Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam się nad kupnem takiego zawieszenia http://moto.allegro.pl/item492256700_bmw_e36_z3_gwintowane_zawieszenie_przednie_nowe.html

i w związku z tym chciałem zapytać czy ktoś jeżdził na takim zawieszeniu i jak to się sprawuje.Obecnie mam obniżone 50\30 i na zime trochę nisko a zmiana na seryjne troche kosztowne. Wiem że za te cene cudów nie bedzie i dlatego prosze o opinie osoby które miały kontakt z czymś takim.

Opublikowano
Chcialbym sie podlaczyc do tematu tyle ze prosilbym o polecenie kompletnego zawieszenia gwintowanego ktore juz jest sprawdzone? i przyblizenie mi na czym polega regulacja tzn gdzie itp?
http://img299.imageshack.us/img299/402/zegaryod9.jpg
Opublikowano

Tez sie kiedys nad takim zawieszeniem zastanawialem ale doszedlem do wniosku ze nie ma sensu ze wzgledu na jakosc. Kupilem amortyzatory Bilsetina, u tego goscia

http://www.moto.allegro.pl/item484394860_bmw_e36_amortyzatory_gaz_bilstein_kpl_plus_odboje.html

 

Jestem bardzo zadowolony, w tej cenie w sklepie sie ich nie dostanie. Gosc jest sprawdzony bo kilka osob z forum bralo juz od niego...Ja mam te amorki od czerwca i naprawde polecam!

Opublikowano
Ja też kupowałem u gościa ostatnio na tył komplet z odbojami i poduszkami i muszę powiedzieć że super wysyłka od razu towar też śmigam na nich co prawda dopiero 3 tygodnie ale jestem bardzo zadowolony :cool2:

Grass , Gas or Ass - Nobody Rides For Free .


Moja Buma :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=94528&highlight= Sprzedana !

Opublikowano

tu masz tanie sprawdzonych firm jom i fk:

http://allegro.pl/item476546998_zawieszenie_sportowe_gwintowane_bmw_e36_gwint.html

http://allegro.pl/item486992643_zawieszenie_gwintowane_bmw_e36_gwar_jakosci_fk.html

TA Technix sa na naszym rynku od niedawna wiec trudno cos powiedziec.ci co juz na nich jezdzą bardzo sobie chwalą.Jakiś koleś z forum handluje TA Technix ma chyba nick Breyton

///M40pwr
Opublikowano
Wreszcie jakaś konkretna odpowiedz. Mnie interesuje sam przód, bo tył mi nie przeszkadza. Chyba spróbuje coś takiego zamontować u siebie i zobacze co bedzie bo jak narazie nie widze negatywnych opini o tej firmie .Na zime bedzie skręcone na maxa w góre a w lecie się zobaczy, zostawie sobie moje i jak bedzie zle to sie przełoży.
Opublikowano
Na zime bedzie skręcone na maxa w góre
z doświadczenia wiem, że im wyżej na gwincie tym sztywniej. Mam u siebie kompletne zawieszenie weitec i jak stoi w miarę wysoko (ale i tak niżej jak seria) to można się poczuć jak w wozie drabiniastym :D sztywność jest chyba większa jak w nieregulowanym zawiasie bilstein b8
Opublikowano
O tym nie pomyślałem ale zimą auto więcej stoi w garażu więc dam rade. W sumie za 600 zł można spróbować bo według mnie nie jest to jakaś duża kasa patrząc na ceny choćby seryjnego kompletu na przód.
Opublikowano
O tym nie pomyślałem ale zimą auto więcej stoi w garażu więc dam rade. W sumie za 600 zł można spróbować bo według mnie nie jest to jakaś duża kasa patrząc na ceny choćby seryjnego kompletu na przód.

 

szczerze mówiąc wolałbym się nie bawić w jakiś niesprawdzony gwint. Jeżeli spadać to z wysokiego drzewa... dozbierać kasę i zamontować już solidne gwintowane zawieszenie, bo zapewne przy takim zestawie jak ten z allegro może się okazać że jest to 6 baniek wyrzuconych w błoto

Opublikowano

A koszt gwintu weitec jaki jest? taki JOM na allegro ok 1100zł a na ebay juz za 700zł podobnie z FK.

