Skocz do zawartości

brak ladowania, regulator, miganie wyswietlacza,alternator


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

ostatnio moje bmw doprowadza mnie do....;//

 

zaczal migac wyswietlacz od navi i stopniowo zaczal zanikac,

 

zaswiecila sie kontrolka od ladowania, pozniej od ABS, od kontroli trakcji, od parktronika i od active steering, czyli jednym slowem cale auto swiecilo sie na zolto i czerwono;/ brak wspomagania i hamowania;/

 

po zatrzymaniiu i zgaszeniu auto juz nie odpalilo...

 

odpialem akumulator, poczekalem 5 minut i odpalil i po problemie.

 

sytuacja powtrozyla sie ponownie po tygodniu. znowu odpiecie aku i po problemie.

 

dzis byl 3 raz. ale odpiecie aku nic nie dalo, auto co prawda odpalilo ale dalej miga wyswietlacz i swieci sie ladowanie.

 

 

Podejrzewam kolo pasowe.

 

Aczkolwiek nie wiem jak to sprawdzic.

czy da sie jakos patrzac na jego prace stwierdzic czy to jego wina???

[/img]

Edytowane przez baranmarcin
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Regulator napięcia sprawia że alterator przestaje ładować gdy jest zimny. Jak się silnik a dalej alternator nagrzeje, jest już ok.

Koszt wymiany ok. 450 PLN.

Opublikowano
Regulator napięcia sprawia że alterator przestaje ładować gdy jest zimny. Jak się silnik a dalej alternator nagrzeje, jest już ok.

Koszt wymiany ok. 450 PLN.

 

A co to za bzdury ????? :duh:

Opublikowano

miałem to samo identyczne objawy... skonczyło sie na wymianie aku i przewodu dochodzącego do aku wraz z czujnikiem od akumlatora który znajduje sie na tym kablu

 

radze ci szybka wizyte w serwisie bo ja zwlekałem i dzieki temu padł mi moduł od świateł

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano

kurcze sam nie wiem,

 

 

podczas wczesniejszej wizyty w serwisie stwierdzili ze kolo pasowe bedzie do wymiany za jakies 10 moze 20kkm. Wiec myslalem ze to na bank kolo pasowe.

 

Ale teraz maciek-bmw dales mi do myslenia.

 

Czy ktos sie orientuje czy gdyby uszkodzone bylo kolo pasowe, to po wystapieniu takich objawow, auto odpala i jezdzi dalej?? i znowu za jakis czas to samo?? czy po prostu jak sie rozkraczy to juz na amen???

Opublikowano
wiesz ja juz jestem przeczulony na punkcie błędów ponieważ naprawiałem wszystko w norwegii a tu ceny sa przynajmiej dwukrotnie wieksze niż u nas a wiadomo że polskie ASO BMW nie jest tanie... a objawy były identyczne jak u Ciebie... zachowanie auta doprowadzało mnie do szału.. dodam że akumlator w serwisie początkowo nie mogli tego zdjagnozować..
KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano
Już ci pisałem trzy posty wyżej - koło pasowe tylko napędza alternator, dopiero jak się rozsypie przestaje. Masz albo za słabe ładowanie albo za duży pobór prądu - to może wymierzyć tylko elektryk przyrządami.
Opublikowano

no ja mam nowy akumulator. kupowalem ok 1 miesiac temu!!;/

 

co do bledow, to wyskakuje blad alternatora, a jak bylem na sprawdzeniu u elektryka to stwierdzil ze dziala prawidlowo!! wiec szukam innych przyczyn. i tak tez po rozmowie telefonicznej z ASO zostalem naprowadzony na to kolo pasowe... sam nie wiem co robic.[/u]

Opublikowano
Typowa usteka osprzętu firmy Valeo.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=67276&start=0

Miałem to samo.

 

A co do Ciebie Jasiuq1, jeśli to nie jakieś nieporozumienie, pomyłka, to coś Cię otumaniło czy co ?

 

 

Czy w tym podanym temacie znajde cos konkretnego na temat usterki??

czy tylko tyle co w pierwszym poscie?? bo jest 16 stron i nie mam teraz nawet jak przeczytac calosci;/

 

Czyli stawiacie na regulator napiecia???

Opublikowano
Typowa usteka osprzętu firmy Valeo.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=67276&start=0

Miałem to samo.

 

A co do Ciebie Jasiuq1, jeśli to nie jakieś nieporozumienie, pomyłka, to coś Cię otumaniło czy co ?

 

No co ty?

Powiedz co ma wspolnego regler z temperatura?

No chyba , ze miales na mysli opis usterki regulatora , a nie jak nalezy rozumiec z twojego posta , zasade dzialania ?!?!?!

