Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
moja siostra ma e30 1.8i z 87r. w aucie jest zalozona zwykla instalacja gazowa i wszystko chodzilo elegancko do czasu gdy pierwszy raz nie strzelila i poszla przeplywka... od tamtej pory auto ma problemy z utrzymywaniem obrotow na zimnym silniku... silnik szarpie nie ma plynnych obrotow... gdy sie rozgrzeje to wszystko jest w miare dobrze... wie ktos co to moze byc?
Opublikowano
ok popatrze za ta przeplywka od 1.8 bo gosciu co mi sprzedawal mowil ze 1.6 a 1.8 to jest to samo.... i jeszcze jedno pytanko numery musza sie wszystkie zgadzac czy tylko koncowka???
Opublikowano

jak będzie się zgadzać końcówka, to i reszta numerów powinna się zgadzać ;)

PS. Wklej 7 ostatnich znaków z VINu, to pomożemy ustalić, jaką powinieneś mieć przepływkę ;)

Opublikowano
Zgodzę sie z kolesiem co Ci sprzedawał przepływkę; jest taka sama, ale jak wcześniej zauważono może ona nie być w najlepszym stanie, tymbardziej, że to delikatne urządzonko.
Opublikowano
aha sorry ze tak nie lapie ale jak zauwazyliscie jestem tu poczatkujacy... podalbym numer ale siostra na studia zabrala samochod i jak cos to podam najponiej w sobote rano
Opublikowano

Cżesto jeśli silnik nie chodzi dobrze kiedy jest zimny ale pracuje róno kiedy jest ciepło, jest to problem czujników temperatury.

 

Spradż czy przy wymianie przepływomierza nie został odłączony czujnik tem przy bloku.

 

Więcej na ten temat opsałem w poście tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=92439&postdays=0&postorder=asc&start=15

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.