Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zastanawiam sie nad kupnem e60 530d z 2006 z sieci dealerskiej w niemczech. Na samym poczatku mam juz problemy ze sprzedawca poniewaz nie chce wystawic mi faktury netto pomimo posiadania EURO NIP, tak czy inaczej auto mozna kupic od innego dealera, ktory nie robi takich problemow.

 

Po poczytaniu kilkudziesieciu opinii na temat tego samochodu troche sie zmartwilem. Auto ma kosztowac okolo 150K zł, a tu slysze, ze jak chcesz jezdzic BMW to licz sie ze sporymi wydatkami w serwisie.

 

Napiszcie prosze szczerze czy rzeczywiscie to prawda, ze te auta sa mocno awaryjne czy poprostu problemy z tymi samochodami maja tylko nieliczni ???

 

Auto ktore chce kupic ma sporo fajnych bajerow, wiec moze poprostu kupic uboga wersje ???

 

Pzdr Bartek

Opublikowano

530d wcale nie jest tak awaryjnym autkiem...pali sporo mniej niz 530i i jest od niego poprostu szybsze w warunkach drogowych:)

za 150tys kupisz auto z 05 lub 06 z bardzo malym przebiegiem czyli raczej do serwisu bedziesz jezdzil tylko sporadycznie inaczej by bylo gdybys kupil autko z blisko 200kk przebiegu...

najwiekszym problemem tego autka jest poprzedni wlasiciel jesli nieumiejetnie sie z nim obchodzil tj nierozrzewal i nie chlodzil turbiny, lał słabej jakosci paliwa to faktycznie nastepny wlasciciel moze miec potem problemy. Juz po jezdzie probnej mozesz zauwazyc jaki styl jazdy ma jego wlasiciel i jak sie z nim obchodzi

Opublikowano

lał słabej jakosci paliwa to faktycznie nastepny wlasciciel moze miec potem problemy.

 

auto ma byc z Niemiec jak autor napisał, a tam nawet najtansze paliwo to jest inna liga w porownaniu z polskim - jezdzilem troche na wrogim paliwie (zarowno dieslem jak i benzyniakiem) wiec wiem :)

Opublikowano
Auto fantastyczne. Jeżeli wyszukasz dobry egzemplarz to bankowo będziesz zadowolony. Z tego co piszesz, to auto będzie świeże, a więc raczej nie ma obaw co do ewentualnych awarii, choc wiadomo, że zdarzają się felerne egzemplarze. A argumenty typu "benzyna i tak ma taką samą cenę jak ON" lepiej sobie darujcie, bo diesel jednak mniej pali i to sporo mniej. Nie bój się dodatków, mój egzemplarz ma bardzo bogate wyposażenie i nic się nie dzieje. I oby tak dalej. Pozdrawiam
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

auto od dealera bmw-wiec IMO auto raczej pewne i zadbane;

 

jak kupujesz okazje u Turka (bez obrazy) to raczej ciezko o zadbany egzemplarz (a podejrzewam ze duza cześc sprowadzonych do nas samochodow to wlasnie takie auta :/ -stad tez odpowiednia opinia o awaryjnosci...)

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
Inna opcja.- Auto testowe salonu.

 

co tez nie jest dobre, bo na jazdach testowych przewaznie auta katuje sie bez litosci, butowanie na zimno, krecenie do odcięcia, wylaczanie silnika bez czekania na zatrzymanie sie turbiny itp.

 

zreszta te 7900 to moze byc literówka - brak jednego zera :mrgreen:

Opublikowano
Zastanów się czy chcesz manuala... Ja polecałbym Ci automat, wcześniej broniłem się rękoma i nogami przed automatem, ale jak już podczas powrotu autem od dealera do domu wiedziałem, że to jednak jest to czego oczekuję od samochodu ;)
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam!

Zastanawiam sie nad kupnem e60 530d z 2006 z sieci dealerskiej w niemczech. Na samym poczatku mam juz problemy ze sprzedawca poniewaz nie chce wystawic mi faktury netto pomimo posiadania EURO NIP, tak czy inaczej auto mozna kupic od innego dealera, ktory nie robi takich problemow.