Opublikowano

i jeszcze jedno pytanie??

 

 

Czy ten regulator napiecia jest osobna czescia, czy moze jest wbudowany w alternator lub cos takiego??

 

Jak najlepiej zabrac sie za naprawe i jakie moga byc koszta??

Opublikowano

regulator napięcia znajduje się w tylnej części obudowy alternatora, to czarna niewielka część z dwoma przyłączami.

W wykonaniu Valeo wkradł się tzw. zimny lut, który nie przewodzi w temp. poniżej temp (+1) - (+5) celsjuszy. Chodzi o złącze które produkowane było techniką gorącej fali choć jego rozmiar na to nie pozwala. Efektem tego jest iż po jakimś czasie luzuje się powierzchnia lutu i płytki i zamiast galwanicznego połączenia cyny i miedzi, tworzy się zwykła przylgnia. To tyle jeśli chodzi o usterkę. ( dla eksperymentu polewałem rano alternator (w zimę) gorącą wodą i ładował, a po minucie już nie).

Co do naprawy, to po prosru wymieniłem regulator, koszt 380 + robocizna i pół godziny.

 

Pozdrawiam, (a szczególnie Jasiuq1) :wink: .

Opublikowano

dziekuje slicznie za odpowiedz.

 

jest dokladnie tak jak piszesz. problem pojawial sie rano podczas takich temperatur. w dzien kiedy bylo cieplej problemu brak.

 

Mam nadzieje ze uda sie wymienic jutro od reki. i ze nie bedzie trzeba wymieniac calego altenatora, tylko sam ten regulator.

 

Dzieki za pomoc w lokalizacji problemu.

 

p.s tylko szkoda ze zamowilem juz kolo pasowe;/

 

i mialem odebrac je w poniedzialek;/ koszt 550zl za nowe.

 

glupio go teraz nie wziac, bo znajomy zamowil specjalnie dla mnie;/

Opublikowano

A proszę Cię bardzo! :D

Co do koła to nie żałuj, tylko odłóż na półkę, bo ok. 200 tys. km. i jest to następna typowa usterka zwana "rozwulkanizowaniem" koła. Ja miałem płacić 1'200PLN brutto.

Pozdrawiam.

Opublikowano
regulator napięcia znajduje się w tylnej części obudowy alternatora, to czarna niewielka część z dwoma przyłączami.

W wykonaniu Valeo wkradł się tzw. zimny lut, który nie przewodzi w temp. poniżej temp (+1) - (+5) celsjuszy. Chodzi o złącze które produkowane było techniką gorącej fali choć jego rozmiar na to nie pozwala. Efektem tego jest iż po jakimś czasie luzuje się powierzchnia lutu i płytki i zamiast galwanicznego połączenia cyny i miedzi, tworzy się zwykła przylgnia. To tyle jeśli chodzi o usterkę. ( dla eksperymentu polewałem rano alternator (w zimę) gorącą wodą i ładował, a po minucie już nie).

Co do naprawy, to po prosru wymieniłem regulator, koszt 380 + robocizna i pół godziny.

 

Pozdrawiam, (a szczególnie Jasiuq1) :wink: .

 

I wszystko jasne :wink: Rowniez Cie pozdrawiam i wszystkich kolegow co maja problemy ze swoimi bimerami. I nie denerwowac sie takimi pierdolami jak alternator/regler - pamietam takie problemy w FSO :norty:

 

Moj samochod aso naprawia od roku i marny efekt!

Opublikowano

no i niestety Panowie nie skonczylo sie na wymianie regulatora;/

 

spalony alternator!!!

 

nie laduje a w dodatku rozladowuje aku;/

 

w serwisie podlaczyli jakis swoj aku zeby nie pchac auta i tez im rozladowalo w sekundzie;/

 

mam nadzieje ze nie sciemniaja.!!!!!

 

Ciag dalszy niemilych niespodzianek!!!

 

p.s jeszcze w dodatku gosc od assistance, uderzyl mi laweta w zderzak i blotnik;/ takze wiecznie pod gore!!

Opublikowano
no i niestety Panowie nie skonczylo sie na wymianie regulatora;/

 

spalony alternator!!!

 

nie laduje a w dodatku rozladowuje aku;/

 

w serwisie podlaczyli jakis swoj aku zeby nie pchac auta i tez im rozladowalo w sekundzie;/

 

mam nadzieje ze nie sciemniaja.!!!!!

 

Ciag dalszy niemilych niespodzianek!!!

 

p.s jeszcze w dodatku gosc od assistance, uderzyl mi laweta w zderzak i blotnik;/ takze wiecznie pod gore!!

 

Mam nadzieje że nie polewałeś go kolego wodą i sprawdzałeś czy zaczął ładować? Czyu może się mylę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.