Skocz do zawartości

jakie wychodziły modele BMW w 1996 roku ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku witam wszystkich bo to mój 1 post :P

od niedawna jestem posiadaczem bmw E 39 i w związku z tym mam takie pytanka :

1. czy w 1996 r. wychodziły bmw 525 benzyna ? czy tylko 523 z 2,5 litrowym silnikiem ? oczywiście chodzi o model E39

 

2. czy jest możliwe odczytanie samemu numeru vin w komputerze w tym modelu ?

 

3. czy to prawda ze jak jest bmw sprowadzone jest z włoch to w serwisie bmw nie można sprawdzić jego przeszłości ?

 

prosiłbym o w miarę szybką i profesjonalna odpowiedz :) z góry dziękuję

Opublikowano

ad2. VIN masz w dowodzie rejestracjyjnym (taki długi ciąg znaków) inaczej jest to numer nadwozia, masz też wybity na kielichu (pod maską tam gdzie wchodzi amortyzator)

 

ad1

E39 E39 520i 1995-2000

E39 E39 520iA 1995-2000

E39 E39 523i 1995-2000

E39 E39 523iA 1995-2000

E39 E39 525td 1996-2000

E39 E39 525tds 1996-2000

E39 E39 525tdsA 1996-2000

E39 E39 528i 1995-2000

E39 E39 528iA 1995-2000

E39 E39 530d 1998-2000

E39 E39 530dA 1998-2000

E39 E39 535i 1996-2000

E39 E39 535iA 1996-2000

E39 E39 540i 1996-2000

E39 E39 540iA 1996-2000

E39 OPANCERZONY E39 540iA PROTECTION 1997-2000

E39 E39 M5 1998-2000

E39 TOURING E39 520i TOURING 1997-2000

E39 TOURING E39 520iA TOURING 1997-2000

E39 TOURING E39 523i TOURING 1997-2000

E39 TOURING E39 523iA TOURING 1997-2000

E39 TOURING E39 525tds TOURING 1997-2000

E39 TOURING E39 525tdsA TOURING 1997-2000

E39 TOURING E39 528i TOURING 1997-2000

E39 TOURING E39 528iA TOURING 1997-2000

E39 TOURING E39 530d TOURING 1998-2000

E39 TOURING E39 530dA TOURING 1998-2000

 

 

ad3. zadzwoń do salonu i zapytaj

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ad. 3 Napisz emaila do jakiegokolwiek serwisu BMW we Włoszech i podaj nr nadwozia z prośbą o sprawdzenie czy Twój przebieg jest oryginalny czyli przy jakim przebiegu jakiego dnia był ostatni przegląd w autoryzowanym serwisie, to też wiele powie.

 

Dziwne, że takie pytania zadajesz już po zakupie pojazdu, bo auta z Włoch jeżeli nie były rozbite to są najczęściej straszne złomy i mają przestawiony licznik na bank bo we Włoszech całe, w pełni sprawne auta są bardzo drogie i nikomu by się ich nie opłacało targać taki kawał drogi do Polski i jeszcze na tym zarobić.

Opublikowano

ja nie jestem żadnym fachowcem ale widzę ze tu też ich chyba nie ma ;)

czytajcie ze zrozumieniem

jeśli chodzi o 1 pytanie to pytam dlatego ze w dowodzie mam model 525

a z tego co szukałem to w tym roku takie modele nie wychodziły

tylko w 2000 czy 2001 znalazłem ze były 525 w benzynie !

a więc podejrzewam ze nastąpiła pomyłka przy rejestracji

 

co do 2 pytania to wiem ze mam w dowodzie i na kielichu ale chciałem sprawdzić czy w komputerze samochodu też jest taki sam :P o ile wogóle jest

 

@mmwmm techniczny stan samochodu jaki jest to ja wiem bo był sprawdzany i o dziwo nie jest taki zły ;)

Opublikowano
ja mam 523 z 1996. niekiedy mylnie pisze sie ze jest to 525. (zrozumiale to z reszta, bo silnik przeciez jest 2.5).

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście, że nie wychodziły takie modele. We Włoszech są większe przekrętasy (na południu) niż u nas więc może auto ma lewe papiery od E34 np, bo tam to norma. Czy sprawdzałeś już w ogóle po numerze nadwozia jaki masz model?

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&kind=P&series=E39&arch=0

 

Czy widziałeś na oczy w ogóle oryginalne włoskie papiery od tego auta?

 

I nie obrażaj się, że napisałem że pewnie masz kręcony licznik. Ja po prostu znam rynek i wiem jak to u nas niestety wygląda, szczególnie przy "okazyjnych" cenach. Mam nadzieję, że w Twoim aucie jest wszystko w 100% ok i będzie Ci służyło długo i bezawaryjnie. :wink:

