Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie dawno kupiłem bmw325i mam pytanie czy normalne jest ze przy ostrej jeździe i włączonej klimie wskazówka od temperatury silnika stoi wciąz na przed ostatniej kresce przed czerwonym polem???czy powinna być wciąż na srodku???[/url]

[/code]

Opublikowano
przy ostrym katowaniu na placu troszkę się napewno podniesie, ale ogólnie powinna stać w pionie.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy powinna ruszyc sie przy ostrzejszej jezdzie. Tak czy siak na pewno cos masz nie tak z chlodzeniem. Na poczatek moze termostat?? Albo odpowietrz caly uklad dobrze, a potem jak sie nie poprawi to wymien termostat (nowke kupilem ostatnio za 13 zl na allegro). Dalem rade sam tez w 325 wiec i ty powinienes ;) Pozniej jak by i to nie pomoglo to moze byc wiskoza. Ale to na koniec. Powodzenia...
Opublikowano

Przy ostrej jeździe wskazówka powinna stać tak jak normalnie, delikatnie moze się odchylać w stronę czerwonego ale nie aż tak mocno...

Wyjmij termostat i włóż go do wrzątka, powinien się otworzyć, ajk nic się nie będzie działo to go wymień.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź czy działa ci tam wentylator od klimy.

Jak nie działa to możesz łatwo przegrzać silnik.< niestety często wysiada ten wiatrak>

Jak będziesz sprawdzał termostat to nie wystarczy sprawdzić czy się otwiera ale też ile się otwiera.

Ale termostat jest na tyle tani , że bym wymienił jeśli są jakiekolwiek wątpliwości.

Ale jak wszystko niby jest ok to stawiam na visco < miałem tak w e36>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
wymieniłem już wszystko w układzie chłodzenia oprócz termostatu i chłodnicy

 

:worried: to co Ty wymieniles?plyn? i to jest to wszystko?

tak czy siak wskazowka nie ma prawa sie wychylic bardziej niz norma czyli 88-90'C nawet jesli bys po pustyni jezdzil, Termostat moze byc zakamieniony zasadniczo od tego sie zaczyna podczas poczatkow przegrżania silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Możesz mieć jeszcze zakamienioną chłodnicę < ale to jest możliwe przy sporym przebiegu lub jak było zalewane badziewiastym płynem lub wodą.>

Zamulona chłodnica jest mało wydajna.

< mieć nadzieję , że nikt nie dodawał uszczelniacza do chłodnic>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

O to tak jak w innych BMW :8) a powaznie

te elementy powinienes wymienic na koncu, jesli spusciles plyn i nie bylo w nim jakis drobinek metalu z łopatek wirnika pompy( choc teraz sie chyba produkuje z plastikowym wirnikiem) to nie bylo podstaw do wymiany w pierwszej kolejnosci pompy, jesli silnik grzal Ci sie a wiatrak wentylarota mozna zatrzymac palcem, wiatrak okrecal sie z wieksza predkoscia -tak wzrokowo to rowniez nie bylo podstaw do wymiany sprzegla. Po co robic cos od tylu i od nadrozszych czesci. Odpowietrz uklad zobacz co bedzie sie dzialo, jak nie da zadnych zmian wymien termostat i odpowietrz raz jeszcze.

Opublikowano
jakbyś nie wiedział to w 325 oprócz termostatu, chłodnicy i płynu, układ chłodzenia składa sie jeszcze z wiskozy i pompy wody

No ok ale wracajac do sedna sprawy , jak np. cos ci z silnikiem sie dzieje , dajmy faluja obroty to nie wymieniasz go chyba na nowy ?

Chodzi mi o to ze zaczyna sie od najprostszych rzeczy..

wiec :

1 odpowietrz uklad, znajdziesz w dziale zrob to sam, pamietaj aby wlaczyc ogrzewanie podczas odpowietrzania.

 

2 sprawdz wisko, przejedz sie autem aby zlapalo pion, pojezdzij chwile jak auto juz trzyma pion i zaparkuj i pobaw sie przepustnia, jak przy lekiim dodawaniu gazu wiatrak mocno przyspiesza i strasznie wyje to visco dziala jak nie ma roznicy a obroty sie zwiekszaja visco nie dziala.

 

3 termostat , bo tani i latwy wy wymianie razem z plymen chlodzenia bo i tak go wylejesz wiec nowy mozna zalac , odpowietrzac i tak znowu trzeba.

 

4 Tu juz jak chcesz, wymiana pompy wody lub chlodnicy to juz zalezy jak wyglada sytuacja a ja wrozyc z fusow nie umiem.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
termostatu nie było :jawdrop: była tylko ta górna część :duh: poprzedni własciciel go troche przerobił znaczy obcioł część ze spręzynką :nienie: wszystko wróciło do normy. dzieki wszystkim za pomoc.pozdro :D
Opublikowano
panowie pomóżcie!!! dopóki nie włacze klimy wszystko jest OK ale jesli ja włącze to temperatura wzrasta do niebezpiecznej, gdy właczę ciepłe powietrze do srodka auta wszystko sie uspokaja a jak włacze klime temperatura znów rośnie.doradzcie coś proszę :modlitwa:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież już ci to napisałem.

SPRAWDŹ CZY DZIAŁA WENTYLATOR KLIMY.

No i visco.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
teperatura niezaleznie od tego czy katujesz autko czy nie ma sie znalesc na srodku w ciagu 3 do 5 min i tam zostac jak nie to zalecil bym zmiane termostatu i papy wodnej tam zdaza sie ze wylamuja sie lopatki wirnika jesli nie jest z blachy
jedynakk
Opublikowano
Przy ostrej jeździe wskazówka powinna stać tak jak normalnie, delikatnie może się odchylać w stronę czerwonego ale nie aż tak mocno...

Wyjmij termostat i włóż go do wrzątku, powinien się otworzyć, ajk nic się nie będzie działo to go wymień.

 

Jak już tyle rzeczy rozbierze to niech od razu wymienia - sam termostat to grosze przecież a po co wkładać stary z powrotem?

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.