Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy chlodnica wody jest taka sama w bmw e34 525 24V z klima i bez klimy i czy mozna zastosowac chlodnice z auta bez klimy do auta z klima
Opublikowano
W 525i M50 z klima chłodnica jest większa ok. 520 X 439 X 32 mm. Bez klimy 440 X 329 X 32 mm. Jeśli masz wersje z klimą możesz założyć od 520i M20/M50, 518i M40/M43. Tyko żeby była taka sama jak u Ciebie.
Opublikowano
Są inne rozmiary tak jak w E-39, musisz zakupic do swojego modelu według katalogu jesli masz z klima to kup chłodnicę z klimą, ja jak zamawaiłem od razu padło pytanie czy z klima czy bez.
Opublikowano
To ja sie przyłącze do tego tematu, gdyż zauważyłem w moim BMW E34, że ciągle mam trochę za mało płynu w chlodnicy (tak ok. 400ml) od poziomu, ktory jest wskazany na tym baniaczku. Najdziwniejsze, że doleję tego płynu, patrzę po tygodniu a tam znów tak samo... Nie wiem co się z nim dzieje, wyciek jakis czy wyparowywuje? :) Poniżej tego poziomu już nie schodzi, ciągle brakuje tych około 400ml... a może tak ma być? Dodam że stan sprawdzam, gdy silnik jest zimny. Jak jest u was?
Opublikowano
To ja sie przyłącze do tego tematu, gdyż zauważyłem w moim BMW E34, że ciągle mam trochę za mało płynu w chlodnicy (tak ok. 400ml) od poziomu, ktory jest wskazany na tym baniaczku. Najdziwniejsze, że doleję tego płynu, patrzę po tygodniu a tam znów tak samo... Nie wiem co się z nim dzieje, wyciek jakis czy wyparowywuje? :) Poniżej tego poziomu już nie schodzi, ciągle brakuje tych około 400ml... a może tak ma być? Dodam że stan sprawdzam, gdy silnik jest zimny. Jak jest u was?

Prosta odpowiedź, gdzieś jest wyciek, moze by

 minimalny np widoczny tytlko na zimnym i wydobywac sie w postaci pary raczej niz wycieku i nie zauwazysz tak od razy , sprawdz na zimnym i ciepłym dokładnie. SPrawdz obudowe termostatu, chłodnice pompe równiez przejrzyj dokładnie, równiez zbiorniczek, na dole na tym oringu itp

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
To ja sie przyłącze do tego tematu, gdyż zauważyłem w moim BMW E34, że ciągle mam trochę za mało płynu w chlodnicy (tak ok. 400ml) od poziomu, ktory jest wskazany na tym baniaczku. Najdziwniejsze, że doleję tego płynu, patrzę po tygodniu a tam znów tak samo... Nie wiem co się z nim dzieje, wyciek jakis czy wyparowywuje? :) Poniżej tego poziomu już nie schodzi, ciągle brakuje tych około 400ml... a może tak ma być? Dodam że stan sprawdzam, gdy silnik jest zimny. Jak jest u was?

 

Mam ten sam problem (nowa chlodnica, korek, nagrzewnica, pompa wody, uklad dobrze odpowietrzony, szczelny) - poziom utrzymuje sie w okolicy trzeciej kreski ponizej poziomu KALT (czyli z tego co kojarze poziom przy zimnym silniku) jak doleje to w ciagu paru dni ubywa znow na "-3" (wyrzuca raczej przez korek). Jaki poziom trzymaja Wasze auta? Czy przy sprawnym, szczelnym ukladzie duzo dolewacie plynu?

Opublikowano

tak sobie myślę że z tym zbiorniczkiem wyrównawczym w BMW to jest trochę inaczej niż w innych samochodach. Otóż jest on na równi z silnikiem. W golfie np. zbiorniczek jest ewidentnie powyżej całego układu i jeśli jest w nim stan to jesteś pewien że poziom płynu jest dobry (fizyka). Natomiast w mojej buni było tak że przez cały czas poziom był identyczny a silnik coraz bardziej się grzał, grzał i grzał.... Myślę co jest grane przecież poziom jest git, pięknie przy samej kresce. Okazało się że ja prawie połowy płynu w chłodnicy nie miałem. Dolałem ze 3 litry, odpowietrzyłem i poziom jest cały czas ten sam.

Tak więc cały ten niby zbiorniczek "wyrównawczy" jest do kitu i nie ma co na niego patrzeć, tylko lać płynu ile wlezie o i dobrze odpowietrzyć.

Co do ubytków to u mnie płyn powolutku ucieka przez nieoryginalną śrubę odpowietrzającą (nie jest szczelna).

Opublikowano
Ja się z tym twiedzeniem nie zgodzę, jesli ktoś ma np LPg i częsc płynu zostaje w reduktorze i w weżach to owszem`, ale przy braku LPG nie ma mozliwosci ze nie ufamy zbiorniczkowi. Jesli uklad jest dobrze odpowietrzony nie ma mozliwosci raczej, zeby raptem stan płynu byl o pare dobrych cm. ponizej stanu pożądanego dla zimnego silnika. Gdzies jest wyciek, albo uklad zapowietrzony, a z doswiadczenia wiem, że wyciek czesto jest bardzo trudno zlokalizowac w BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.