Skocz do zawartości

szarpniecie przy zmianie biegow [manualna]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam . od jakiegos czasu mam problem ,mianowicie, kiedy zmieniam bieg z pierwszego na drugi jest duzy luz,tzn. szarpie okrutnie. z drugiego na trzeci juz mniej,a z czwartego na piaty prawie wogole nie ma szarpniecia. co to moze znaczyc ? jezdzilam ostatno sam. kolegi,i wszystko jest ok, a przebieg ma prawie dwukrotny i sam.starszy o 4 lata,pozdrwiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
tzw sprzegło gumowe wału, łacznik elastyczny zgłos sie do kolegi z allcarss on ma w super cenie

 

 

Szybka i konkretna diagnoza.

Niestety mało pewna.

Jest jeszcze Parę innych spraw , które mogą dać takie objawy < np. sprzęgło , poduszki silnika lub skrzyni>

Edytowane przez dyzio255
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
moze i tak ale raczej stawiam w 90 procentach na łacznik.bo zmienialem w zeszłym tygodniu umarł:( no ale to tylko 200 plus 100 wymiana:) przy okazji mozna zajrzec do sprzegiełka:D

Czerwna bo??...bo szybsza xD

http://www.ctr.pl www.kamery.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety też mogą.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
dzieki koledzy, znajomi zagladali,ale oni sie tak bardzo chyba nie znaja.mam jeszcze pytanko do lukasz 04, a jak ci sie objawial zepsuty lacznik.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czemu taki nieładny napis pod spodem?

Czemu to ostatnie bmw?

Czyżby tak dały w kość?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
kiedys juz pisalam na forum, faktycznie daje mi wycisk finansowy. jezdze nia bo mi pasuje pod wzgledem praktycznym i komfortu, mam chec na audi a4 choc nie wiem czy lepsze.
Opublikowano
[...] poduszki mostow[...]

 

Tak... mostów na Wiśle na przykład :mrgreen:

 

Sorki za żart... Jak podali koledzy przyczyn może być wiele i na pewno to któraś z podanych przez Kolegów-poprzedników

 

pzdr

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Audi A4 przy BMW E39 to taczka, chyba ze mowa o najnowszej wersji

 

Nie ma co porównywać - to dwa różne auta z dwóch różnych klas

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
witam . od jakiegos czasu mam problem ,mianowicie, kiedy zmieniam bieg z pierwszego na drugi jest duzy luz,tzn. szarpie okrutnie. z drugiego na trzeci juz mniej,a z czwartego na piaty prawie wogole nie ma szarpniecia. co to moze znaczyc ? jezdzilam ostatno sam. kolegi,i wszystko jest ok, a przebieg ma prawie dwukrotny i sam.starszy o 4 lata,pozdrwiam

cos ktos kiedys mowil o podporze walu :?:

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
moze i tak ale raczej stawiam w 90 procentach na łacznik.bo zmienialem w zeszłym tygodniu umarł

 

W ogloszeniu piszesz,ze "Nigdy nie katowana"?Mam ten sam przebieg,tez manual starszy rocznik ,a "lacznik"

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/528i-M52/USA/L/M/1999/02/mg-26/ill-26_0188/

nr 2 i cala reszta przeniesienia napedu i nie tylko jest, w idealnym stanie i oryginalna.... .Faktem jest ,ze nie szarpie nigdy,ale tacho zamykam przynajmniej raz w tygodniu.

Odnosnie szarpania i luzu ,w pewnym stopniu moze byc winne kolo dualmass. Pozdrawiam!

Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.