Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie.Mam ptyanko odnośnie poprawienia elastyczności w moim bmw e34 m50b20 Vanos.Chciałbym aby było elstyczniejsze,aby lepiej się zbierało bo odczuwam troszkę deficyt mocy.Czy jest taka możliwość bez skomplikowanych kombinacji??Mówię od razu że mam w tym samochodzie gaz...oczywiście mógłbym podkręcić gaz,że miałaby bardzo dobre osiągi ale to wiąże się z dużo większym spalaniem.Doradźcie co mógłbym zrobić???
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano
Bez skąplikowanych operacji masz niewielkie pole manewru-można pokombinować troche z elektroniką,ale polepszy to niewiele elastyczność od dołu.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
W miare tanim rozwiązaniem będzie montaż Blosa,osiągi poprawią się na gazie i na benzynie.W tej chwili masz zamontowany mikser,który poważnie osłabia silnik.
Nur bmw e32
Opublikowano
oczywiście mógłbym podkręcić gaz,że miałaby bardzo dobre osiągi ale to wiąże się z dużo większym spalaniem.Doradźcie co mógłbym zrobić???

 

mozesz wyrzucic LPG lub zalozyc sekwencje, wtedy zobaczysz jak moc wraca, BLOS nic nie da

Opublikowano

Chodzi o chiptuning. Jeśli byłbyś zainteresowany, to mogę załatwić chip pod Twoje oczekiwania. Istnieje również możliwość ustawienia map pod gaz. Wtedy mocy będzie więcej niż na benzynie.

Kolego a mógłbyś więcej napisać więcej coś n/t ustawienia tych map pod gaz bo nie czaję za bardzo.

@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano
...oczywiście mógłbym podkręcić gaz,że miałaby bardzo dobre osiągi ale to wiąże się z dużo większym spalaniem.Doradźcie co mógłbym zrobić???

 

Każde twoje powiększenie mocy zawsze będzie okupione większym zużyciem paliwa. Chcesz mieć lepsze osiągi wstaw M50B25 192KM. A litr więcej ci spali przy znacznie lepszych osiągach.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Chodzi o chiptuning. Jeśli byłbyś zainteresowany, to mogę załatwić chip pod Twoje oczekiwania. Istnieje również możliwość ustawienia map pod gaz. Wtedy mocy będzie więcej niż na benzynie.

Kolego a mógłbyś więcej napisać więcej coś n/t ustawienia tych map pod gaz bo nie czaję za bardzo.

jeżeli ten dziwoląg na zdjęciu to jest twoje auto :cry2: to ja bym najpierw doprowadził je do stanu fabrycznego i dopiero później kombinował z mocą :cry2:

Opublikowano
Nie kolego to nie jest moje autko bo jak widac ze zdjęcia to jest E30 a ja mam e36 i e34 gdybys nie była taki spostrzegawczy :duh:
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano
Nie kolego to nie jest moje autko bo jak widac ze zdjęcia to jest E30 a ja mam e36 i e34 gdybys nie była taki spostrzegawczy :duh:

 

 

:mrgreen:

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Nie kolego to nie jest moje autko bo jak widac ze zdjęcia to jest E30 a ja mam e36 i e34 gdybys nie była taki spostrzegawczy :duh:

nie znam się na starszych modelach a już myślałem że to świństwo jest twoje :twisted2:

Opublikowano

witam wszystkich!

co do osiągów bmw zasilanych gazem oczywiście nieodpowiednimi instalacjami mogę napisać tyle że ostatnio widziałem jak koleś sprawdzał na hamowni swoją 730i e32 i niestety rozczarował się jak mu brakło do nominalnej mocy prawie 100hp więc najpierw kolego sprawdź ile faktycznie masz pod maską bo może to jest przyczyna twojego niezadowolenia z osiągów

Opublikowano
dokładnie jak przedmówca napisał ludzi ewkładja gaz do silnika typu M50 do tego nie sekwencją a potem by chcieli za 5zł podnieść moc wywal gaz wsadź M50B25 albo doprowadź fabryczny silnik do stanu ponad 140KM na hamowni i dojdziesz do wniosku że nie jest taki powolny :)
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Koledzy dziś sprawdzałem swoją instalację gazową i ona wcale taka zwykła nie jest bo nie ma dużej różnicy między benzyna a gazem a w dodatku mam pod maską taki puszkę plastikową od LPG i jak jest przełączone na LPG i dodaję gazu to zapala mi się zielona kontrolka.Myślę że takie zwyczajne instalacje gazowe nie mają takich rzeczy???Jeśli się mylę to proszę o poprawkę.
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano

nie ma dużej różnicy bo masz pewnie zwężkę w dolocie która nawet na bezynie zabiera Ci moc panie kolego :)

