Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem , w moim BMW 520 e34 ubywa mi płynu , szczególnie po jeździe w mieście. A dokładnie to wycieka na łączeniu węża gumowego z zbiornikiem wyrównawczym , wąż jest wtedy twardy .Na pewno to nie jest głowica bo 3 miesiące temu wstawiłem nową !!! Czy to może coś z korkiem? Pomóżcie jak wiecie dlaczego tak się dzieje. :modlitwa:
Opublikowano
Pytasz co może być przyczyną, a sam piszesz że masz wyciek z węża. Skoro wycieka tamtędy płyn to i powietrze musi łapać i pewnie stąd ciśnienie w wężu. Zlikwiduj wyciek i zaobserwuj czy coś się zmieniło.
Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
Raczej przytkany nie jest bo jak odkręcę korek i dodam gazu to widać ładny przepływ bez szarpania , a wyciek mam dlatego bo jest takie duże ciśnienie i wycieka z pod obejmy a już mocniej nie mogę dokręcić !! I naprawdę nie mogę wyczuć problemu. :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te węże powinny być dość twarde. To jest układ ciśnieniowy.

Tylko kwestia JAK twarde są u ciebie?

Swojego czasu trochę walczyłem z układem chłodzenia ale jak wszystko wreszcie po-uszczelniałem < ale parę spraw trzeba było wymienić na nowe> to pomimo , że węże są dość twarde to nic nie cieknie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Za nowy waz laczacy obudowe termostatu ze zbiorniczkiem wyrownawczym (silnik M50) zaplacilem ostatnio niecale 20zl (InterCars) -wymien waz na poczatek (a najlepiej obydwa - maja juz pare latek). Sprawdz tez czy nie jest pekniety krociec wychodzacy ze zbiorniczka - moze uszkodzil sie od zbyt mocnego dokrecania opaski...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.