Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam otóz dziwnym trafem coś sie stało z moją BMKą i gdy chce bardziej przyspieszyc czuje jakbym miał jakieś rwania i telepie samochodem.Natomiast jak przyspieszam powolnie wszystko jest ok.

Nie wiem o co chodzi. :cry2:

 

Druga sprawa jeden migacz zaczął mi szybciej działać niż drugi :cry2:

 

Błagam pomozcie co to moze byc

Opublikowano
Witam otóz dziwnym trafem coś sie stało z moją BMKą i gdy chce bardziej przyspieszyc czuje jakbym miał jakieś rwania i telepie samochodem.Natomiast jak przyspieszam powolnie wszystko jest ok.

Nie wiem o co chodzi. :cry2:

 

Nie masz żadnego komunikatu na zegarach? To zjawisko typowe dla zbyt dużej dawki paliwa po wciśnięciu pedału gazu, które dostając się do silnika w fazie ciekłej nie tworzy mieszanki, nie spala się jak należy i powoduje poczucie braku mocy. Wytestuj w taki sposób, że jak przyspieszasz i Ci się "zacina" odpuść trochę gaz. Jak zacznie ciągnąć to jest to...

 

Druga sprawa jeden migacz zaczął mi szybciej działać niż drugi :cry2:

 

Sprawdź, czy jedna z żarówek tej strony, która miga z większą częstotliwością Ci się przypadkiem nie spaliła

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

no własnie nie mam zadnego komunikatu a jak odpuszczam gaz jest ok i zaraz moge przyspieszyc.Czyz by to mogłabyc sonda lambda bo juz sam nie wiem .Generalnie jedzie do serwisu BMW w Lublinie i mam nadzieje ze zrobia to szybko i tanio:),ale raczej tanio nie bedzie.

 

A zapomniałem dodac ze to Benzyna+gaz sekwencja

 

z migaczami to sprawdze ale chyba jak jest zarowka spalona to wogole nie powinien swiecic a swieci.Moze cos z elektroniką sie powaliło

Opublikowano
kolego a czy to zjawisko dzieje sie na gazie czy benzynie??

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano

Nie masz żadnego komunikatu na zegarach? To zjawisko typowe dla zbyt dużej dawki paliwa po wciśnięciu pedału gazu, które dostając się do silnika w fazie ciekłej nie tworzy mieszanki, nie spala się jak należy i powoduje poczucie braku mocy. Wytestuj w taki sposób, że jak przyspieszasz i Ci się "zacina" odpuść trochę gaz. Jak zacznie ciągnąć to jest to...

 

O właśnie o to miałem zapytać. U mnie jest trochę inaczej. Niby ciągnie płynnie przy gazie w podłodze, ale jak odejmę gazu to zaczyna ciągnąć lepiej. Zero błędu na kompie. INPA pokazuje lekko zawyżone odczyty w idle związane z powietrzem. Przepływka mieści się w normie. Jakie jest rozwiązanie problemu z zalewaniem? Prawdopodobnie przez to zamuliło mi dół. :(

Opublikowano
[...]Jakie jest rozwiązanie problemu z zalewaniem?[...](

 

Ja mam to samo... Rozwiązanie, które sam stosuję jest jedno: odpuścić odrobinę gaz... Dodam, że ja tez nie mam żadnego błędu na kompie..

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Skoro nie znasz rozwiązania to jutro podpinam zegar do pomiaru ciśnienia w układzie paliwowym. Drugim pomysłem jest wyciągnięcie wtryskiwaczy i testowanie w słoikach, czy dobrze rozpylają. Jakieś rozwiązanie musi być.
Opublikowano

gaz +benzyna jak na benzynie chodzi normalnie a na gazie muli to mozesz sprawdzic filtr powietrza

wkoncu to mieszanka paliwowo powietrzna u mnie tak bylo jak mi filtr zawilgł i nie chcial przepuszczac powietrza

