Skocz do zawartości

CrazyBilbo

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia CrazyBilbo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No niestety, z dobrym gazownikiem i instalacją gazową jest jak z loterią. Ilu ludzi tyle zdań co do szkodliwości gazu... Wiem tylko tyle, że jedne silnik znoszą gaz jako tako a inne nie za bardzo. Na ogół jest tak, że jak ktoś ma gaz to raczej nie młuci samochodu "spod każdych świateł" dlatego ople i daewoo robią stosunkowo duże przeloty, ponieważ nie są użytkowane w ten sposób... Może to stwierdzenie było śmiałe, ale jakby troche prawdziwe, nie chodzi mi również o to żeby urazić użytkowników wyżej wymienionych marek, ale poprostu bmk-ą nie da sie jeździć powoli :-) i tak mi sie jakoś kojarzy, że samochód w rękach kogoś kto lubi polatać, z gazem może wytrzymać góra 2-3 lata a potem należało by spredać grzecznie paździerza i rozejrzeć sie za czymś innym. :|
  2. Masz rację, zobaczę co sie trafi... Ale pewnie będę się skłaniał właśnie ku 2.2 lub 2.5 a 2.0 2.8 3.0 odpuszczę sobie... Pozatem w moim odczuciu w pojedynku diesel vs benzyna, w dieslu jest dużo trudniej zdiagnozować czy coś ewentualnie może przystworzyć kłopotów w późniejsze eksploatacji... Także pewnie będzie benzyna 2.5, może i bez gazu sie obejdzie :P
  3. Dzięki, mam nadzieję że sie jakoś uda niebawem sprzedać... Już prawie poszedł, tylko zainteresowany nie dojrzał w ogłoszeniu, że jest bez klimy... Oczywiście jak tylko kupię furkę to na jakimś spociku się koniecznie pojawie. A w kwestii tego co mówiłeś żeby "mierzyć siłę na zamiary" kupić taką pojemność, żeby nie musieć gazu zakładać... Czy w modelu e46 coupe w silnikach benzynowych nie jest tak, że 2.0 i 2.2 palą podobnie jak 2.5 jeśli chodzi o jazdę po mieście, a 2.8 i 3.0 o litr lub dwa więcej niż 2.5??? Może złotym środkiem jest 2.5???
  4. Najpierw muszę ożenić dotychczasową furę... A nie jest łatwo sprzedać samochód, który jest raczej nie chodliwy bo ludzie strasznie grymaszą i kupując 10 letnie auto potrafią się doczepić, że ma kilka rysek itp. także muszę cierpliwie czekać. Ale pewnie gdybym się na gaz decydował to jednak chciałbym egzemplarz nie jeżdżony wcześniej na gazie i samemu bym zakładał :D :D
  5. Dzięki panowie za wszystkie opinie, a skwitować to można tylko w jeden sposób - serce miłośnika BMW podpowiada jedno (330i coupe) a rozsądek.... no właśnie nie wiadomo co podpowiada rozsądek... Tak jak ktoś kiedyś powiedział, że diesla to można kupować, ale góra 4-5 letniego bo w innym przypadku przebiegi to już idą w spore ilości, w końcu jak ktoś ma diesla to jeździ i to na ogół nie mało... więc za to kwotę (czyli do 38000zł) może być ciężko znaleźć e46 3.0d w sedanie, o coupe nawet nie wspominając bo ich pułap cenowy zaczyna się dużo wyżej. Osobiście nie lubię gazu i zawsze mi sie wydawało, że gaz jeb... silnik, ale widzę że dużo ludzi mając do wyboru np 2.0 na benzynie bierze np 2.5 zakłada sekwencję no i wychodzą na tym do przodu, bo samochód dużo lepiej śmiga... Ehhh jakby ktoś mógł zapewnić, że z gazem nie będzie kłopotów w 330i to bym sie chwili nie zastanawiał... :twisted2: :twisted2:
  6. No to powoli zaczyna się coś klarować... A jak wypada powiedzmy 2.5 i 2.8 w benzynie na tle 3.0i bo widzę, że kolega sensownie mówi, to może coś jeszcze podpowie... :)
  7. Dzięki kolego, no rzeczywiście decyzja nie jest łatwa tym bardziej, ze wymagania dość duże może nie koniecznie adekwatne do zasobności portfela :wink: Ale co zrobić ja poprostu musze miec czym przycisnąć. Obecnie smigam Fordem z silnikiem 1.7 na dwóch wałkach zmienne fazy i te klimaty(masa auta ok 950kg), ma około 7,7 do paki i pali przy tym 9-10 litrow/100km 95PB przy mocnym pałowaniu, tyle ze juz mi sie oporowo znudził ten samochod, no i boje sie ze cos moze sie sypnąć . Pozatem chce coś co można bokiem postawić :mrgreen:
  8. Dzięki bardzo za liniki, tylko nie rozwiały one niestety moich wątpliwości co do gazu w 330i coupe... Może ktoś miał taki zestaw i mógłby wyrazić swoją opinie, czy raczej nie warto sobie głowy zawracac gazem i jak stac kogos na maks 12l/100km benzyny po miescie, przy zachowaniu dobrych osiągów, to szukać jednak diesla... ???
  9. Witam wszystkich bardzo serdecznie!!! Szanowni klubowicze, mam nadzieje ,że wkrótce dołącze do grona szczęśliwych posiadaczy BMW... Prosze was o pomoc w wyborze samochodu, a mianowicie kwota, którą dysponuje to maks 36000-37000zł. Nie wiem co wybrać??? Chodzi o to, że większość diesli e46 w sedanie za tą cenę ma przebiegi rzędu 200 000 i większe stad moje obawy. Natomiast nie wiem jak jest w modelu e46 330i coupe czy lubi gaz czy raczej to profanacja?? Wiem, że temat był pewnie poruszany setki razy, ale chciałym uzyskać w miare klarowną odpowiedź, bo gdzie jak nie na forum można sie dowiedzieć takich rzeczy... Z braku czasu również nie mam za bardzo możliwości przesukania forum a decyzje musze podjąć dość szybko! Priorytetem jest to żeby samochód ładnie sie zbierał i zeby to nie było okupione mega wielkim spalaniem czyli w przypadku diesla do zaakceptowania jest 10-11l a z gazem z 15-16l. Z góry dziękuje za wszelkie informacje i pozdrawiam Piotr! Niezła zagwostka :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.