazda nierownosc ale samochod wyglada zupelnie inaczej

to ja sie z toba chetnie zamienie. ja dam ci serie a ty mi dasz niski zawias. idziesz na taki uklad? :D

 

-40 mm to zaden hardcore i moim zdaniem zadne przegiecie.

jesli chodzi o to zawieszenie -80, to jest to kompletny zawias wraz z amorkami... cena 200euro.

Opublikowano

Może nie będzie tak źle. Też mam niskie, miska jest zeszlifowana, ale trzeba uważać. Ja we wszystkich moich samochodach miałem obniżeniewięc jestem przyzwyczajony, ale najgorzej przesiąść się i ujeżdżać pierwszy raz i to E-30 na obniżeniu, bo tu pierwsze leci miska.

O koleinach w drodze zapomnj bo ja muszę po ich grzbietach jeździć bo inaczej słychać szzzzzzzzzzzz. W najbliższym czasie zakładam nową miskę olejową, która mniejsza od oryginalnej + małe zmiany przy smoku i oczywiście + płyta pod silnik bo mocowania wahaczy mimo letw tez się zdzierają.

Jazda jest nieporównywalnie niewygodna - po prostu to trzeba lubieć. Trzymanie w zaketach jest idealne i tu pewnie też za sprawą KONI z regulacją na prawie kamień - no ale ...

... coś za coś.

Pozdrawiam

..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..
Opublikowano

ja założyłem weitec -40 mm i jest wysoko

60/40 lub 60/60 to idealne rozwiązanie jak chcesz obniżyć

mam -40mm + opony niższe o 5%, bo 205/50r15 i nic nie chaczę, fakt że amory założyłem bilstein b8

Ja poprostu też się bałem i pytałem, teraz żałuję, że nie wziąłem 60/40.

ps. oryginalne mam do sprzedania

JUST HT
Opublikowano
Doman masz co w końcu z tą zawiechą zdecydowałeś ?

no to chyba pojdzie -60/-60... tylko narazie musze czekac, bo kasy brak.

Opublikowano
Kiedyś w e30 miałem Spaxa 60/40. Na dobrej drodze jedzie się fantastycznie, wrażenia jak w gokarcie. Niestety dobre drogi w Polsce stanowią 5 procent ogółu. Po którymś tam razie spawacz miski robił mi stałą promocję - ze 100 złotych schodził na 70. Do tego nowe 5 litrów oleju :evil: Ale i tak było fajnie :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.