 

Po poczytaniu kilkudziesieciu opinii na temat tego samochodu troche sie zmartwilem. Auto ma kosztowac okolo 150K zł, a tu slysze, ze jak chcesz jezdzic BMW to licz sie ze sporymi wydatkami w serwisie.

 

Napiszcie prosze szczerze czy rzeczywiscie to prawda, ze te auta sa mocno awaryjne czy poprostu problemy z tymi samochodami maja tylko nieliczni ???

 

Auto ktore chce kupic ma sporo fajnych bajerow, wiec moze poprostu kupic uboga wersje ???

 

Pzdr Bartek

 

Kolego.. jak masz wydać 150 tys zł na dwuletniego diesela to za tyle będziesz miał nówkę sztukę amerykańską 528i (3.0 benzyna 230KM) prosto z fabryki z Monachium i to w dowolnym kolorze nadwozia i skóry itd.

Opublikowano
2-3 letnia sztuka z przebiegiem do 30 tys km ma jedna zasadnicza zalete: utrate swoich 50% wartosci ma juz za soba ;)
zh
Opublikowano
2-3 letnia sztuka z przebiegiem do 30 tys km ma jedna zasadnicza zalete: utrate swoich 50% wartosci ma juz za soba ;)

 

hmm 2-3 letni diesel bedzie mial przebieg raczej w granicach 60-120 kkm, poniżej tego to raczej rodzynek w ciescie :)

Opublikowano
2-3 letnia sztuka z przebiegiem do 30 tys km ma jedna zasadnicza zalete: utrate swoich 50% wartosci ma juz za soba ;)

 

hmm 2-3 letni diesel bedzie mial przebieg raczej w granicach 60-120 kkm, poniżej tego to raczej rodzynek w ciescie :)

 

znaczy kupilem rodzynka ?

i na dodatek wsrod 500 aut ktore staly na hali ponad polowa miala przebieg ponizej 50tys km

zh
Opublikowano
2-3 letnia sztuka z przebiegiem do 30 tys km ma jedna zasadnicza zalete: utrate swoich 50% wartosci ma juz za soba ;)

 

hmm 2-3 letni diesel bedzie mial przebieg raczej w granicach 60-120 kkm, poniżej tego to raczej rodzynek w ciescie :)

 

znaczy kupilem rodzynka ?

i na dodatek wsrod 500 aut ktore staly na hali ponad polowa miala przebieg ponizej 50tys km

 

Pewnie tam taśmowo kręcą liczniki :lol:

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

Pewnie tam taśmowo kręcą liczniki :lol:

 

wlasnie, nie wiedzialem po co tam lezy tyle licznikow - pewnie po to wlasnie ;)

 

ale fakt, ze poza dilerem to bym nie uwierzyl jednak sprzedawcy na bazarze

zh
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, wszystko kwestia ceny. Kupuję auta na aukcjach poleasingowych w całej Europie i często są BMW diesel'e 3-4 letnie nawet z przebiegami 40-50 tys km. Tylko te auta są kurewsko drogie i tyle. Coś za coś.. Do Polski nikt takich aut na handel nie ciągnie bo się nie opłaca i nie ma z czego licznika skręcać, a tylko na tym polega biznes niestety wśród polskich handlarzy. Z drugiej strony jest to wina kupujących nawet większa, bo ludzie wierzą w okazje i cuda i dają oszustom zarobić. :lol:
Opublikowano
hmm 2-3 letni diesel bedzie mial przebieg raczej w granicach 60-120 kkm, poniżej tego to raczej rodzynek w ciescie :)

 

znaczy kupilem rodzynka ?

i na dodatek wsrod 500 aut ktore staly na hali ponad polowa miala przebieg ponizej 50tys km

 

mowie tylko ze jak ktos kupuje duzego i mocnego diesla (a 530d to jest duzy i mocny diesel) to raczej nie po to zeby nim w niedziele do kosciola jezdzic :) to jest samochod stworzony na trase i wiekszosc ludzi tak wlasnie go uzywa. Poza tym ponizej pewnego przebiegu diesel jest mniej oplacalny od benzyny, dlatego tym bardziej jak juz go ktos kupi, to po to zeby duzo jezdzic