Opublikowano

no właśnie dlatego chciałem się upewnić

sprawdzałem po numerze nadwozia i wszystko się zgadza rocznik,miesiąc, model, skrzynia automatyczna

a sprawa dokładnie wygląda tak: w dowodzie oprócz tego iż był model 525 zamiast 523 jeden numer nadwozia był inny :P dokładnie 3 cyfra od końca zamiast 5 w dowodzie jest 6

sprawdzałem i w przypadku 5 i 6 jest ten sam model z tego samego miesiąca

podejrzewałem że po prostu się robneli przy rejestracji, auto było sprowadzone rok temu i babka nawet nie wiedziała ze ma inny numer w dowodzie i w samochodzie i była pewna ze to model 525

ale oczywiście nie mogłem tego tak zostawić i poszedłem do rzeczoznawcy samochodowego czy jak o tam się zwał :P

który sprawdził auto najpierw sam i potem upewnił się sie jeszcze ww salonie bmw i stwierdził ze auto nie jest "ciepłe" wczoraj do mnie dzwonił ze mogę odebrać kwitek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najpierw się w wydziale komunikacji dowiedz jak to będzie wyglądało od strony formalnej z tą zmianą numerów itd. Bo żebyś potem się nie zdziwił jak procedura będzie trwałą rok i przejdzie przez 10 urzędów, policję i prokuraturę. W naszym genialnym kraju jest tendencja do robienia problemów szaremu obywatelowi.
Opublikowano
no właśnie dlatego chciałem się upewnić

sprawdzałem po numerze nadwozia i wszystko się zgadza rocznik,miesiąc, model, skrzynia automatyczna

a sprawa dokładnie wygląda tak: w dowodzie oprócz tego iż był model 525 zamiast 523 jeden numer nadwozia był inny :P dokładnie 3 cyfra od końca zamiast 5 w dowodzie jest 6

sprawdzałem i w przypadku 5 i 6 jest ten sam model z tego samego miesiąca

podejrzewałem że po prostu się robneli przy rejestracji, auto było sprowadzone rok temu i babka nawet nie wiedziała ze ma inny numer w dowodzie i w samochodzie i była pewna ze to model 525

ale oczywiście nie mogłem tego tak zostawić i poszedłem do rzeczoznawcy samochodowego czy jak o tam się zwał :P

który sprawdził auto najpierw sam i potem upewnił się sie jeszcze ww salonie bmw i stwierdził ze auto nie jest "ciepłe" wczoraj do mnie dzwonił ze mogę odebrać kwitek

 

czytam ten post i śmiac mi się chce że urząd zrobił pomyłke :mad2:

przy rejestracji dostaja:

- stary dow rejestr. zagraniczny (ma nr VIN)

- badania od diagnosty (tez maja nr VIN)

- umowe ktora MUSI zawierac nr VIN

- do tego akcyza gdzie rowniez spr zgodnosc nr

- pare innych dok tlumaczenia, dow zaplat itd itd ktore zawieraja VIN

 

WG mnie ktos zarejsetrowal skladaka zrobil z e34 - e39 i mu sie troche nr vin pozmienial badz zrobil legalizacje kradzonego wozka i zmien temat na

 

PRZEKRĘT ROKU 2008 AUTO Z WŁOCH !!!!!!!

brokat_
Opublikowano

heh

jak czytam twój post to też chce mi się śmiać :D

a tak przy okazji potrzebuje polskiej instrukcji do tego auta

a w szczególności interesuje mnie instrukcja do radia Bmw Business RDS

edit : instrukcje już sam znalazłem

Opublikowano
ja mam 523 z 1996. niekiedy mylnie pisze sie ze jest to 525. (zrozumiale to z reszta, bo silnik przeciez jest 2.5).

 

 

To chyba wszedzie tak jest bo ja swoja 523i w dowodzie mam wbitą jako 525 a to dlatego ze poprzedni wlasciciel tez tak mial, ciekawe tylko jak bylo w briefie

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Tu masz fotkę z instrukcji obsługi dla aut po liftingu (09/2000), w której jest część poświęcona niektórym informacjom poświęconym autom sprzed 31.08.2000 i to jest fotka waśnie z tej części:

 

http://images47.fotosik.pl/23/17df22031672c8ecmed.jpg

 

Natomiast zgodnie z instrukcją dla aut poliftingowych, czyli od 09/2000 520i miało pojemność 2171 ccm, a 525i miało pojemność 2494 ccm.[/code]

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie obraź się ale co wniosłeś do dyskusji w tym momencie bo nie bardzo rozumiem??? Przecież nikt nie twierdzi, że w rocznikach 96-99 było 525i i nikt też nie ma wątpliwości że pojemność 2.5 była w 523i. A to że ludzie mają auta z dziwnymi historiami i po niezłych przekrętach to są takie wyniki, bo szczerze mówiąc nie wierzę w pomyłki w wydziałach komunikacji bo to nie auta z USA gdzie nie ma żadnych danych w dokumentach i jak na przeglądzie się wpisze jakąś bzdurę to jest to jedyny dokument, z którego można wpisać szczegółowe dane. Zarówno przy autach z Niemiec jak i z Włoch są dowody rejestracyjne gdzie wszystkie dane są włącznie z nazwą modelu, potem jest jeszcze badanie techniczne, VAT-25, zaświadczenie o akcyzie i tam wszędzie jest model i nr VIN, a to wszystko jest porównywane i sprawdzane w wydziale komunikacji.
Opublikowano
heh

jak czytam twój post to też chce mi się śmiać :D

a tak przy okazji potrzebuje polskiej instrukcji do tego auta

a w szczególności interesuje mnie instrukcja do radia Bmw Business RDS

edit : instrukcje już sam znalazłem

 

A co Cie smieszy w moim poście, Ty kupiłes grata z Włoch numery Ci sie nie zgadzają nie wiesz o co kaman i to jest śmieszne jak ktoś na pale kupuje samochód

 

Bartass bez obrazy ale mogles sprawdzic przed zakupem co i jak

Pozdr

brokat_
Opublikowano
Nie obraź się ale co wniosłeś do dyskusji w tym momencie bo nie bardzo rozumiem[...]

 

Nic poza odpowiedzią na 1 pytanie z pierwszego posta autora tematu... :mrgreen:

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.