Skocz do zawartości

dj_mlody12

Zarejestrowani
  • Postów

    143
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 1993 E39 523i 1997
  • Lokalizacja
    Polska

Osiągnięcia dj_mlody12

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam dzis udalo mi sie wyciagnac dpf z jednej jak j z drugiej strony siatka w dpf jest cala nic nie wskazuje na jego uszkodzenie a mimo to koncowki wydechwo mam czarne co w tym dpf moze sie posypac ze nie zbiera tego co ma zbierac? No chyba ze silnik emituje zbyt duzo sadzy?Patrzac na dpf wszystko wydaje sie byc ok co jeszcze mozna sprawdzic?
  2. Oczywiście pytam o ta kontrole żeby mieć jakieś porównanie. Jeśli chodzi o zapach spalin z DPF i bez niego to jest jakaś różnica? U mnie spalin nie śmierdzą jak z typowego disla tylko jakiś taki inny zapach maja. Czy da sie disem sprawdzi dokładnie tego DPF,
  3. A jeśli chodzi o lampkę trakcji to przy tym silniku przy starcie na suchym asfalcie z tymi oponami powiną ona mrygac?Tak jak wcześniej wspomniałem u mnie przy starcie czyli gaz w podłogę przyspieszenie jest ale jakoś nie widać żeby było aż takie żeby musiał działać system.wydaje mi sie ze po odpięciu przeplywki silnik jakoś miękko pracuje
  4. a jesli chodzi o disa to zrobić test przeplywki?? jesli chodzi o test to byl robiony na biegu jałowym i dis sam podnosił obroty to o ten test chodzi?
  5. te wyniki co podałem na początku to są przeprowadzone przez zemnie w inpa gaz do końca 3 bieg i tu jest moje zwiedzeni ze wszystko niby jest ok ale nie widzę różnicy po odpięciu przeplywki dodam jeszcze ze jak odepene przeplywke to INPA mierzy dalej podobnie z różnica na biegu jałowym wtedy aktualne pomiary przeplywki sa zawyżone o 200 a podczas jazy mierzy podobnie czego oczekuje komputer
  6. posiadam kabel i programy INPA DIS czy cos jestem w stanie sam zrobic? z wasza pomoca czy trzeba kogos kto ma w tym wiedze?
  7. to jest dymienie a jeśli chodzi o moc to jest normalne ze do tych 1500 1700 obrotów auto dość zamulenie przyspiesza? no i z tego co czytam w necie to auto z podobnymi silnikami przy starcie z miejsca jeszcze na 2 biegu potrafi gubić trakcie a u mnie nawet na 1 nie da rady. Jesli chodzi o dolewanie oleju na 10 tys km zniknęły mi 2 kreski na tym komputerowym wskaźniku. No i dręczy mnie ta przerywka czemu nie widać różnicy po jej odpięciu??
  8. co do handlarza omijam ich auto kupiłem osobiście w belgi gdyż tu przebywam jesli chodzi o temp to zgodzę sie wymieniłem 2 termostaty + pompę wody wszystko oryginalne BMW wcześniej w trasie tem spadała nawet do 75 s możne tu był jakiś problem po wymianie termostatów tem mam 88 90 s Raczej bym sie zdecydował na zakup nowego dpf niż go wycinać jakoś nie lobie jak z tylu jest czarny dymek. A czy możne być taka opcja ze DPF teraz sie doczyszcza bo dodam ze te dymienie nie wystaje zawsze zazwyczaj jest tak jak to w dislu raz zadymi i koniec i potem można gazować i już nie dymi ale raz na jakiś czas puści dym
