Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc!

 

Jestem przyszlym posiadaczem BMW tylko jeszcze nie wiem z jakiej serii. Moj ciezko zarobiony kapital to 19000tys zł. Jak sie pewnie orientujecie to w gre, ta cenowa wchodza tylko dwa modele(dla mnie). Seria 3 E36 oraz seria 5 E39. Rok produkcji 97/98. Koniecznie disel, wiec upatrzylem sobie optymalna opcje 2.5TDS.

 

Co radzicie kupic??? 3 czy 5??? wiadomo ze 3 bedzie w duzo lepszym stanie bowiem za 15/16 tys. mozna juz dosc niezla znalezc z malym przebiegiem, lecz ja stanowczo sklaniam sie do 5 poniewaz jest dla mnie duuzo piekniejsza, ale nie wiem czy w tym przedziale cenowym warto sie pchac bo jak wiadomo 3 bedzie 'wypas' a 5 z dolnej polki - w sensie technicznym.

 

Chcialbym zebyscie odpowiadajac nalozyli duzy akcent na 5 i poznac wasze zdanie czy poprostu warto ja kupic za te pieniadze czy lepiej doskladac i kupic w lepszym stanie technicznym???

 

dzieki za rady

Opublikowano

Kolego daruj sobie TDS - silnik dosyć awaryjny, drogi w naprawach, specjalnie oszczędny ani mocny tez nie jest.

 

Za tą kwotę tylko benzynka.

 

A co do porównania, to akurat E36 nie jeździłem, ale E39 to bardzo wygodne, komfortowe i ciche auto. W 11-letnim aucie w środku nic nie skrzypi nie puka, plastiki b.dobrej jakości, miłe w dotyku, jakość wykonania bardzo dobra. Za w/w kwotę powinieneś znaleźć jakieś 520/523 z dosyć podstawowym aczkolwiek nie najgorszym wyposażeniem (klimatronik, elektryka, podgrzewane fotele etc).

Opublikowano

W jakim sensie awaryjny? Jakie ma najwieksze i najczęstsze wady??? Mysle o dislu poniewaz bede duzo jezdzil w miescie wiec wiesz, chodzi mi o oszczedny silnik.

 

Z czego sie orientuje silnik TDS jest najbardziej oszczedny, czy jest jakas benzyna ktora ma porownywalne spalanie?? jesli nie to co? zalozyc gaz??

 

pozdrawiam

Opublikowano

daruj sobie tds-a, ten silnik wymaga dużej dbałości, a w aucie o 300.000 rzebiegu nikt ci tego nie zagwarantuje, że tak było, a potem tylko kasa,kasa...kup 520i. Benzyna jest dużo tańsza w serwisie i pewnie będzie miała mniej nalatane.

 

teraz on jest droższe i długo tak pozostanie.

 

P.S TDS to nie TDI - może w mieście 8-9 litrów wciągnąć, a przy jeździe ECO 2.0 spalisz 9-10, więc wychodzi na to samo prawie

ta właściwa beemka gdzieś na mnie czeka...
Opublikowano
Zgadzałem sie z opiniami wyczytanymi dotyczącymi tds, pomimo tego zaryzykowałem i jestem bardzo zadowolony choć nie ukrywam ze poprzedniczka e39 v8 jeżdziło się niepowtarzalnie

Obecnie E36 325 touring

Kiedyś E36 325 coupe

E39 535

Opublikowano
przeczytaj sobie zeszlotygodniowy numer auto -swiata.jest artykul o bmw e39 tds.moze ci pomoze odrobine :mrgreen:
Opublikowano

Jestem za granica i nie mam dostepu do polskiej prasy, czy moglby ktos zeskanowac tego auto-swiata??

 

 

dziekuje

Opublikowano

OK, poczytalem juz troche o TDS i szybko sie z tego wyleczylem.

 

Teraz chcialbym kupic benzynke z LPG, tylko czy za ta kase jest sens??? Chcialbym przede wszystkim miec oszczedne autko. Taki zloty srodek jaki polecacie oraz sprawdzony z zycia wziety, oraz opinii innych uzytkownikow.