 

Chcesz mocy pełnej z M50B20 wywal gaz doprowadź silnik do ponad 140KM na hamowni zobaczysz wtedy że ten silnik nie jest taki zły :0

wiem bo miałem mojemu wychodziło 143KM po 18 latach więc nie był taki zły nieźle chodził kupujący twierdził że mocniejszą 520 jeszcze nie jechał a trochę ich obejrzał

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Koledzy dziś sprawdzałem swoją instalację gazową i ona wcale taka zwykła nie jest bo nie ma dużej różnicy między benzyna a gazem a w dodatku mam pod maską taki puszkę plastikową od LPG i jak jest przełączone na LPG i dodaję gazu to zapala mi się zielona kontrolka.Myślę że takie zwyczajne instalacje gazowe nie mają takich rzeczy???Jeśli się mylę to proszę o poprawkę.

 

masz zwykla instalacje kolego, 2 gen. wiec masz zwezke w dolocie, tak jak pisze kolega Zdzira 850I, wiec na benzynie tez bedzie lipa, wywal mikser i bujnij sie na samej benzynie, sam zobaczysz

Opublikowano
w dodatku mam pod maską taki puszkę plastikową od LPG i jak jest przełączone na LPG i dodaję gazu to zapala mi się zielona kontrolka.Myślę że takie zwyczajne instalacje gazowe nie mają takich rzeczy???
:shock: :mrgreen:

 

Widocznie jedna puszka nie wystarcza zamontuj drugą, dwie powinny poprawić elastyczność silnika. Ja mam ten sam silnik co ty i jest bardzo elastyczny, mam jedną puszkę ale ona ma aż pięć diód.

Opublikowano

podlacze sie pod temat i zapytam z samej ciekawosci co moge zrobic u siebie aby podniesc troszke moc. silnik m50b20 vanos+ gaz sekw.

dodam ze mocy mi nie brakuje jak i na benz tak i na gazie (chociaz ost mam z nim problemy :mad2: ) ale omijajac ten temat to czy jakis blos czy cos takiego jest warto montowac????

a wynik z hamowni 148,6km i 186nm :lol:

pozdr

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano

Nie warto montować blosa jak masz sekwencje, zamienił stryjek siekierkę na kijek :) masz seklwencyjna instalacje gazowa po co Ci blos montować czyli coś gorszego. Jak dobrze ci jeździ to nic nie kombinuj. Co wy wszyscy sie uparliscie na zwiekszanie mocy w jednostkach wolnossących jakimiś tam chipami, to wielkie jedno ..... wiadomo co , przynajmniej jak dla mnie. Jesli coś robić to robic profesionalnie, a w jednostkach wolnossących duzo się nie da zrobić zwłaszcza małymi kosztami, chyba ze całkowita modyfikacja dolotu i układu wydechowego i dostrojenie wtedy, ale to i tak przyrosty sa niewspółmierne do kosztów. Po prostu doprowadzić autko do serii, czyli wyeliminować wszelkie usterki jesli takowe są wyremontować to i owo aby wróciło do serii i jeździć. Chipsy są dobre w dieselkach tam stosunkowo niewielkim kosztem można podnieść moc, że będzie to zauważalne :) Co mi po zdjeciu odcinki, bo tak mniej więcej działają te wynalazki, owszem zaraz posypia sie komentarze tych co zakładali jakieś badziewie do benzynki, a ja mówię, że do jednostek wolnossących żadnymi Chipsami Laysami czy Crunchipsami :lol: nic sie nie zdziała i jest to bodajże niezdrowe dla silnika. Lać dobry olej, dbac o autko wyremontować to co trzeba aby trzymało serię i cieszyć się a jak nie zmienić autko na mocniejsze albo sam silnik, tyle w temacie. Notabene po raz entyyyyy podobny post.

Kolego masz dobry wynik z hamowni wiec co kombinujesz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.