Skocz do zawartości

Maglownica- regeneracja czy wymiana na używaną


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Padła mi maglownica. Ma luzy i cieknie, musze ją wymienić i tuz zaczyna sie problem. Otóz na allegro znalałem kilka używanych, ale ich ceny wachają się od 300 do nawet 500 zł, a za tą cenę są tam tez regenerowane, tylko że trzeba im oddać swoją, co nie wchodzi w gre, poniewarz firma znajduje sie w Łodzi a ja mieszkam w Warszawie. Powiedzcie mi czy lepiej kupić uzywke czy też wydać wiecej na regenerowaną. A moze zregenerować swoją? Czy znacie jakies warsztaty w Warszawie i okolicach, które się tym zajmują?

Z góry dziekuję za pomoc

Opublikowano
Troche daleko, ale dzwonilem po kilku warsztatch w warszawie i za regeneracje chcą 700-800 zł plus 300 montaż! Chyba ich pogieło! A za ile ten typ z ciechanowa robi?
Opublikowano
Podjedz do Inter-Cars-u.... oni wspołpracują z firmą ktora sie tym zajmuje... przywozisz im wyjętą,oni to wysyłają do tej firmy .... regenrecja i odbierasz spowrotem w Inter
Jadąc 200km/h to co jest przed tobą,jest już wspomnieniem,ale ty tez możesz nim być
Opublikowano

Na razie kupiłem używaną, Trafiłem okazyjnie.. Na regeneracje nie mam na razie kasy, a musze to zrobic jak najszybciej bo samochód mi jest potrzebny.

Jeszcze jedno pytanie: Czy po wymianie magla trzeba robić zbierzność?

Opublikowano
Na razie kupiłem używaną, Trafiłem okazyjnie.. Na regeneracje nie mam na razie kasy, a musze to zrobic jak najszybciej bo samochód mi jest potrzebny.

Jeszcze jedno pytanie: Czy po wymianie magla trzeba robić zbierzność?

 

oczywiście tak

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zależy czy wymieniłeś maglownicę razem z drążkami czy samą.

Jeśli samą to zbieżność się nie zmieniła.

 

W sobotę walczyłem z własną maglownicą w e39.

Sam ją uszczelniłem. Zabieg do najłatwiejszych nie należy ale też i nic szczególnie trudnego.

Wymieniłem wszystkie uszczelnienia < kupiłem dedykowany zestaw > I się udało.

 

Jeśli przekładnia nie ma luzów o nie jest zardzewiała wewnątrz to warto samemu ją uszczelnić.

 

W moim przypadku zaoszczędziłem 500 zł.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Szkoda ze musiałem to zrobić od zaraz , w przeciwnym wypadku tez bym kupil zestaw naprawczy i sam uszczelnil, no ale tak czy inaczej stary magiel mi został i w razie czego moge prz nim podłubać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.