  9. ogólnie to jest juz moje 3 BMW ale pierwsza disel wiec trochę jestem zielony jak wyczyściłem EGR(choc nie za bardzo był brudny w porównaniu do innych użytkowniku) to po złozniu odpaliłem bez rury tej głównej i po dodawaniu gazu widać było ze EGR pracuje otwiera sie i zamyka. Dodam tez ze np jak wyczyściłem EGR i zdjąłem rurę od wlotu powietrza po paru dniach to w EGR były ślady oleju. Dlubanie przy DPF raczej bym odstawil wydaje mi sie ze jeszcze prawdziwi Belgowie raczej tego nie robią choć mogę się mylić, Mechanik pokazywał mi katalizator z BMW innego w którym była wypalona dziura ale czy to możliwe ze przy 200 tys cos takiego mialo miejsce. Co do błędów ani dis ani INPA nic nie pokazują a czy ktoś spotkał sie ze po odpięciu przeplywki nie widać żadnych zmian?I jeszcze pytanie jeśli chodzi o ten model i silnik to jak startuje z miejsca gaz w podłogę to powinna zapalać sie kontrola tracki opony mam 225 17 na suchym czystym asfalcie rusza bez migania kontroli jak jest trochę piasku to wtedy możne kontrola trakcji przy gwałtownym starcie sie zapalić czy to normalne czy porostu jest brak mocy??
  10. z oględzin moich nie widać śladu ingerencji w dpf auto zostało kupione od pierwszego wlascicela w belgi osobiście nie przez handlarza w BMW niby przebieg oryginalny tylko trochę dziwi mnie fakt ze jak odepnę przeplywke to nie czuje żadnej różnicy :( a według INPA pokazuje to co oczekuje komputer. Z tego co poczytałem w necie to DPF w BMW wytrzymują duzo więcej przebiegu
  11. z tego co mechanik sprawdzał to mówił ze dpf jeszcze jest bo widzial roznice cisnienia. A czy ktos moze powiedziec czemu po odlaczeniu przeplywomierza nie widac roznicy ? Dodam ze juz pare razy wypalalem dpf w dis ale to jakos nic nie daje jesli chodzi o dymienie w Dis Exhaust gas backpressure na wolnych obrotach pokazuje 8,9
  12. Nikt nie ma pomysłów co można sprawdzić jeszcze??
  13. Na początku witam wszystkich. Chciałbym ze byście udzielili mi pomocy. Posiadam BMW E60 2008 r 525d silnik M57N2 197KM automat przebieg 218 tys. Mój problem polega na tym ze podczas np. wyprzedzania auto potrafi zakopcić na czarno. Posiadam w aucie DPF. Oryginalnie już nie posiadam klapek w kolektorze ssącym uszczelki założone nowe EGR wyczyszczony. Odma założona nowa. Z obserwacji INPA przepływomierz raczej jest dobry choć po odpięciu jego różnicy nie widać w przyspieszaniu. Nie jestem pewien jak powinno chodzi BMW z tym silnikiem ale odczuwam jak by auto trochę było zamulone szczególnie w zakresie obrotów niskich do 1500 obrotów . Spalanie raczej jest w normie trasa jadąc 140-150 7 l. Martwi mnie trochę brak mocy na tych niskich obrotach no i te kopcenie na czarno co można sprawdzić w takich objawach. Dodam tez ze jadąc np. 120 i wciśniecie gazu to odczuwam jak by auto musiało sobie trochę pomyśleć i po jakimś czasie zaczyna dopiero się zbierać. Wyniki z INPA 3 bieg gaz w podloge Nominal charhe air 2378 actual 2357 Nominal railpressure 1199 actual 1195 przepływomierz nominal 1064 actual 1213 Wtryski pokazują 1 0.02 2 0.16 3 0.60 4 -0.21 5 -0.76 6 0.21 Co może powodować objawy zadymienia i czy to normalne ze po odłączeniu przepływomierza nie widać zmian a według INPY wszystko jest ok ?? Z gory dziękuje za podpowiedzi
  14. Kolego z tymi procentami to chyba nie do końca jest tak pięknie jak to wygląda.U mnie z przodu pokazywało 78 % na stacjach diagnostycznych i w serwisie BMW ale czułem ze coś z nimi jest nie tak. Po wyjęci okazało się ze lewy jeszcze w miarę działa(na pewno nie miał 78%) a prawy to flak po wciśnięciu nie wracał do góro i praktycznie sam opadał po rozciągnięciu. Z tym ze ja mam zawieszanie M techik. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.