Skocz do zawartości

Paneq89

Zarejestrowani
  • Postów

    196
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Paneq89

  • Urodziny 16.05.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E36 318 sedan , E36 325i Coupe.
    Obecnie: E32 730i V8
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia Paneq89

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuje kolego :) , jutro się postaram zrobić tak jak napisałeś , a co jeśli wyjdzie słaba kompresja ? dać sobie spokój i szukać nowego silnika czy remont ?
  2. Witam Panowie ponownie , przepraszam , że nie odpisuję na bieżąco ale praktycznie w moim zawodzie jestem cały czas w delegacjach za granicą . Kolego Yaz , wymianę servotronica , zleciłem mechanikowi , ponieważ sam wiesz jaki jest beznadziejny dostęp w naszych autach do przekładni :( , w moim przypadku podnosił cały silnik do góry :O , nie wiem czy to było konieczne ale on podjął taką decyzję i zrobił jak się należy. Co do samego silnika , chciałem podjechać na diagnostykę , ale jedyny warsztat który znam w Częstochowie i ma BMW GT1 , ma go w naprawie. Zamówiłem póki co uszczelki pokrywy i świece wymienimy , wyczyścimy gniazda świec , podjadę na diagnostykę. I tutaj mam pytanie , czy jak mam niesprawne świece to czy pokaże błędy na wszystkich cewkach ? Czy lepiej jechać po wymianie ? Pytam bo wolałbym dwa razy tego nie rozbierać , tylko w razie co wymienić cewki , cewkę , razem ze świecami. Co do świateł , to sprawdziłem na Realoem numer modułu kontrolnego lamp , i ten co mam to pasuje do E34 M5 , zamówiłem na allegro prawidłowy i zobaczę czy to to . I tutaj kolejne pytanie , te " zimne luty " to kto mi w razie czego może polutować ? Zwykły elektromechanik powinien się na tym znać , czy są jakieś specjalistyczne zakłady się tym zajmujące ? Z góry dzięki za zainteresowanie , pozdrawiam wszystkich :D
  3. Witam ponownie , powoli dochodzę do ładu z moim autkiem :) , Co zostało zrobione : -Założony servotronic z modułem.( przy okazji wymieniony cały płyn w układzie wspomagania) -Zmieniona manetka na tą z bc. -Wymieniony rezystor w wentylatorze. -Wymieniony czujnik świateł stop ( brems. elektrik i później całkowite zaniknięcie świateł stop mnie do tego zmusiło :P ) -Byłem zmuszony założyć instalacje lpg :( ( wiadomo koszty ) -Założone felgi 17 :) -Naprawiona lampka oświetlająca pod maską ;) Ale niestety to nie koniec :( , mimo wymiany rezystora ( po spięciu na krótko działał tylko 2 bieg ) nie załącza się wentylator wraz z klimą , na krótko już działają obydwa biegi mimo to , wentylator nie hula. Czy to może być wina termowłącznika przy chłodnicy? Silnikiem trzęsie cały czas , równomiernie czy to zimny czy ciepły , czy na gazie czy nie . Czasami z rana podczas odpalania auta spadają obroty i gaśnie , po drugim odpaleniu już jest wszystko ok , dalej nie wiem o co chodzi na komputerze nic nie wyszło. Mimo wymiany czujnika , przeczyszczeniu styków , wymianie żarówek na nowe i takie same , potrafi się zapalić check po wciśnięciu pedału hamulca , już też nie mam na to pomysłów. Czasami zanikają mi światła drogowe , czyli jadę jest wszystko ok zapala się kontrolka ale światła nie świecą . Przygasa mi oświetlenie w kabinie , czy to regulator napięcia czy może coś innego ? Na dniach myślę , że auto i tak pójdzie do elektryka ale na co można zwrócić uwagę ? Wszystkim którzy się zainteresowali tematem dziękuję i czekam na dalsze wskazówki :)
  4. Witam , znalazłem wtyczkę od servotronica i za głośnikiem te dwie po stronie kierowcy :) . Także teraz będę kompletował części. Manetka jest już zamówiona czekam na jej przybycie i założenie :). Sprawa z roletą wygląda tak , że nie zamyka się do końca trzeba ją pchnąć i wtedy przestaje " tyrkać " jutro będę miał dzień wolny to pojadę po jakiś smar i przesmaruję szynę po której " jeżdżą i rozkładają roletę " te dwa "patyki" . Jakiś konkretny smar polecacie czy może być zwykły litowy ? Temat zagłówków na razie zostawiam jak skóra pójdzie do renowacji to fachowiec mi na to spojrzy. Niestety pojawił się nowy problem , mianowicie klimatyzacja , nie działała od razu , ale dopiero teraz przyjrzałem się temu tematowi dokładniej. Mianowicie załączam klimatyzację przyciskiem , ładnie się kontrolka zapala , załącza się sprężarka , natomiast obroty silnika nie rosną ani nie załącza się ten wentylator co jest zaraz za zderzakiem. Jutro podjadę na serwis klimy czy jest czynnik ale może można na coś jeszcze zwrócić uwagę? Nom i niestety trzęsie silnikiem na postoju , zostały już wymienione poduszki pod skrzynią , obroty nie falują trzymają elegancko , co może być przyczyną ? Pozdrawiam i dzięki za pomoc ! :)
  5. Kolego czyli wystarczy kupić moduł z tymi dwoma wtyczkami obok głośnika, przekładnię i zamienić i jest finisz ? czy do skrzynki pod siedzeniem trzeba jakiś moduł dokupić czy przekaźnik dodatkowo albo jeszcze coś innego ? Dzięki za odpowiedź :) a to w razie czego manetkę idzie jakoś dołożyć w miarę prosto czy jest to nieopłacalne ze względu na masę roboty ?
  6. Witam od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem E32 z silnikiem M60B30 , niestety jak to w każdym używanym aucie pojawiło się kilka problemów :( : - Elektryczne zagłówki tył wysuwają się elegancko ale podczas chowania przez chwilę podskakują i się odłączają , da się to odratować czy od razu szukać używek ? - Elektryczna roleta tył , podczas złożenia jeszcze podskakuje i , żeby zaczęła się składać trzeba popchnąć te dwa stelaże które ją składają . - Przymierzam się do dokładki servotronic , sprawdzałem za głośnikiem od strony kierowcy we wnęce mam te dwie wtyczki , ale gdzie szukać czy jest wtyczka od podłączenia do przekładni ? Jeśli ktoś ma jakieś zdjęcie tego miejsca albo wie gdzie to się może znajdować proszę o pomoc . - Mam pełny komputer OBC , działają mi ukryte testy , ale nie mam przy manetce od kierunków włącznika do OBC , czy coś tutaj było kombinowane , czy mogła wyjść taka wersja ? Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc :)
  7. 4. Możliwe że nie wyrabia pompa wody albo termostat do wyrzucenia ( zacząłbym od niego bo to niski koszt ) . 6. Czy oglądaliście synchronizator jak ściągaliście skrzynie ??
  8. Paneq89

