Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wczoraj troszke dalem po gazie no i jakos troszke pozniej autko znacznie oslablo - nic sie nie zaswiecilo wszystko tak jakby ok autko nie bylo przegrzane , wydaje sie jakby cos turbo nie dmuchalo a dmucha czy ktos mial cos podobnego albo wie co temu dolega ?

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja tak miałem dwa razy zanim turbo umarło :cry2: i przskoczył mio pasek na pompie,po podpieciu do kompa wyszło że jest przestawiony zapłon,sprawdż czy turbina nie ma już luzów na ośce i czy nie połyka olej. :hand: pozdro..
Opublikowano
turbinka ma jakies tam luzy bo przecież nowa nie jest - dziwne to ze poprostu tak se od zaraz oslablo autko

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
czy jest mozliwosc ze rozrzad przeskoczyl ?

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

mało prawdopodobne...

sprawdż czy węże puchną jak wchodzi na obroty i wężyk który dochodzi do czujnika doładowania, tego na kielichu.

KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano

mało prawdopodobne...

sprawdż czy węże puchną jak wchodzi na obroty i wężyk który dochodzi do czujnika doładowania, tego na kielichu.

KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano
z dolotem jest ok - sprawdzilem turbinka dmucha ok 0,8 wczesniej bylo tak samo

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

Witam!

Rozrząd nie przeskoczy tylko sie przestawi, przeskoczyć morze pasek i jest to możliwe. Jak przeskoczy pasek to silnik na biegu jałowym pracuje nie równo zaobserwuj to, jeżeli silnik pracuje równo to rozrząd sie nie przestawił, sprawdź przewody dolotowe czy są cale i czy nie ma w nich dużej ilości oleju, nadmierna ilość oleju wskazuje na uszkodzenie turbiny, jak będziesz miał zdjęte przewody sprawdź w jakim stanie są łopatki wirnika turbiny jeżeli turbina jest w mało dostępnym miejscu użyj do tego lusterka i latarki zaoszczędzi to demontażu turbiny, łopatki wirnika maja być proste i nie pouszczerbiane na krawędziach (dopuszczalny luz wirnika 1.00 mm) Jeżeli jest (intercooler - chłodnica powietrza) sprawdź czy jest cały czy niema przedmuchów. Jeżeli jest zawór EGR wyjmij go i sprawdź czy nie jest zabity nagarem jeżeli tak to oczyść zawór i gniazdo zaworu. Jeżeli dalej niema mocy odłącz katalizator bądź pierwszy tłumik nie wiem co tam jest odłącz od kolektora wydechowego i zrób próbę.

 

W takiej kolejności jak napisałem bym to wszystko sprawdził

 

Pisze to na szybko i całym dniu harówki i padam ze zmęczenia sorki za błędy techniczne jeżeli sie jakieś wkradły

Opublikowano

co do tego przeskoku to kazdy wie o co chodzi !

 

turbina ma normalne lopatki - w dolocie niewielkie ilosci oleju ( wczesniej tak samo bylo) auto nie kopci ale po zapaleniu na zimnym kilka razy nim delikatnie szarpnie tak jakby nie chodzil na wszystkie gary ale to znika za chwile. moze by jakos sprawdzic pod kompem co jest nie tak ? ale jakim programem ?

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
jak się na tym nieznasz to co ty chcesz podłanczać :duh: jedż do speca zabulisz 40 dychy i masz pewność.pozdro..

 

no tak bo ty pewnie rodzac sie wiedziales wszystko - spoko sa tacy na swiecie

 

 

ja chce sam do tego dojsc - nie bede z byle pierdola jezdzil do "specjalistow" i placil za nic tak jak robia to inni.

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

kiko, bez kabla diagnostycznego i oprogramowania niz nie zrobisz. a zobaczysz ze wizyta u jakiegos speca sie oplaci jesli znajdzie cos bez zbednego szukania "krok po kroku". ja zaplacilem 100zl za podpiecie do kompa + naprawa usterki i jestem cholernie zadowolony bo myslalem ze co innego jest winne braku mocy.

