Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

jest to ukryte menu

w którym jest test zegarów, nr Vin, i po wpisaniu kodu jeszcze inne funkcje

przynajmniej u mnie tak jest ale na forum czytałem o tym, jak znajde str to wrzuce linka

 

pozdr

BMW - Radość z jazdy


http://i46.tinypic.com/161kd53.jpg

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
W Twoim silniku oidp, termostat powinien być w okolicy 100 stopni - i wtedy to jest prawidłowo nagrzany motor.

Dzieki za info. Po rozgrzaniu auto oscyluje w przedziale 94-117stopni. Te 117stopni troche mnie martwi. Az tyle? Do takiej temperatury dochodzi po ostrej jezdzie,poczym dluzsze stanie na biegu jalowym.Lekka przegazowka temperatora spada. Wisko sie zalancza a po jakims czasie przestaje pracowac,potem ponownie sie zalancza jak temp wzrasta. Ale zdarza sie,ze nawet 110stopni a wisko milczy. Dopiero przegazowka i sie zalancza. Najmocniej sie kreci wiatrak po zgaszeniu cieplego silnika i ponownym uruchmieni silnika,wtedy przez chwile kreci jak oszalale. Z zalaczonym ogrzewaniem i klima wentylator kreci sie czesciej. Czy tak ma byc?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W Twoim silniku oidp, termostat powinien być w okolicy 100 stopni - i wtedy to jest prawidłowo nagrzany motor.

Dzieki za info. Po rozgrzaniu auto oscyluje w przedziale 94-117stopni. Te 117stopni troche mnie martwi. Az tyle? Do takiej temperatury dochodzi po ostrej jezdzie,poczym dluzsze stanie na biegu jalowym.Lekka przegazowka temperatora spada. Wisko sie zalancza a po jakims czasie przestaje pracowac,potem ponownie sie zalancza jak temp wzrasta. Ale zdarza sie,ze nawet 110stopni a wisko milczy. Dopiero przegazowka i sie zalancza. Najmocniej sie kreci wiatrak po zgaszeniu cieplego silnika i ponownym uruchmieni silnika,wtedy przez chwile kreci jak oszalale. Z zalaczonym ogrzewaniem i klima wentylator kreci sie czesciej. Czy tak ma byc?

 

O ile pamietam to ma byc 112 stopni przy spokojnej jezdzie, a 85 przy szalenstwach. Takie madre termostaty sa w benzynkach :mrgreen:

Czemu tak cieplo? Zeby oszczedzac paliwo i miescic sie w normie emisji spalin

Opublikowano
Nie,nie tak nie moze byc! Mialem dobre przeczucia. Efekt,komunikat za wysoka temperatura silnika. Diagnoza wykazala blad 279c. Wymiana termostatu(284zl) i temperaturka jest ok. Teraz wg.OBD nie przepracza 98stopni w korkach.

9

 

....a ja myslalem, ze termostaty zawsze psuja sie w pozycji otwartej :mrgreen:

Fajnie, ze udalo sie zdiagnozowac. Ja mialem ciagle za zimny silnik i poltora roku serwis nic nie znalazl. Sam musialem im udowodnic :mad2:

 

ale 112 stopni sie nie wystrasz (moze jak bedzie cieplej), nie wyssalem tego z palca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.