Skocz do zawartości

330 diesel sedan czy 330 coupe benzyna + gaz ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PROFANACJA!

Kup sobie Matiza!

jak można zagazować beemke,

to wiocha na maxa,

takie cudo co sie nigdy nie psuje,

3.0i to już w ogóle 11 cud świata,

żaden gazownik nie da rady sobie z takim potworem hyhyhy

Opublikowano
PROFANACJA!

Kup sobie Matiza!

jak można zagazować beemke,

to wiocha na maxa,

takie cudo co sie nigdy nie psuje,

3.0i to już w ogóle 11 cud świata,

żaden gazownik nie da rady sobie z takim potworem hyhyhy

 

Uważaj lucadore

bo Cie zbanują na dobre , gazik jest OK , ekologia , właśnie takie R6 się idealnie gazuje :twisted2:

Opublikowano
PROFANACJA!

Kup sobie Matiza!

jak można zagazować beemke,

to wiocha na maxa,

takie cudo co sie nigdy nie psuje,

3.0i to już w ogóle 11 cud świata,

żaden gazownik nie da rady sobie z takim potworem hyhyhy

 

Uważaj lucadore

bo Cie zbanują na dobre , gazik jest OK , ekologia , właśnie takie R6 się idealnie gazuje :twisted2:

 

luzik,

a co mam w profilu pod obrazkiem :)

Opublikowano
PROFANACJA!

Kup sobie Matiza!

jak można zagazować beemke,

to wiocha na maxa,

takie cudo co sie nigdy nie psuje,

3.0i to już w ogóle 11 cud świata,

żaden gazownik nie da rady sobie z takim potworem hyhyhy

 

Uważaj lucadore

bo Cie zbanują na dobre , gazik jest OK , ekologia , właśnie takie R6 się idealnie gazuje :twisted2:

 

luzik,

a co mam w profilu pod obrazkiem :)

 

No właśnie , nie szkoda Ci było silniczka ? bo ja jestem tego znania że jak nie stać kogoś na PB to niech kupi diesla :twisted2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale pewnie gdybym się na gaz decydował to jednak chciałbym egzemplarz nie jeżdżony wcześniej na gazie i samemu bym zakładał :D :D

 

No to pomyśl co będzie jak zagazowane 330Ci bedziesz chciał sprzedać. :twisted2:

Opublikowano
Ale pewnie gdybym się na gaz decydował to jednak chciałbym egzemplarz nie jeżdżony wcześniej na gazie i samemu bym zakładał :D :D

 

No to pomyśl co będzie jak zagazowane 330Ci bedziesz chciał sprzedać. :twisted2:

 

HA ! Strzał w dziesiątke.

W Niemczech gaz to ekologia i dla wielu rozsądek właściciela (takie czytałem ankiety), a w Polsce jak ktoś ma gaz i na dodatek BMW to zaraz straszna wiocha, nie rozumiem.

Ja nie zastanawiałem się nigdy nad zakładaniem gazu i nic do niego nie mam, ale założyć bym nie założył. Lepiej moim zdaniem dobrać silnik do zawartości portfela. Jak kiedyś kupię auto i ono będzie tylko na gaz, ogniwo czy coś to ok, ale jeżeli mam napisane PB to to wlewam :>

Do autora powodzonka w sprzedaży bryki (nie jest to teraz łatwe) no i jak kupisz BMW to pokaż.

BMW i wszystko jasne...
Opublikowano

Dzięki, mam nadzieję że sie jakoś uda niebawem sprzedać... Już prawie poszedł, tylko zainteresowany nie dojrzał w ogłoszeniu, że jest bez klimy... Oczywiście jak tylko kupię furkę to na jakimś spociku się koniecznie pojawie.

A w kwestii tego co mówiłeś żeby "mierzyć siłę na zamiary" kupić taką pojemność, żeby nie musieć gazu zakładać... Czy w modelu e46 coupe w silnikach benzynowych nie jest tak, że 2.0 i 2.2 palą podobnie jak 2.5 jeśli chodzi o jazdę po mieście, a 2.8 i 3.0 o litr lub dwa więcej niż 2.5??? Może złotym środkiem jest 2.5???

Opublikowano
Dzięki, mam nadzieję że sie jakoś uda niebawem sprzedać... Już prawie poszedł, tylko zainteresowany nie dojrzał w ogłoszeniu, że jest bez klimy... Oczywiście jak tylko kupię furkę to na jakimś spociku się koniecznie pojawie.

