Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hejka.. jestem tu nowy i nie bardzo jeszcze sie odnajduje w tym wszystkim i sorry ze odgrzewam kotleta ale mam taki mały problem

a oto on: kupiłem jakis czas temu 328i z roku 99. na wyswietlaczu srodkowym przy odpaleniu najpier pojawiał sie taki napis INSPECTION nad tym napisem taki znaczek zegarka a pod napisem -4950 po wcisnieciu prawego przycisku przy liczniku dodatkowo pokazywało 03.07 na tym forum długo szukałem i znalazłem różne wskazówki dotyczące kasowania takich bajerów, zastosowałem sie do jednych z tych wskazówek jak sie okazało moje bmw ma gniazdo diagnostyczne pod maską obok prawego amortyzatora dodam ze mieszkam w anglii i kierownica oraz wszystko jest po prawej stronie i analogicznie odwrotnie niz w autach z kontynentu, no wiec otworzyłem to gniazdo podałem kabelkiem mase na wtyk numer 7 i po paru kombinacjach napis inspekcja sie skasował nie ma tego -4950 ale pojawił sie napis OILSERVICE nad nim ikona zegarka pod nim 15525, własciwie po tej akcji pogubiłem sie w tym wszystkim.. i teraz przejde do sedna może mi ktoś wytłumaczy co i jak powinien wskazywać licznik jak jest wszystko prawidłowo ?? czy ta ikona zegarka ma być w tym liczniku czy nie ma być i to ze swieci oznacza ze cos jest nie tak ?? teraz w niektórych postach inni pisza ze zapalają sie im jakies kolorowe cegiełki wiem o co kaman z tymi cegiełkami ale u mnie ich wogóle nie ma i nie wiem co mysleć ?? na koniec był bym bardzo wdzieczny jak by mi ktoś wytłumaczył krok po kroku najprostsza metodą co sie jak kasuje i co ma sie swiecić a co nie, i jezeli sie coś zapali to co to oznacza ??

 

z góry dzieki za jakąkolwiek pomocną rade

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Inspekcja to jest to taki duzy przeglad

Oilservis oznacza wymiane oleju i zawsze bedzie Ci sie zapalał przed uruchomieniem silnika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
kolego cegielki Ciebie nie dotytcza bo to nie ten model a jezeli swieci ci sie zegarek to znaczy ze masz plyn hamulcowy do wymiany ale nie powiem ci jak sie to kasuje domowym sposobem
Opublikowano
ten zegarek tez da sie skasowac bez podpiecia do kompa sam skasowalem, gzies na forum jest co i jak :D

http://img69.imageshack.us/img69/4769/dscf7685kopia.jpg

/// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///

Opublikowano

witam

skasowanie INSPEKCJI w opisywanym na forum n/w sposób - nie działa,a przynajmniej w e46 318i z 98 r.

cyt.:

"1. Kluczyk wsadzony, ale nieprzekręcony, wciskamy na długo lewy przycisk i trzymamy go kilka sekund,

 

Po czym przekręcamy kluczyk w pozycje 1 lub 2 (zapłon) nadal trzymając lewy przycisk. pojawi nam się napis RESET INSPECKJA i jakieś tam szlaczki,

 

2. Puszczamy lewy przycisk, po czym znów przytrzymujemy (długo) na kilka ładnych sekund lewy przycisk az napis RESET zacznie mrugać,

 

3. Puszczamy lewy przycisk i naciskamy go raz (krotko) potwierdzając tym kasowanie inspekcji,

 

4. Kolejne krótkie wciśniecie lewego przycisku spowoduje zmianę na wyświetlaczu na RESET i ten zegarek od daty wymiany płynu hamulcowego"

 

5. Znów naciskamy na kilka sekund lewy przycisk az napis RESET zacznie mrugać,

 

6. Puszczamy i znów krotko naciskamy przycisk lewy, żeby potwierdzić kasowanie, czekamy chwile i data zmieni sie dokaldnie na "za dwa lata" naciskamy znów krotko lewy przycisk i ppojawi się napis END,

 

7. Naciskamy znów lewy na sekundkę i koniec zabiegu, wyciągamy kluczyk i później juz wszystko mamy czyste. "

Opublikowano
przed chwilą sprawdziłem sposób podany wyżej z lewym przyciskiem i u mnie ten sposób nie daje rady po wciśnięciu lewego i przekreceniu kluczyka pojawia sie napis TEST......1.0 i potem cisnąc na lewy przeskakują jakies cyfry pokazują sie jakieś dane w cyfrach.. doczytałem ze ten sposób z lewym przyciskiem to dopiero po 2001 roku działa.. a jak jest w starszych ??? napewno gniazdem serwisowym ale jak ???
Opublikowano

dokładnie - po 2001 roku. napis oilservice który teraz masz oznacza że możesz na obecnym oleju (jeśli go wymieniłeś) przejechać ponad 15 tyś. carsoft daje możliwość kasowania oleju i inspekcji (tej z napisem inspection) - u mnie ustawia na 25 tyś i jest opcja co ma wyświetlać po przekręceniu kluczyja - oilservice lub inspection. a zegarek - to już inna bajka i carsoft (przynajmniej 6.5, bo może 7.0) tego nie rusza. może inpa?

aha - data to chyba wskazanie ostatniej wymiany pynu haml. ja miałem u siebie 5.04, a po manewrze w carsofcie nie wiem dlaczego mam 5.06

Opublikowano
zastosowałem sie do jednych z tych wskazówek jak sie okazało moje bmw ma gniazdo diagnostyczne pod maską obok prawego amortyzatora dodam ze mieszkam w anglii i kierownica oraz wszystko jest po prawej stronie i analogicznie odwrotnie niz w autach z kontynentu, no wiec otworzyłem to gniazdo podałem kabelkiem mase na wtyk numer 7 i po paru kombinacjach napis inspekcja sie skasował nie ma tego -4950 ale pojawił sie napis OILSERVICE nad nim ikona zegarka pod nim 15525, własciwie po tej akcji pogubiłem sie w tym wszystkim..

 

Hmmm - ja na twoim miejscu nie grzebałbym zbytnio w gnieździe diagnostycznym a to z tego powodu, iż bardzo łatwo zrobić sobie więcej kłopotów niż pożytku.

Owszem - jest instrukcja na forum jak kasować samodzielnie inspekcję - natomiast wrazie jakby coś poszło nie tak - toś sam sobie winny.

Były przypadki, gdzie ktoś spalił w ten sposób mostek prostowniczy alternatora etc.

 

Jest takie sprytne urządzonko, które myślę warto sobie zakupić (lub zrobić samemu odpowiednią wtyczkę z przerywaczem) i pewnie na allegro kosztuje pare groszy - pewnie poniżej 100zł.

Skoro już nie chcesz kasować u kogoś - to zastanów się czy nie lepiej kupić sobie do tego coś porządnego - takiego gdzie przynajmniej nie pomylisz numerów styków, które masz zewrzeć.

 

Pzdr,

Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli w swoim masz 20 pinowe ,okrągłe gniazdo to oczywiście ten przyrząd będzie działał. Kasuje on inspekcję i oilservice, czyli to co Ciebie interesuje. Nawet przyzwoite pieniądze kosztuje :)

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.