 

a co do Twojego przypadku, opisz co sie dzieje konkretnie z silnikiem, w jakich zakresach obrotow brakuje mocy, jak rusza z miejsca, obroty itd. napisz jak najwiecej co zaobserwowales.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano

są rzeczy które można samemu naprawić przy pomocy klasycznych narzędzi i nie trzeba nikomu płacić, jak się samemu nie uda zrobić to wtedy niema wyjścia trzeba jechać do serwisu

 

opisz tą nie równą prace zaraz po uruchomieniu silnika jak długo to trwa, czy dzieje sie tak za każdym razem i przy jakich temperaturach silnika zimny/gorący

 

napisz jak wyglądają pozostałe rzeczy o których pisałem wyżej

zakładam że wiesz jakie są objawy ślizgającego się sprzęgła bądź takiego które się już kończy

Opublikowano

524td to tylko dobry sprzęt, tym z allegro za 2-3 stówek nie sprawdzisz, ja miałem 524td i niczym tanim się nie mogłem podpiąć.

powtarzam , sprawdż czujnik doładowania, odepnij , podepnij , przejedż się.

KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano

po zapaleniu silnika na zimnym sa dlawienia trwajace ok 2-3 sekund tak jakby nie chodzil na wszystkie gary pozniej za jakies kilka sekund jest cos w stylu przewry i szarpniecia silnikiem i tak sie robi 2 moze 3 razy i to wszystko trwa moze do 7 -10 sekund po odpaleniu silnika - pozniej dziala jak nalezy - co do jazdy to wydaje mi sie ze on chce jechac lecz cos go blokuje - na 2 biedy przy 3 tys obr widac i czuc jak ciagnie lecz to trwa ulemek sekundy zas na 3 biegu wydaje sie on nawet mocny ale to juz moze sie tylko wydawac .

podobnie auto mi jezdzilo jak mialem wtrysk sterujacy popsuty lecz wtedy swiecila sie kontrolka - a teraz zadnych takich znakow.

sprzeglo sie nie slizga na 100%

lw o jaki czujnik doladowania Ci chodzi ? gdzie on sie znajduje ?

 

w sumie wszystkei wtyczki wypinalem przedmuchiwalem itd i nic nie pomoglo.

 

co do kabla to akurat mam dostep do takiego co powinien dzialac lecz mam z tym problem - wogole z jakim programem mam sie pomeczyc ?

 

 

jeszcze jedno - wydaje mi sie ze on raz jedzie lepiej a raz gorzej - i nie wiem od czego to zalezy ale mimo wszystko to nie jest to co przed kilkoma dniami

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

wtrysk sterujący może mieć swoją oporność ale nie podawać impulsów.

swego czasu jak miałem 524td to zamiast wtrysku podpiąłem czujnik halla od malucha (ten przy kole pasowym , ma nawet takę samą kostkę) i kontrolka zgasła. jeżdziłem tak aż sprzedałem auto, wtrysku nie wymieniłem :D :lol:

KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano

dzisiaj zauważyłem ze obroty sa delikatnie wyzsze i odpalajac auto nawet po dluzszym postoju widac tzn slychac ze nie pracyje na wszystkie gary lecz po jakims czasie dziala na wszystkie ale sa zauwazalne wyzsze obroty

 

 

auto nie reaguje na wcisniecie pedalu do dechy -

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

może potencjometr od pedału gazu?

zobacz czy z nim jest wszystko ok. może coś się tam urwało?

zdaje mi się że bez podpięcia pod kompa to kicha. :roll:

KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano

pewnie, lw ma racje, ja podlaczylem swoja i nie zaluje.

rzeczywiscie moze byc ze potencjometr gazu nie dziala w pelnym zakresie. podjedz gdzies na kompa i wtedy bedziemy myslec. pewnie napiszesz ze chcesz sam to zrobic, nie bedziesz wydawal kasy blablabla, to ja Cie uswiadomie ze w moim przypadku braku mocy prawie wymienilem pompe, nastawnik i wtrysk sterujacy. a co sie okazalo ? czujnik temp powietrza i pedal gazu dzialajacy na 75%

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano
twoja sprawa ,ja też byłem taki mądry i chciałem się coś dowiedzieć od klubowiczów, a wszyscy mi mówili jedz na kompa,jedż na kompa,i byłem zbyt upierdliwy to mnie usuneli i musiałem na nowo się rejstrować :naughty: pozdro i jedz na kompa bo nic się tu nowego niedowiesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.