Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawdzalem forum ale nie znalazlem informacji mi potrzebnych. chce E39 kombi 2.5 tds lub 3.0tds. mam w granicach 18tys. zl, potrzebny mi samochod z jak najslabszym wyposazeniem, bez skory i innych pie*dół. znalazlem wiele ofer 15,16,17 tysw. przebiegi po 180tys. ale co z tego jak opinie sa podzielone. pytam sie was, co brac tds przed modernizacja (cena 15-18tys) czy po ale za to jest duzo wieksza cena...... podobno silniki tds przed modernizacja (przed 2001) sa bardzo wadliwe i duzo pala. co moga mi powiedziec uzytkownicy.

 

aha jak dam na badanie tej futy(przed zakupem) to jakich usterek moze takie badanie nie wykryc a zdazaja sie czesto w BMW

Opublikowano
3,0tds? nie słyszałem o takim silniku. Owszem są złe opinie o tds ale tak to jest jak ktoś nie szanuje auta (m.in. daje w palnik jak benzynce) lub jak się kupi auto od takiej osoby. Za 15tys 525tds e39 to sabie odpuść bo szybko znajdziesz się w grupie niezadowolonych z tdsów. Po lifcie były spoko diesle ale cena już mniej. Następne to nie myśl że 11-12 letni diesel ma przejechane 180tys. Zapomnij o czymś takim
Opublikowano
Jeśli masz 18 tys i chcesz E39 to lepiej zrezygnuj. Odradzam Ci. Pierwsza sprawa - auto to ma dosyć słabe zawieszenie jak na polskie drogi. Po 40tys praktycznie trzeba robić całość. Ja kupiłem swoją ponad rok temu (zapłaciłem 35tys) rok 2001. Jest to auto z dużą usterokowością. Do dzisiaj włożyłem w nią ok 7-8ys zł i nadal końca nie widać. Do wymiany są jeszcze amory oraz wahacze przednie. Musisz też liczyć się z tankowaniem dobrego ON. Mi padł już jeden wtryk, a koszty naprawy tego nie są małe. Więc pamiętaj chcesz mieć BMW - musisz mieć odłożone na czarną godzinę ok 6-7 tys zł na róznego typu niespodzianki, które mogą wystąpić podczas jego nawet krótkiego użytkowania.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co to ma do BMW??? A w innych Common Railach to wtryski nie lecą i nie ma dużych kosztów jak auto jest zajechane??? Co to za bzdury, że jak chcesz mieć BMW to sobie odłóż 7 tys zł. :mad2:
Opublikowano
okej a ronzica pomiedzy 2,5 a 3.0 diesel. no i jaki benzyna ktora podobnie pali. moze inna fura tylko potrzebna duzy bagaznik i tak z 140kM
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak masz poniżej 20 tys zł to nie stać Cię nawet na solidnego E39 525tds. To, że są takie w ogłoszeniach za 15-17 tys zł to nie znaczy, że to są auta nadające się do kupienia. Zobacz ceny tych samochodów w Niemczech a potem dodaj koszt przywiezienia z 1500 zł, do tego z 1500 zł opłat róznych i dopiero zobacz co Ci wyjdzie. Jak kupisz zadbany egzemplarz z autentycznym przebiegiem koło 200 tys km w granicach 20 tys zł to będzie święto i mało to prawdopodobne.

 

525tds to 143KM i zwykły turbodiesel

525d to Common Rail i 163KM (dostępny od końca 2000 roku)

530d to Common Rail i 184KM (dostępny od końca 1998 roku) ceny grubo powyżej 25 tys zł.

 

Możesz spróbować poszukać 525tds 97 rok lekko uszkodzonego to jak tanio naprawisz to zmieścisz się w 19-20 tys zł już z rejestracją.

Opublikowano
A co to ma do BMW??? A w innych Common Railach to wtryski nie lecą i nie ma dużych kosztów jak auto jest zajechane??? Co to za bzdury, że jak chcesz mieć BMW to sobie odłóż 7 tys zł. :mad2:

 

Mówie chłopakowi jakie ja mam konkretne doświadczenia z tym autem. Mój znajomy również posiada E39 2.0d z 2001 roku (186tys. przebiegu) sprowadził sam z Niemiec i również w ciągu roku wymieniał już zawieszenie, naprawiał klime itd. Nie mówiąc o 3 krotnym prostowaniu 18 calowych felg i 2 krotnej wymianie przeciętych opon. Więc realnie patrząc nie kupuj tego typu auta ...mając wyliczone co do joty pieniądze na jego zakup. Musisz posiadać jakąć rezerwę którą możesz włożyć w ewentualne naprawy. W moim przypadku jeżdziłem przez cały czas na Shellowskim VP-Diesel i wtryk padł tak czy tak. :jawdrop: Do tego w ciągu roku ekspolatacji musiałem wymienić padniętą pompę Webasto oraz wymienic koło dwumasowe i sprzęgło. Wiadomo nie są to nowe auta... więc trzeba się z tym liczyć.

Opublikowano

jak się e39 chce kupić poniżej 20 tyś zł w dieslu,

to się nie ma co dziwić,

każde auto po 500 tyś km wymaga pewnych inwestycji,

inne marki przy tym przebiegu są już na wiecznym spoczynku,

 

ja bym kupił benzynkę 2.5 minimum,

łatwiej o niższy przebieg,

i odpada kilka problemów,

oczywiście coś na standardowym zawieszeniu bez nivo,

najlepiej golas, im mniej bajerów tym mniej rzeczy do zepsucia,

 

w końcu chodzi o coś taniego :)

Opublikowano

Ja bym bardziej polecił renault megane II societe. O ile jestes zarejestrowanym podatnikiem VAT to masz takie przywileje:

-pelne odliczenie 22% VAT

-VAT od paliwa

-VAT od zakupow i napraw zwiazanych z samochodem

 

minus ze jest tylko zarejestrowane na 2 osoby

 

Cena ok 20 000 netto

 

Spalanie samochodu 4,6 l trasa 5 l miasto max 6 l kombi ma chyba o 0,5 l wieksze.