A w kwestii tego co mówiłeś żeby "mierzyć siłę na zamiary" kupić taką pojemność, żeby nie musieć gazu zakładać... Czy w modelu e46 coupe w silnikach benzynowych nie jest tak, że 2.0 i 2.2 palą podobnie jak 2.5 jeśli chodzi o jazdę po mieście, a 2.8 i 3.0 o litr lub dwa więcej niż 2.5??? Może złotym środkiem jest 2.5???

 

Tak się mówi że 2.0 pali ledwie 2-3 litry mniej niż 3.0 itp ale to można dość do wniosku że 1.6 pali 7 litrów a 3.0 12 to ledwo 5 litrów :P

 

Zazwyczaj mniejszy silnik pali mniej lub podobnie, ale litrów nie oszukasz każdy pali swoje. 2.5 2.2 to super silniki nieważne co weźmiesz, byle zadbane i beż agro tuningu

BMW i wszystko jasne...
Opublikowano
Masz rację, zobaczę co sie trafi... Ale pewnie będę się skłaniał właśnie ku 2.2 lub 2.5 a 2.0 2.8 3.0 odpuszczę sobie... Pozatem w moim odczuciu w pojedynku diesel vs benzyna, w dieslu jest dużo trudniej zdiagnozować czy coś ewentualnie może przystworzyć kłopotów w późniejsze eksploatacji... Także pewnie będzie benzyna 2.5, może i bez gazu sie obejdzie :P
Opublikowano
Masz rację, zobaczę co sie trafi... Ale pewnie będę się skłaniał właśnie ku 2.2 lub 2.5 a 2.0 2.8 3.0 odpuszczę sobie... Pozatem w moim odczuciu w pojedynku diesel vs benzyna, w dieslu jest dużo trudniej zdiagnozować czy coś ewentualnie może przystworzyć kłopotów w późniejsze eksploatacji... Także pewnie będzie benzyna 2.5, może i bez gazu sie obejdzie :P

 

Pierwszą kalkulację zrób czy zakładając dobry gaz, dasz rade wyjeździć różnicę w cenie czy może prędzej sprzedaż auto. Ja nie inwestyję w takie dodatki bo zanim bym wyjeździł różnicę instalkacji (2? 3? 5? tyś zł, nie wiem) to auto sprzedam i kupie inne. Nie kupuję raczej aut na lata, a na jakiś 1-2 lata i staram się zmienić.

BMW i wszystko jasne...
Opublikowano
w/g mnie jak już kupować benzyne to tylko najmocniejszą , z dieslem tak samo no ale u mnie wyszło inaczej , miałem wybór przed liftem 3.0Xd po małym dzwonku czy po lifcie 2.0d bez kolizji no i zostałem przy 2.0d
Opublikowano
w/g mnie jak już kupować benzyne to tylko najmocniejszą , z dieslem tak samo no ale u mnie wyszło inaczej , miałem wybór przed liftem 3.0Xd po małym dzwonku czy po lifcie 2.0d bez kolizji no i zostałem przy 2.0d

 

Po co zaraz M3 ? :)

BMW i wszystko jasne...
Opublikowano

hej

 

co do gazu to sie wypowiem bo mam drugie autko daewoo nubira 2,0 :worried: i mam nastukane nia 240 tys km a gaz jest zamontowany od nowosci w aso daewoo :)

 

zdarzaly sie oczywiscie drobne usterki ale nic nigdy powaznego - oczywiscie gaz jest starej generacji ale coz nie moge powiedziec ze jest be, silnik chodzi bez zarzutu do tej pory

 

natomiast jesli chodzi o zagazowanie 330i to czemu nie ... na pewno to nie wiocha tylko czysta ekonomia [oczywiscie jesli sie jezdzi odpowiednia ilosc km] tylko trzeba to zrobic u specjalisty ktory juz nie jedna r6 z bmw wyposazyl w takowa instalacje i to wszycho ...

Opublikowano
No niestety, z dobrym gazownikiem i instalacją gazową jest jak z loterią. Ilu ludzi tyle zdań co do szkodliwości gazu... Wiem tylko tyle, że jedne silnik znoszą gaz jako tako a inne nie za bardzo. Na ogół jest tak, że jak ktoś ma gaz to raczej nie młuci samochodu "spod każdych świateł" dlatego ople i daewoo robią stosunkowo duże przeloty, ponieważ nie są użytkowane w ten sposób... Może to stwierdzenie było śmiałe, ale jakby troche prawdziwe, nie chodzi mi również o to żeby urazić użytkowników wyżej wymienionych marek, ale poprostu bmk-ą nie da sie jeździć powoli :-) i tak mi sie jakoś kojarzy, że samochód w rękach kogoś kto lubi polatać, z gazem może wytrzymać góra 2-3 lata a potem należało by spredać grzecznie paździerza i rozejrzeć sie za czymś innym. :|
  • 2 lata później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.