Opublikowano

kolega widze z Krakowa ;)

 

Według mnie to odpuść sobie BMW.

BMW to nie oszczędne i nie autko, tym bardziej e39.

 

Niestety, przy tym aucie trzeba sie liczyc z pewnymi wydatkami, i na pewno to nie będzie jak w jakimś plastikowym oszczędnym autku....

Tym bardziej że e39 jest produkowane minimum z 6 cylindrami.

Opublikowano

Ja Ci powiem tak.Nie pal sie z kupnem Beemy bo spalisz sie potem ze złości ze kupiłeś szmelc.Dozbieraj jeszcze troszkę i kup młodszą albo lepiej wyposażoną E39 520 lub 523.Jeżeli śmigasz trasy przez pół polski lub jesteś nerwowy i stojąc na światłach piłujesz samochód to kup z gazem jak chcesz sam zakładać to najpierw powiedz sobie na ile chcesz to auto bo jak na 2 latka to wydasz kasę po to żeby czuć sie lepiej i widzieć ze na stacji płacisz mniej za gaz a za instalacje zapłacisz jak za zborze i nigdy Ci sie to nie zwróci.Nie pytaj sie czy warto zakładać gaz bo nikt z nas nie wie ile w miesiącu przejedziesz kilometrów wiec nie wiadomo co będzie Ci sie opłacać.Doszkol sie jeszcze o LPG i benzynie i wtedy na spokojnie wybieraj autko.

A tym czasem udanych poszukiwań :cool2:

Opublikowano

Spieszyl sie na pewno nie bede, za ciezko na to pracowalem;] Moze raz w tygodniu pol polski przejezdzal nie bede, ale jak juz zatankuje za 'pare groszy' to nie chcialbym na nastepny dzien widziec rezerwy:) wiec stawiam na gaz.

Supermen jaki konkretnie masz na mysli lepsze wyposazenie? Oraz w jakich kategoriach stanu technicznego rozpatrywac aby to nie byl szmelc lub studnia???

 

Boogie wydaje mi sie ze Twoja wypowiedz jest stronnicza, bo to akurat mozna powiedziec o kazdym aucie.

 

pozdrawiam i czekam na dalsze wypowiedzi, ktore pomoga mi dokonac wyboru.

Opublikowano
Czesc!

 

Jestem przyszlym posiadaczem BMW tylko jeszcze nie wiem z jakiej serii. Moj ciezko zarobiony kapital to 19000tys zł. Jak sie pewnie orientujecie to w gre, ta cenowa wchodza tylko dwa modele(dla mnie). Seria 3 E36 oraz seria 5 E39. Rok produkcji 97/98. Koniecznie disel, wiec upatrzylem sobie optymalna opcje 2.5TDS.

 

Nie obraź się ale moje zdanie w tej kwestii jest takie:

 

"Nie miała baba kłopotu - kupiła se prosię"

 

Kupować za taką kwotę starego TDS, który będzie miał pewnie z 350k km ( albo i więcej ) dla osoby, która szuka oszczędności to bardzo kiepski wybór. To auto będzie raczej wymagało "reanimacji" i uciecha z posiadania będzie mizerna - co gorsza może się okazać iż wcale jej nie będzie.

 

Za kasę jaką dysponujesz szukaj raczej E36 i to w benzynie. Zostaw sobie część pieniędzy na "niespodziewane" wydatki. I pamiętaj - kup takie auto, na które będzie cie stać (eksploatacja oraz serwisowanie).

 

 

Pzdr,

Opublikowano
Tym bardziej że e39 jest produkowane minimum z 6 cylindrami.

Prócz 520d ;)

judin, kolega miał niedawno na sprzedaż ładnego, zadbanego TDSa. Touring, pełne wyposażenie (prócz kilku detali). Wołał za niego 27 tys., dostał 25 tys., tak więc widzisz, 19 tys. to trochę chyba mało. Aha, i tak musiał wyłożyć 1700 zł na naprawę nastawnika pompy paliwa.

Lepiej mniejsze, doinwestowane auto i założyć porządną instalację LPG, jeśli Ci na kosztach zależy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.