Skocz do zawartości

bicie kierownicy podczas jazdy


BMW 7

Rekomendowane odpowiedzi

tak zacznij od opon:) ale powiedz czy obojetnie jaka jest droga dobra albo zla to jest tak samo bo ja mialem tak ze to byla tez wina amorra luzy na czpieniu moge jechac 170 i nic a czasami 90 i tak telepie kierownica ze masakra
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

 

Napewno potrzebne ci pierścienie centrujące

Masz założone felgo z otworem 74mm a piasta w e32 ma 72,5mm

Więc felgi biją

 

Odrazu mówie że na śrubach to sie równo nie ustawi jak by przypadkiem chciał kotoś coś takiego napisać

 

Pozdro

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno potrzebne ci pierścienie centrujące

Masz założone felgo z otworem 74mm a piasta w e32 ma 72,5mm

Więc felgi biją

Pozdro

 

Nie koniecznie - nie śpiesz się tak do pierścieni Blaster, bo jak są oryginalne fele, to pierścienia nie nałoży.

Ja tak mam u siebie - fele pasują na styk do piasty (fabryczne oczywiście)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tamtym tygodniu wymieniłem 2 oponki na przodzie też mi się pojawiło bicie mimo ze kółka wyważone, opony wizualnie ok, bieżnik jeszcze spokojnie na sezon by starczył. Nie wiem, może na wyważarce było ok ale po założeniu musiały się zniekształcać bo było bicie między 85-110 km/h (nie zawsze), po zmianie opon znów sobie stateczek płynie.

 

Jak masz alusy to może je lekko skrzywiłeś?

CB: 161BD221
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego YOOSHKY

Wyważarka trzyma koło w powietrzu - opona swobodna, a obciążniki jak wiesz daje się masowo dla niwelety mimośrodowego obrotu koła.

Wystarczy że podniesiesz auto, zakręcisz kołem w wpatrując się przez rant obracającej opony w jeden punkt - zobaczysz jak bardzo się przemieszcza krawędź opony.

Miałem taki motyw - opony co prawda już troche wyjeżdżone, ale jeszcze wizualnie sprawne, koła dobrze wyważone, a kierownica drgała - jak się przypatrzyłem tak właśnie (jak wyżej) - krawędź opony na obrocie mocno się przemieszczała {jeśli rozumiesz moją myśl}, aż mnie zdziwiło. Po zmianie opon wszystko oki.

Kilku mi proponowało pierścienie centrujące, ale mam oryginalne fele - więc pierścienie to chyba by młotkiem nakładał :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.