Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Drogich Kolegów i proszę o pomoc!

Mam następujący problem z centralnym zamkiem w e-34 92r, a mianowicie nie otwierają mi się i nie zamykają prawie wcale prawe drzwi (raz na 50 razy się otworzą lub zamkną). Muszę zawsze po wejściu do autka pociągną w prawych ten dzyndzelek lub gdy wychodzę go wdusić. W prawych strzelił mi pół roku temu siłownik, ale przy otwieraniu i zamykaniu strasznie piszczał, a tu nic nie słychać. Po prostu się nie otwierają.

Co to może być: Czy jest to siłownik, czy winna centralki, czy przewodów. Może ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam

KRZYSIEK

Opublikowano
W mojej Beemce chyba jest coś nie tak z zamkiem centralnym. Przy zamykaniu drzwi przekręcam kluczyk w prawo i drzwi się zamykają, po czym nagle otwierają się choć wcale nie przekręcam kluczyka w lewo! Następnie znowu ruch w prawo i są zamknięte. Innym razem wystarzczy raz przekręcić kluczyk w prawo i są zamknięte. Czy to może oznaczać usterkę czy może to normalne? :?:
Opublikowano
Witam Drogich Kolegów i proszę o pomoc!

Mam następujący problem z centralnym zamkiem w e-34 92r, a mianowicie nie otwierają mi się i nie zamykają prawie wcale prawe drzwi (raz na 50 razy się otworzą lub zamkną). Muszę zawsze po wejściu do autka pociągną w prawych ten dzyndzelek lub gdy wychodzę go wdusić. W prawych strzelił mi pół roku temu siłownik, ale przy otwieraniu i zamykaniu strasznie piszczał, a tu nic nie słychać. Po prostu się nie otwierają.

Co to może być: Czy jest to siłownik, czy winna centralki, czy przewodów. Może ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam

 

Ja bym zaczął od sprawdzenia samego siłownika, jeśli ten okazałby się dobry/sprawny to sprawdziłbym czy wogóle do niego dochodzi prąd. Gdyby się okazało że nie to po nitce do kłębka ;)

 

W mojej Beemce chyba jest coś nie tak z zamkiem centralnym. Przy zamykaniu drzwi przekręcam kluczyk w prawo i drzwi się zamykają, po czym nagle otwierają się choć wcale nie przekręcam kluczyka w lewo! Następnie znowu ruch w prawo i są zamknięte. Innym razem wystarzczy raz przekręcić kluczyk w prawo i są zamknięte. Czy to może oznaczać usterkę czy może to normalne?

 

Czasami tak objawia się słabość któregoś siłownika. W moim przypadku był to siłownik zamka bagażnika. Takie zachowanie normalne nie jest ;)

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano

Na poczatek podzialaj na kluczyku - duzo, ale wczesniej napsikaj WD40 do zamka i do "dzyndzelka". W instrukcji chyba tez jest napisane zeby co jakis czas podzialac na kluczyku. Mialem tak to wiem.

A jak to nie podziala to i tak musisz zdjac boczek i zajrzec do zamka. Bedziesz wiedzial czy zamek czy silownik jak rozbierzesz. Ja tam sugeruje zeby na kluczyku duzo pokrecic

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W mojej Beemce chyba jest coś nie tak z zamkiem centralnym. Przy zamykaniu drzwi przekręcam kluczyk w prawo i drzwi się zamykają, po czym nagle otwierają się choć wcale nie przekręcam kluczyka w lewo! Następnie znowu ruch w prawo i są zamknięte. Innym razem wystarzczy raz przekręcić kluczyk w prawo i są zamknięte. Czy to może oznaczać usterkę czy może to normalne? :?:

 

:search: pisałem o tym dokładnie ze dwa razy na forum

Kai
Opublikowano

Ja mialem taki sam problem. nie dzialalo otwieranie z kluczyka w dzwiach kierowcy oraz ryglowanie zamkow, ponadto samochod sam mi sie otwieral. W moim przypadku przyczyna lezala po stronie trzech przelacznikow umieszczonych na krzywkach zamka w dzwiach. Jako ze nie moglem dostac samego modulu przelacznikow bez klamki, sprawe rozwiazalem w inny sposob. Otoz wystarczy kupic w sklepie elektronicznym trzy mikroprzelaczniki podobne w wygladzie. nie jest to trudne do dostania bo to jakas standardowa czesc wielu elementow elektronicznych urzadzen. Nastepnie skleic ze soba, polaczyc przewodami tak jak w oryginalnych przelacznikach, zlozyc do kupy i po robocie :P

 

milego majsterkowania zycze :)

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

no i mnie to tez dopadło z tym samoistnym otwieraniem :( i teraz taki problem czy musze rosbierać wszystkie 4 boczki zeby dojść który jest walniety siłownik :?: czy jest jakas inna metoda sprawdzenia :?: bez zbędnego grzebania.

 

POMOCY :!:

Opublikowano

Miałem bardzo podobne objawy. Wystarczyło że odwiedziłem p. Chimko na Warszawskim mokotowie i sprawa została załatwiona od ręki. W moim przypadku cały mechanizm był bardzo brudny. I tutaj wina także specyfiku o którym wspomina Remol.

 

Na poczatek podzialaj na kluczyku - duzo, ale wczesniej napsikaj WD40 do zamka i do "dzyndzelka".

 

Zanim użyłem WD40, zamek chodził jako tako. Po użyciu zdechł! W trosce o Was totalnie odradzam używanie WD40 i podobnych specyfików. WD40 po wyschnięciu tworzy jeszcze większe tarcie. Zepsuły się te smarowidełka ostatnimi czasy (kiedyś był skuteczny). W moim e34 zamki zaczęły chodzić jak nowe, a receptą było wyjęcie zamków i klamek, wymoczenie ich w ropie (czyszczenie) i wysmarowanie najzwykleiszym smarem do łożysk. Chodzi jak nówka sztuka!

Sprawdź czy zamki nie są po prostu brudne.. jeśli nie to skorzystaj z propozycji kolegów.

 

Wracając jeszcze do tych "psikadełek", to jedno co robią naprawdę nieźle, to czyszczenie takich elementów z tłuszczów, brudu i wody. ;)

http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.