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
własnie miałem pytać o to samo, dzisiaj jak wcisnąłem mocniej gaz przy ruszaniu szerpneło ze dwa razy tak jakby odcinało dopływ paliwa (gaz prawie w podłodze), jak przyspieszam dynamicznie, ale powoli wciskam pedał gazu wszystko jest ok. Dodam, że mam benzynke bez gazu.
Opublikowano

karolr z gazem inaczej z benzyną inaczej niewiem dokladnie o co moze u ciebie chodzic

ale napisze ci od czego ja bym zaczął diagnoze

benzyniak nie jest skomplikowany wiec paliwo powietrze i prąd na rozpałke

wiec tak

1. sprawdz sobie kable wysokiego napiecia co ida do silnika czy nie przebijają najlepiej to zrobic nocą jak jest calkowicice ciemno otworz maske i najlepiej jakby ktos wcisnął ci gaz na wysokie obroty ogladaj czy kolo kabli nie pojawiają sie iskierki jak są iskierki to kable do wymiany .

2.świece w bmw są bardzo zywotne ale nie są niezawodne kiedy ostatnia wymiana była

3.powietrze czyli filtr ( w przypadku benzyny to mało kiedy sie zdarza ale jednak)

 

to są 3 punkty podstawowe

potem to juz diagnozy komputerowe :wink:

mam nadzieje ze pomoglem

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
karolr z gazem inaczej z benzyną inaczej niewiem dokladnie o co moze u ciebie chodzic

ale napisze ci od czego ja bym zaczął diagnoze

benzyniak nie jest skomplikowany wiec paliwo powietrze i prąd na rozpałke

wiec tak

1. sprawdz sobie kable wysokiego napiecia co ida do silnika czy nie przebijają najlepiej to zrobic nocą jak jest calkowicice ciemno otworz maske i najlepiej jakby ktos wcisnął ci gaz na wysokie obroty ogladaj czy kolo kabli nie pojawiają sie iskierki jak są iskierki to kable do wymiany .

2.świece w bmw są bardzo zywotne ale nie są niezawodne kiedy ostatnia wymiana była

3.powietrze czyli filtr ( w przypadku benzyny to mało kiedy sie zdarza ale jednak)

 

to są 3 punkty podstawowe

potem to juz diagnozy komputerowe :wink:

mam nadzieje ze pomoglem

 

Dzięki, dzisiaj w nocy sprawdzę, świece wymienię bo komplecik jeździ w bagażniku, filtr jest ok

Opublikowano
karolr 1. sprawdz sobie kable wysokiego napiecia co ida do silnika czy nie przebijają najlepiej to zrobic nocą jak jest calkowicice ciemno otworz maske i najlepiej jakby ktos wcisnął ci gaz na wysokie obroty ogladaj czy kolo kabli nie pojawiają sie iskierki jak są iskierki to kable do wymiany .

:wink:

mam nadzieje ze pomoglem

to w m52 są kable WN wydawało mi sie, że cewki
Opublikowano
karolr 1. sprawdz sobie kable wysokiego napiecia co ida do silnika czy nie przebijają najlepiej to zrobic nocą jak jest calkowicice ciemno otworz maske i najlepiej jakby ktos wcisnął ci gaz na wysokie obroty ogladaj czy kolo kabli nie pojawiają sie iskierki jak są iskierki to kable do wymiany .

:wink:

mam nadzieje ze pomoglem

to w m52 są kable WN wydawało mi sie, że cewki

 

A cewki jak sprawdzić? jakby któraś była padnięta na amen to wtedy na jednym cylindrze by nie pracował i sprawa prosta a w tym przypadku jak sprawdzić, testerem do cewek?

Opublikowano

Jedź w miejsce całkowicie zaciemnione, podnieś maskę i patrz, czy nie zaświeca się cewka. Czasami na wolnych obrotach mogą lekko błyskać. Później dodaj gazu, puść i patrz, czy któraś nie świeci. Pamiętaj, żeby zdjąć wcześniej plastikową osłonę.

 

Ale to nie będzie wina cewek. Ja u siebie zmieniłem na nowe i nic to nie dało. Wczoraj patrzyłem do odpowietrznika listwy wtryskowej i przy pracującym samochodzie było spore ciśnienie paliwa. Po 10 minutach postoju, ciśnienie było bardzo małe. Pożyczyłem zegar testowy ale nie pasują gwinty więc dokładnego ciśnienia nie znam. Jak zmierzę to powiem coś więcej.

