Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam prosbe,mam bmw 320d z 98roku i chcialem sie dowiedziec czy jest jakas mozliwosc regulacji sprzegla poniewaz strasznie wysoko bierze sprzeglo,praktycznie na koncu wysokosci jak puszczam pedal sprzegla.Czy to oznaka ze juz sie konczy sprzeglo i trzeba wymieniac czy jest jeszcze jakas minimalna regulacja?Jezdze tym autem juz rok i odkad pamietam to zawsze tak wysoko bralo to sprzeglo.
Opublikowano
z tego co wiem to one mają to do siebie,też mnie to denerwuje.Jeśli się nie ślizga to lepiej nic nie robić.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprzęgło się kończy. Czeka Cię niebawem wymiana. Poczekaj jak będziesz miał problemy z wrzuceniem 1 i wstecznego i wtedy wymieniaj.
Krzysztof
Opublikowano
Sprzęgło się kończy. Czeka Cię niebawem wymiana. Poczekaj jak będziesz miał problemy z wrzuceniem 1 i wstecznego i wtedy wymieniaj.

 

Święte słowa :)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam. Odświeżam temat, bo mam podobny problem.

Mam wymione sprzęgło (komplet) ok 5 tys km temu. Nie ma drgań przy ruszaniu, ale biegi cieżko wchodzą. Przy zmianie również. Czuć haczenie. z 1 na 2 i z 2 na 3 itd. Sprzęgło łapie na samym końcu skoku pedału. Nie ma tez drgań przy jeździe.

 

Czy macie pomysł, gdzie szukac przyczyny? Z tego co piszecie nie ma regulacji. Sprzęgło praktycznie nowe. Co jest w takim razie grane?

 

Obecnie zmiana biegów nie jest komfortowa i trzeba robić wszystko z wyczuciem. Jedynka wchodzi ok, wsteczny również.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, mam podobny problem sprzeglo mi tez lapie na samym kocu, i ciezko wybic 3 bieg tak jak by go cos tam trzymalo i po nastepnej probie drazek swobodnie wraca na luz, z 4 biegiem jest podobnie, tylko ze jego ciezko jest wbic. Co to moze byc? i jak obnizyc moment lapania sprzegla?

Pozdrawiam

Opublikowano

też się załapię

jak jest zimno (dziś to już prawie nie odczuwalne) jedynka wchodzi z oporem, przy zmianie na 2 wychodzi ciężko i na 2 nie da się w zasadzie normalnie wrzucić -tj. trzeba ciągnąć, bo ma straszny opór. Przy wrzucaniu na 3 kilka razy zgrzytnął... po przejechaniu kilku km, jak się rozgrzeje jest wszystko OK, żadnych problemów.

Sprzęgło OK, nie jest zapowietrzone... jakaś częstsza przypadłość widzę

o co kaman :?: :?: :?:

 

P.S. co do sprzęgła... bierze wysoko bo i taka konstrukcja...nie musi się kończyć, bo mamy hydraulikę, wiec nie jest to takie oczywiste jak w normalnych sprzęgłach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.