Skocz do zawartości

Kody


progressowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Podczas wciskania (tługiego trzymania,wcisniecia)kasownika przebiegu dniowego ukazują się małe cyferki na wskazniku przebiegu dziennego.Zatem pytanko,co to jest :?: Nodmienie,ze to nie kasowanie wymiennych materiałow eksploatacyjnych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

jest to ukryte menu

w którym jest test zegarów, nr Vin, i po wpisaniu kodu jeszcze inne funkcje

przynajmniej u mnie tak jest ale na forum czytałem o tym, jak znajde str to wrzuce linka

 

pozdr

BMW - Radość z jazdy


http://i46.tinypic.com/161kd53.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
W Twoim silniku oidp, termostat powinien być w okolicy 100 stopni - i wtedy to jest prawidłowo nagrzany motor.

Dzieki za info. Po rozgrzaniu auto oscyluje w przedziale 94-117stopni. Te 117stopni troche mnie martwi. Az tyle? Do takiej temperatury dochodzi po ostrej jezdzie,poczym dluzsze stanie na biegu jalowym.Lekka przegazowka temperatora spada. Wisko sie zalancza a po jakims czasie przestaje pracowac,potem ponownie sie zalancza jak temp wzrasta. Ale zdarza sie,ze nawet 110stopni a wisko milczy. Dopiero przegazowka i sie zalancza. Najmocniej sie kreci wiatrak po zgaszeniu cieplego silnika i ponownym uruchmieni silnika,wtedy przez chwile kreci jak oszalale. Z zalaczonym ogrzewaniem i klima wentylator kreci sie czesciej. Czy tak ma byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W Twoim silniku oidp, termostat powinien być w okolicy 100 stopni - i wtedy to jest prawidłowo nagrzany motor.

Dzieki za info. Po rozgrzaniu auto oscyluje w przedziale 94-117stopni. Te 117stopni troche mnie martwi. Az tyle? Do takiej temperatury dochodzi po ostrej jezdzie,poczym dluzsze stanie na biegu jalowym.Lekka przegazowka temperatora spada. Wisko sie zalancza a po jakims czasie przestaje pracowac,potem ponownie sie zalancza jak temp wzrasta. Ale zdarza sie,ze nawet 110stopni a wisko milczy. Dopiero przegazowka i sie zalancza. Najmocniej sie kreci wiatrak po zgaszeniu cieplego silnika i ponownym uruchmieni silnika,wtedy przez chwile kreci jak oszalale. Z zalaczonym ogrzewaniem i klima wentylator kreci sie czesciej. Czy tak ma byc?

 

O ile pamietam to ma byc 112 stopni przy spokojnej jezdzie, a 85 przy szalenstwach. Takie madre termostaty sa w benzynkach :mrgreen:

Czemu tak cieplo? Zeby oszczedzac paliwo i miescic sie w normie emisji spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie,nie tak nie moze byc! Mialem dobre przeczucia. Efekt,komunikat za wysoka temperatura silnika. Diagnoza wykazala blad 279c. Wymiana termostatu(284zl) i temperaturka jest ok. Teraz wg.OBD nie przepracza 98stopni w korkach.

 

 

 

 

 

 

 

9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie,nie tak nie moze byc! Mialem dobre przeczucia. Efekt,komunikat za wysoka temperatura silnika. Diagnoza wykazala blad 279c. Wymiana termostatu(284zl) i temperaturka jest ok. Teraz wg.OBD nie przepracza 98stopni w korkach.

9

 

....a ja myslalem, ze termostaty zawsze psuja sie w pozycji otwartej :mrgreen:

Fajnie, ze udalo sie zdiagnozowac. Ja mialem ciagle za zimny silnik i poltora roku serwis nic nie znalazl. Sam musialem im udowodnic :mad2:

 

ale 112 stopni sie nie wystrasz (moze jak bedzie cieplej), nie wyssalem tego z palca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.