Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam moim dzisiejszym problemem jest to iż posiadam BMW E36 z silnikiem M50 z 93 roku i mam taki problem ze obroty mi się zawieszają. Potrafią zawiesić się na 2tys obrotów i tak cały czas się trzymają i dopiero jak podgazuję parę razy to spadną. Czasem jest tak ze silnik pracuje na postoju i same obroty chodzą przeważnie wskakują na wyższe kolo 1,5 tys. obrotów .Niekiedy dojeżdżając do świateł całkiem zgaśnie a niekiedy zawiesza się na 2 lub 3 tyś obrotów .Mam LPG sekwencje przejechałem na niej jakieś 20 tyś km jestem teraz na zachodzie i nie używam już od dłuższego czasu LPG jeżdżę na PB. Nie wiem czy na LPG tak sama się dzieje z tymi obrotami bo jeżdżę na PB. Drugi mój problem to taki ze zegary (licznik) mi się wyłączają nie ma różnicy czy jadę czy stoję wszystko ładnie świeci a tu nagle cyk i cale zegary się wyłączają tak jak bym wyją kluczyk ze stacyjki czasem jest tak ze zgasną na dość długo a czasem za sekundę się włączają. Co to może być. Ma ktoś jakie porady co można sprawdzić
Opublikowano
ja też miałem problemik z obrotami - miałem między 400 a 1300 czasami gasł . uszczelniłem dolot wyczyściłem krokowy potem wszystko starannie poskładałem następnie resecik . I BYŁO WARTO już nie gaśnie a obroty około 700
Opublikowano
Co do linki gazu to nie bo nawet jak dodaje gazu przy przepustnicy to widzę ze odbija do końca wczoraj odłączałem czujnik co jest przy przepustnicy i dalej było tak samo czyli zawieszały sie obroty.
Opublikowano
Tez tak myślałem i nawet kupiłem, ale niestety z moją coupetą nie chciał współpracować. Więc zwróciłem. A na rzeczy się znam bo nie jeden samochód podpinałem. Niestety te tanie interfejsy nie są perfekcyjne. Ale jak masz okazje to warto spróbować.
Opublikowano
Nie twierdze ze to jest przyczyna u Ciebie, lecz u mnie bylo podobnie, po np. gwaltownym hamowaniu zawieszaly mi sie obroty na 1500 i powoli opadaly w dol, a czasem trzeba bylo im pomoc podtaczajac samochod lub gazujac (troche wstyd na swiatlach). Okazalo sie ze padnieta sonda lambda, wymienilem na BOSCHa i zapomnialem o problemie, na benzynie czy gazie trzyma 800 obr/min... Pozdrawiam!
Opublikowano
Kolego Sendra a u Ciebie pokazało na kąpie ze sonda jest do wymiany???Czy jakoś inaczej sie dowiedziałeś?? I ile zapłaciłes jak mozna wiedziec za sonde

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.