 

Ewentualnie Clio w wersji societe kosztuje duzo taniej

 

no i uwazaj na 180 000 bo prawie kazde takie ma lub 150 000:)

a pozniej sa posty typu "ile wydajecie miesiecznie na sowje BMW"?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak się e39 chce kupić poniżej 20 tyś zł w dieslu,

to się nie ma co dziwić,

każde auto po 500 tyś km wymaga pewnych inwestycji,

inne marki przy tym przebiegu są już na wiecznym spoczynku,

 

ja bym kupił benzynkę 2.5 minimum,

łatwiej o niższy przebieg,

i odpada kilka problemów,

oczywiście coś na standardowym zawieszeniu bez nivo,

najlepiej golas, im mniej bajerów tym mniej rzeczy do zepsucia,

 

w końcu chodzi o coś taniego :)

 

Prawda.. tylko problem tu nie leży nawet w tym czy łatwo o diesela z małym przebiegiem czy nie. Pies pogrzebany jest w tym, że ludzie chcą mieć coś na co ich nie stać. Można kupić ładnego, zadbanego diesela z przebiegami grubo poniżej 200 tys km ale te kosztują DUŻO!!! Niestety mentalność Polaka jest taka, że wierzy w okazje i myśli, że jest cwańszy od innego. Okazje zawsze wychodzą bokiem, szczególnie w branży samochodowej. Zresztą mi nawet nie jest żal takich ludzi..

Opublikowano
[...]mentalność Polaka jest taka, że wierzy w okazje i myśli, że jest cwańszy od innego. Okazje zawsze wychodzą bokiem, szczególnie w branży samochodowej. Zresztą mi nawet nie jest żal takich ludzi..

 

Mylisz się Kolego... Okazje są, a ich specyfiką jest to, że nie trafiają się "właśnie mi", a "komuś innemu"... :mrgreen:.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
taniej kiełbasy to i psy nie chcą jeść. Na TDS są zwykle naganne info. A ja mam i bardzo sobię chwalę. Może mam dobry egzemplaż, może szczęście ale jedno jest pewne BMW lubi jak sie o nie specjalnie troszczy i dba. Też zmieniałem np wtrysk sterujący bo pociekł ale co to jest 600zł??? Chce sie BMW to trzeba niestety czasem być przygotowanym na wydatki a nie jak niektórzy szukają np urzywanego wtrysku lub urzywanej pompy wtryskowej. Czy tacy kupując BMW sie wogóle zastanowili??? Zawieszenie to też zależy od stylu jazdy ulic jakimi się poruszamy i mista. Np w Warszawie to żeby zawieszenie było z tytanu to też by nie wytrzymało. Dziura na dziurze jazda agresywna bo nie ma czasu na omijanie dziur. Każdemu się spieszy. Ja mieszkam w małej mieścinie i zawiechy nie robiłem z brzega w brzeg. Wymieniałem łączniki (standardowo) i tylny wachacz dolny. Jeżdzę na 17\225\45 To jak z klockami jeden zrobi 30tys/km a drugi 10tys/km Podsumowując chcesz kupić sensowny egzemplaż to nie oszczędzaj i nie szukaj najtaniej bo się ostro przewieziesz na póżniejszych kosztach naprawy auta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nieprawda!!! Okazji nie ma chyba że się decydujesz na auto uszkodzone.

 

Jak sprzedajesz auto i jest ono ok, ma autentyczny przebieg i stan techniczny dobry to sprzedajesz je 20%-30% poniżej tego co mógłbyś za nie uzyskać??? Rozumiem, że masz organizację charytatywną?

Opublikowano

opisalem dokladnie dlaczego renault i dla kogo sie oplaca, wydaje mi sie, ze osoba zakladajaca temat potrzebuje samochod do pracy. W przypadku gdy jest sie zarejestrowanym podatnikiem VAT mamy mozliwosc pelnego odliczenia od samochodu z fabr. homologacja na ciezarowy:

 

Megane Grandtour Societe (fabr. hom. na ciez.):......BMW E39 touring:

 

spalanie: 4,5 l-min 6 l-miasto 7 l-max......................6 l-min 10 l-miasto max-13 l

 

Przy przebiegu rocznym 36500 i średnim spalaniu:

 

5,5 l czyli spali 2007,5 l..........................8 l czyli spali 2920 l

 

licząc olej 4.5 zl/l:

9033,75 zł ......................................................... 13140 zł

dodatkowo można odliczyć VAT:.....................Od BMW nic nie odliczymy

ostatecznie wyjdzie: 7380,57 zł

 

 

Oszczędzamy nawet 5760 zł

 

raiden sam puknij się w głowę, nie dla każdego BMW jest najlepszym rozwiązaniem...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czowieku.. jesteś na forum BMW. Jak można komuś kto chce kupić beemkę proponować taki badziew jak Renówka i to mająca dwa miejsca siedzące. Ty sie chłopie dobrze czujesz??? :D Naprawdę wszyscy myśleli, że sobie jaja robisz. :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.