 

Ty kupiles serię 1 a nie 5, a to samochod ktorego specyfika wg mnie jest troche mniej "autostradowa" a troche bardziej "miejska", stad moze mniejsze przebiegi w tych autach

Opublikowano

Ty kupiles serię 1 a nie 5, a to samochod ktorego specyfika wg mnie jest troche mniej "autostradowa" a troche bardziej "miejska", stad moze mniejsze przebiegi w tych autach

 

nie chodzi mi tylko o moje co kupilem

na hali stalo 500szt, od 1er do X5

zaden nie mial 100tys km

wiekszosc oscylowala ( z tych duzych) w okolicach 50 tys km

a wiek od 2004 do 2008

oczywiscie, ceny lekko wyzsze niz na mobile.de ale cos za cos

acha, na moje oko ceny w wiekszosci zalezaly od wyposazenia a nie od przebiegu czy rocznika

czyli zdaje sie, ze odwrotnie niz u nas w PL

zh
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ty kupiles serię 1 a nie 5, a to samochod ktorego specyfika wg mnie jest troche mniej "autostradowa" a troche bardziej "miejska", stad moze mniejsze przebiegi w tych autach

 

nie chodzi mi tylko o moje co kupilem

na hali stalo 500szt, od 1er do X5

zaden nie mial 100tys km

wiekszosc oscylowala ( z tych duzych) w okolicach 50 tys km

a wiek od 2004 do 2008

oczywiscie, ceny lekko wyzsze niz na mobile.de ale cos za cos

acha, na moje oko ceny w wiekszosci zalezaly od wyposazenia a nie od przebiegu czy rocznika

czyli zdaje sie, ze odwrotnie niz u nas w PL

 

Po pierwsze, to to jest strona oparta na mobile.de więc wszystkie te auta to żadne sekret bo sa na mobile.de co do sztuki.

 

Po drugie własnie w Niemczech cena zależy przede wszystkim od przebiegu, oczywiście rocznik i wyposażenie się liczy ale przede wszystkim przebieg kształtuje cenę. Zresztą to jest zupełnie logiczne w każdym normalnym kraju poza Polską, bo u nas patrzy się na rocznik przede wszystkim co jest głupotą. Ludzie wolą zajeżdżony 2006 z przebiegiem 250 tys km niż 2004 z przebiegiem 60 tys. km. :mad2:

Opublikowano
Ludzie wolą zajeżdżony 2006 z przebiegiem 250 tys km niż 2004 z przebiegiem 60 tys. km. :mad2:

 

na szczescie juz nie wszyscy ;) :nienie:

zh
Opublikowano

Zgadzam się z przedmówcą. Podobnie ma sie sytuacja w USA. Tam taką granicą jest 100k mil. Poniżej tej granicy auta są droższe, natomiast powyżej cena spada. Ja także uważam że lepiej kupić samochód starszy, ale z mniejszym przebiegiem, niż młodszy z dużym przebiegiem. Problem pojawia się gdy chcemy z Niemiec sprowadzić samochód starszy z małym przebiegiem. Niestety większość ludzi kupuje BMW serii 5 aby nią po prostu pokonywać duże ilości km rocznie. Dla statystycznego mieszkańca Niemiec roczny przebieg rzędu 40-50k km to rzecz normalna. Dlatego trafić starsze BMW serii 5 z małym przebiegiem (UDOKUMENTOWANYM !) jest ciężko. Niemniej jednak zdarzają się "perełki". Ale po pierwsze rzadko, a po drugie są droższe.

 

Ale przy odrobienie szczęścia i podejściu innym niż "Chcę jak najwięcej za jak najmniej" to uda się trafić naprawdę dobry egzemplarz.

A co do tej całej awaryjności 530D. Mam przejechane 130k, autko z 2003r. i jak na razie nie była kompletnie żadnej awarii. I tego wam też życzę.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.