Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jaka może być przyczyna wibracji na kierownicy przy prędkości 60km,powyrzej zanikają,byłem na wyważeniu kół i zero rezultatu??pozdrawiam.
Opublikowano
A jak zaczynasz hamować to też są drgania ?

“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”

ś.p. Ayrton Senna da Silva


http://bmwteamkrakow.pl/galeria/albums/userpics/11064/m3gt~0.jpg

Opublikowano

Witam.

 

Nie wiem czy to cos pomoze ale ja bym zaczal od rozpedzenia sie do predkosci przy ktorej wystepuja drgania i wrzucil luz.Zobacz czy drgania wystepuja na luzie czy tylko na biegu lub biegach (w roznych predkosciach obrotowych silnika).Powie to tyle,ze bedziesz wiedzial czy problem tkwi w ukladzie jezdnym czy w napedowym.

 

Pozdrawiam.

http://images49.fotosik.pl/48/b15dcef712d56319.jpg


..."The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"...

Opublikowano
ja nie mam co nażekać,tarcze są nowe mają z jakieś3 miesiące,nie ma na nich ani jednej ryski a powiedz moze to być przyczyna opon??są roczne,wcześniej jezdziłem calibrą2.0 z nia miałem o 80%więcej problemów,pozdrawiam.
Opublikowano
Możesz mieć albo coś z tarczami , albo klocki są źle starte i przy niektórych prędkościach zahaczają o tarczę i pojawiają się drgania :P skoro tarcze masz nowe , to radziłbym wymienić klocki bo może źle się starły :?

Grass , Gas or Ass - Nobody Rides For Free .


Moja Buma :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=94528&highlight= Sprzedana !

Opublikowano
Moim zdaniem to nie zadne klocki, tez tak mialem. Po wywazeniu kol problem pozostal, a jednak prawa opona miala uszkodzone plutno, nie bylo tego widac z zewnatrz, drgania pojawialy sie kolo 60km/h a przy 80 zanikaly, ponownie wracaly przy 140-150. Od tej pory kupuje tylko nowe opony, lepiej zainwestowac troch kasy i miec spokoj, nie kombinowac i nie wkurzac sie...
Opublikowano
Jeszcze elementy gumowo-metalowe zbadaj-mi telepało jak miałem sworznie, tuleje i końcówki drążków wysypane. I po dwóch miesiącach od wymiany znowu się tuleja posypała :shock: i znowu to samo.
Opublikowano
ja nie mam co nażekać,tarcze są nowe mają z jakieś3 miesiące,nie ma na nich ani jednej ryski .

 

Wiek tarczy nie ma w tym momencie znaczenia. Byc może uległy skrzywieniu od naglego ochlodzenia, zwłaszcza o tej porze roku. Jezdzi sie intensywnie gaz - hamulec, tarcze sie nagrzewają, potem nieswiadomie wjezdzasz w kałuże, tak parokrotnie, i material z jakiego sa wykonane tarcze nie wykazuje takiej wytrzymałości jak przedtem, w konsekwencji ''biją'' .

Opublikowano
kupiłem ten samochodzik od pasjonaty,dbał o nie lepiej jak o żone,sprawdze klocki i gumy bo o tym nie pomyślałem,dziękuje Panowie za rady.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.