Skocz do zawartości

judin

Zarejestrowani
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i + LPG 98'

Osiągnięcia judin

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Niestety nie mam możliwości użyć pasoftu, gdyż posiadam innym fejs Czy w obecnej sytuacji ma ktoś pomysł jak to zrobić?
  2. Witajcie, musiałem wymienić sensor poduszek, a nowy ma zakodowane 2 tylne poduchy, których nie mam w swoim wyposażeniu. próbowałem zakodować pustym plikiem .MAN jednak na samym końcu wywala mi błąd
  3. powiedzieli, że elektronika całkiem padła...i nic nie zrobią,- ja szukam kogoś kompetentnego na necie abym mógł wysłać sterownik - może oni coś poradzą...może macie kogoś godnego polecenia? pozdrawiam
  4. Witam, ciąg dalszy... Z Waszych wskazań, że mam padnięty sterownik ABS pojechałem do 'speców' którzy niby się tym zajmują...zostawiłem im auto i gość oddzwania, że będą kroić sterownik i tam szukać przyczyny. No to ja się zgodziłem. Po 2 dniach telefon, że nie udało się zrobić...przyczyna: padnięta pompa...spece twierdzą, że polutowali scieżki ale pompa nie działa... Przyjeżdzam do domu, parkuje, gasze silnik, wyciągam kluczyk, a tam żegod spod maski, sterownik lub to co się w nim znajduje wyje jak cholera...może brzęczy że się tak wyrażę - co te pajace narobili??? inpa pokazuje mi błąd: pupp error front right sensor rear right sensor przed oddaniem auta miałem tylko błąd przedniego prawego czujnika
  5. Dzisiaj przejechałem w trasie 70km, po godzinie odpalam auto - ABS zgasł :| po przejechaniu ok 4km ponownie się zaświecił. Przejscia nie sprawdzałem na kablach, ale nie sądzę, że tam jest problem. Koledze powyżej chyba coś się pomyliło i nie wie, że czujniki ABS są na każdym kole :search:
  6. Wiem jakie kolory odpowiadają za prawe koło, ale jak sprawdzić te dwa 'druciki' czy tam ma być jakieś napięcie?
  7. Mógł paść sterownik skoro pozostałe 3 koła działają? Sterownik macie na myśli ten główny pod maską?? pozdrawiam p.s. gdzieś czytałem, że jak padnie sterownik to nie działa prędkościomierz, komputer pokładowy, u mnie jest z tym wszystko ok
  8. Witam ponownie, odkopuje temat ponieważ nadal nie uporałem się ze świecącym ABS :( W końcu przełamałem się i zabrałem do roboty...dla przypomnienia Inpa pokazuje mi po dłuższym jeżdźeniu 2 błędy: 32 wheel sensor front right 112 CAN instrument cluster Najprościej mówiąc do wymiany mam prawy przedni czujnik - no właśnie chyba nie tu problem! Nie wiem tylko co oznacza ten drugi błąd i czy ma coś wspólnego z moim problemem.. ?? Zamieniłem przednie czujniki ze sobą, prawy na lewy i na odwrót - następnie skorzystałem z inpy gdzie można zczytać prędkości kół i po wymianie LEWE KOŁO Z ZAMIENIONYM CZYJNIKIEM (TYM PRAWYM WCZEŚNIEJ) DZIAŁA! czyli czujnik jest ok. Pomyślałem, że może w piaście coś się porobiło z czytnikiem. Po rozebraniu czytnik czysty. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny i jak to się ma do tego co pokazuje inpa!?
  9. Dzięki za odpowiedź. Orientujesz się może czy mozna to bez problemu rozebrać tak, aby nie narobić sobie 'biedy' ? czy to powinien robić mechanik?
  10. Witam, Wymieniłem dwa nowe czujniki z przedniego zawieszenia. Przez miesiąc jeździłem bez prawego czujnika ponieważ go zdemontowałem do reklamacji. Po założeniu nowych nadal jest problem ze świecącym absem. Podpiołem pod inpe i prawy czyjnik nie zczytuje impulsów w odróżnieniu do pozostałym trzech. Następnego dnia kontrolki zgasły czyli wszystko ok. Po przejechaniu 20km kontrolki znów się zapaliły i tak na zmianę... Mam wrażenie, że ta piasta się zabrudziła i czujnik wariuje - czy jest jakaś możliwość aby to jakoś rozebrać,wyczyścić ??? no chyba, że nowy jest wadliwy...co mało prawdopodobne p.s. czujniki 250zł za sztukę 'niby' ATE
  11. Problem rozwiązany. Podniosłem tył z dwóch stron. Podczas testu tłukło niemiłosiernie podczas hamowania, zdawało się, że coś odpadnie...przyrządem sprawdziłem bicie tarcz tylnych i wszystko wyszło ok...mimo wszystko sciągnołem tylne tarcze i moim oczom ukazały się wrzery na wewnętrznej stronie tarczy. Przetoczyłem tył i jest tak jak w tej reklamie... - BMW radość z jazdy.
  12. Tarcze mam wymienione na nowe! Brembo. Klocki na starych tarczach nie miały przejechane więcej niż 3 tys. więc nie moim zdaniem bez sensu kupować new klocki skoro efekt jest ten sam jeśli chodzi o tarcze, bo tylko tarcze mogą te klocki 'jakos' zdeformować, ale nie po 3 tys. Sam nie wiem co robić, pojechać do jakiegoś mechanika to powie mi wymień tarcze :) W każdym razie będę Was na bieżąco informował o postępach o ile takowe będą... p.s. można jakoś domową metodą sprawdzić wahacze? p.s. dodam, że po dziurach i przy każdej prędkości zawieszenie pracuje cicho - w normie - w końcu przebieg 108 tys...
  13. Po wypięciu 17, 30, 31 auto nie odpaliło :) muiałem wsadzić 31 ABS+ASC świecił wiec rozumiem że abs nie działał, ale bicie na hamulcu było nadal,wiec nic nie pomogło :(
  14. Dzięki za dobrą podpowiedź bo nie uśmiecha mi się ściągać po raz chyba 20 w tym roku kół :)
  15. Miałem problem z ABS. A dokładnie z czujnikiem. Lecz go wymieniłem (240zł) i kontrolki abs+asc zgasły. Problem nadal pozostał. Myslisz, że wypięcie pomoże?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.