Opublikowano
Wczoraj przebadałem ciśnienie na listwie i wszystko jest w porządku. 3bary cały czas a po wciśnięciu gazu wskakuje na 3.2 bara i utrzymuje w każdym zakresie obrotów. Ciekawostka jest taka, że jak włączam światła to ciśnienie od razu spada do 2.8 ale szybko zostaje dobite do 3. Prawdopodobnie z ładowaniem mam coś nie tak. Teraz zajmę się alternatorem. Zobaczę, co on na to bo wiecznie mam niedoładowany akumulator.
Opublikowano
Koło szarpie przy niskich obrotach i to dość częsta przypadłość E39. Ale tu chodzi o wciśnięciu gazu do dechy i odpuszczeniu. Wtedy auto zaczyna lepiej przyspieszać.
Opublikowano

Witam u mnie był ostatnio ten sam problem.Powiem co było tego przyczyną :na carsofcie nic nie wykazało to poszła w ruch inpa i tu też nic,w końcu gt1 w aso i też nic..... :jawdrop:

Przy dodawaniu gazu do dechy nie szedł jak powinien,albo przerywał tak było na początku,a jak każdy wie to może być wszystko np.:lewe powietrze,przepływomierz,filtr paliwa,pompa paliwa,świece,cewki,złe odpowietrzenie zbiornika,sensory wałka rozrządu,sensor wału korbowego....i i i ...

Pierwsze co posprawdzałam najprostrze rzeczy:świece,cewki,przewody powietrzne(zbadajcie szczegolnie cienki przewod powietrzny,ktory znajduje sie pod plastikowa oslona silnika tam gdzie jest listwa wtryskowa jest on w takiej piankowej otulinie),filtr,ciśnie paliwa kotre to powinno być 3,5 +/- 0,2 bar (a jak koledze spada do 2,8 to już jest niepokojące)

U mnie akurat to były początki psucia się czujnika wałka rozrzadu na wejściu ,on działał i diagnoza niestety nie wyłapała tego w początkowej fazie dopiero pare dni poźniej jak samochd zaczął źle odpalać,źle ruszać z miejsca,przy hamowaniu jak spadały obroty czasami gasłilnik...

Zastanawiające jest u ciebie ciśnienie 2,8 może regulator ciśnienia przy filtrze paliwa... :?: :?: :?:

Opublikowano
Masz rację. Sprawdziłem w eTechu i na sztywno na pompce podają 3.5 bara z tolerancją +/-0.06 a w układzie i na wtrysku 3.5bara +/- 0.02. Tylko przez co takie wahania? :(
  • 3 lata później...
Opublikowano

Sry, że odświeżam temat, ale nie będę zakładał nowego.

Wywaliłem katalizator i wstawiłem strumienice, wymieniłem cewki i świece , przepustnicę, uszczelniłem układ chłodzący i niestety samochód potrafi się przegrzewać bo bardzo szybko pobiera płyn od chłodnicy, tylko nie wiem czym może pobierać? Głowicą go nie bierze bo sprawdzane było i ciśnienie też jest ok, nie ma wycieków, nie dymi -nie wiem co to może być-pompa wody?

Po drugie zaczął hałasować od 3,5k obrotów w górę bez różnicy czy gaz czy benzyna-może mieć za mało oleju?

A tak to powiem, że na strumienicy całkiem ładnie się zbiera-zabieg który pomógł bo katalizator trochę jednak teraz czuję, że ograniczał.

 

Proszę o pomoc z tym przegrzewaniem bo ten temat wałkuję od 4lat i co jakiś czas wraca. :evil:

Opublikowano

Po drugie zaczął hałasować od 3,5k obrotów w górę bez różnicy czy gaz czy benzyna-może mieć za mało oleju?

ludzie posiadanie samochodu nie polega na codziennym odapleniu i jechaniu gdzie poniesie ale trzeba wykonać taką czyności jak np. sprawdzenie poziomu oleju w silniku nie mowie ze codziennie ale 1 w tygodniu czemu nie :mad2:

wracając do tematu ja tak mam i nic mi nie pokazalo tez na programach nie wiem jakich ale koles elektronik podłączył mi pod kts i wyszło na wydruku 3v napięcia przepływomierz a ma miec 5v napiecia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.