    tykający pedał hamulca

    u mnei dopiero po jakimś czasie czasami w ogóle , powiedz mi kiedy miałeś zmieniany płyn hamulcowy oraz czy posiadasz ABS jeśli tak to czy zmieniałeś w ostatnim czasie czujniki ABS , pozdrawiam
  9. Paneq89

    tykający pedał hamulca

    Wiele osób tutaj to ma :) w tym niestety również ja . Powiedz czy tak dzieje się od razu jak zapalisz silnik czy po krótkiej przejażdżce pierwszym hamowaniu itd ??
  10. Nikt nie miał do czynienia naprawdę ze sprężynami wzmacnianymi Lesjofors na tył ?? Czy auto się podnosi ?? bo aktualnie mam kawałek opony schowany za rant nom może nie kawałek ale zaraz się zacznie chować jest tak na krawędzi , albo może chociaż ktoś wie czy sprężyny od kombi mają większą ilość zwoi albo od cabrio ?? Pozdrawiam
  11. Witam dosyć mocno siadł u mnie ostatnio tył :P zostały wymienione wszystkie amorki i teraz przód siedzi wyżej niż tył . I teraz mam takie pytanko jakie założyć sprężyny jeśli w bagażniku jest butla z gazem + tuba i wzmacniacz . Czy zakładać LEsjofors wzmocnione czy K+F czy może jakieś od Cabrio \ Kombi ?? Pozdrawiam i dziękuję za porady :)
  12. Witam proste pytanie co jest odpowiedzialne za włączenie przepływomierza ?? I czy załącza się on od razu czy od osiągnięcia konkretnej temp ?? z góry dzięki :)
  13. Witam otóż ostatnio odłączyłem przepływomierz i trochę tak pojeździłem i tak , auto już nie gaśnie obroty lekko falują i jak się zagrzeje to podczas wrzucania luzu to nawet nie przygaśnie , natomiast jeśli auto zgaszę i zapalę jeszcze raz to obroty strasznie bujają aż auto całkowicie zgaśnie :P gdy już mi zgaśnie i podłącze przepływomierz to jest ok zapalam i nie gaśnie i wtedy mogę go ponownie odłączyć i też nie zgaśnie :) czyli jest trafiony czy może jakiś moduł który steruje tym przepływomierzem ?? Rozumiem że trochę namieszałem ale prościej się nie da tego napisać :mrgreen: ja już ogólnie zaczynam tracić siły :D W aucie pojawiły się kolejne problemy z elektryką mianowicie - brake light circuit - tail light failure czy coś takiego chociaż wszystko świeci - po jakimś czasie obrotomierz zaczyna skakać potem w ogóle wskazówka sobie opada na jakieś 1000obr i tak sobie leży nawet jak zgaszę zegary to ona wisi :) - od czasu do czasu coś sobie puknie pod zegarami i nad pedałami pod tą osłoną :) i dzieje się tak tylko po pierwszym uruchomieniu auta po nocy :O jak auto postoi nawet 3 godziny i jeżdżę to nie pojawi się żaden z tych komunikatów i czasami się odłączy obrotomierz a czasami nie :) Jeśli ktoś ma jakieś pomysły chętnie posłucham bo ja już się powoli poddaje :)
  14. A macie panowie w swoim aucie ABS ?? Jeśli tak to czy nie Pali się kontrolka ?? Akumulatory ile mają lat ?? Sprawdzone ładowanie ??
  15. Dziwna sprawa po wyczyszczeniu przepustnicy i przepływomierza auto faluje tylko z rana :O jak jadę drugi raz w ciągu dnia to już obroty nie falują sytuacja się powtarza 2 dzień pod rząd , szkoda że nowy przepływomierz w BMW kosztuje 1800 zł :duh: bo taki ze szrotu to też loteria :| chyba bd musiał poczekać bo nasz szrot BMW w Częstochowie buduje sobie warsztat i tam u nich podjadę na komputer i może mi dadzą jakieś gwarancje na używki . Co jeszcze zauważyłem że przy pełnym zagrzaniu jak wcisnę sprzęgło na zagrzanym silniku to obroty wachną się raz i się stabilizują może to bd jakaś podpowiedź ?? Tak jak mówię jak byłem na komputerze to wyświetliło Przepływomierz - za wysoki sygnał Czujnik przepustnicy - za niski sygnał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.