Jak to działa gdzie sie reguluje tyl od bagarznika? to jakas wieksza operacja jest czy w kazdej chwili bez problemu mozna zmienic regulacje? Dobrze rozumiem ze skrecajac sciskamy amortyzator i sprezyne i dzieki temu jest nizej?

http://img299.imageshack.us/img299/402/zegaryod9.jpg
Opublikowano
Jeśli chodzi o regulacje to podkręcasz śrube co powoduje ściśnięcie sprężyny. A z tyłu jest jaka tuleja która działa na podobnej zasadzie regulujesz ją pod sprężyną,nie w bagażniku tylko przy kole gdzie jest sprężyna.
Opublikowano
A koszt gwintu weitec jaki jest? taki JOM na allegro ok 1100zł a na ebay juz za 700zł podobnie z FK.

Jak to działa gdzie sie reguluje tyl od bagarznika? to jakas wieksza operacja jest czy w kazdej chwili bez problemu mozna zmienic regulacje? Dobrze rozumiem ze skrecajac sciskamy amortyzator i sprezyne i dzieki temu jest nizej?

 

Ja już kupiłem samochód z gwintem weiteca więc co do ceny się nie wypowiem. Przy takim zawieszeniu dobrze jest raz na jakiś czas profilaktycznie zakręcić tym pierścieniem od regulacji żeby się nie zapiekł. Wydaje mi się, że dobrze by było też po każdej większej zmianie wysokości zawieszenia wyregulować sobie wysokość świecenia lamp :mrgreen:

Opublikowano

Ja wlasnie czekam na gwintowane zawieszenie, moze mi ktos powiedziec co do regulacji..... Czy jak juz jest zalozone to duzo jest kombinowania z podniesieniem albo opuszczeniem?? Czy trzeba stosowac jakies patenty ??

 

http://www.allegro.pl/item489032043_sportowe_gwintowane_zawieszenie_sprezyny.html

 

klucz 30zl ale czy bedzie pasowal do twojego zawieszenia tego nie wiem.... moze ktos wie czy to sa jakies uniwersalne rozwiazania..

Opublikowano
Ja wlasnie czekam na gwintowane zawieszenie, moze mi ktos powiedziec co do regulacji..... Czy jak juz jest zalozone to duzo jest kombinowania z podniesieniem albo opuszczeniem?? Czy trzeba stosowac jakies patenty ??

 

Generalnie jak gwint się nie zapiecze to wystarczy samochód podnieść na lewarku i jak jest dobry dostęp do tej nakrętki to bez problemu da się regulować, zawsze dla ułatwienia można zdjąć koło ;)

Opublikowano

czyli mozna bez zdejmowania kola?? super wiadomosc..

a jak sie zapiecze to jakis patent masz?? wd40, pukniecie mlotkiem odrdzewiacz...??

Opublikowano
czyli mozna bez zdejmowania kola?? super wiadomosc..

a jak sie zapiecze to jakis patent masz?? wd40, pukniecie mlotkiem odrdzewiacz...??

 

jak się zapiecze to najpierw odrdzewiacz, a później biały smar i pukać młotkiem ;) Powinno ruszyć. Gdyby to nie pomogło to już chyba pozostaje tylko ogrzewać nakrętkę palnikiem, bo aluminium ma to do siebie, że lubi się tak jakby zaciskać. Najlepiej po prostu profilaktycznie raz na jakiś czas ją przekręcić żeby się nie zastała i po problemie :cool2:

Jeszcze jak założysz amory to zawsze staraj się ustawiać ten pierścień do regulacji tak, aby łatwo można było poluzować tą małą śrubkę zabezpieczającą przed samoczynnym przekręcaniem się nakrętki

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
http://img299.imageshack.us/img299/402/zegaryod9.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.