Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

mam małe pytanko czy wymieniał ktoś przedni zderzak seryjny na zderzak M-Pakiet w bmw e39??

 

-czy mocowanie jest takie samo

-jakie problemy mozna napotkać

-czy duzo przerabiania z wlotami powietrza do hamulców

 

z góry dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam

 

____

MOD EDIT:

Proszę wpisywać kod modelu w tytule wątku (tym razem sam uzupełniłem brak)

Pozdr. solaris520

____

Opublikowano

Belka zderzaka jest taka sama, musisz kupić nadkola przednie od M5, ale tylko przednie czesci tych nadkoli tam gdzie jest otwór na kanał powietrza, pozstałe listwy ,kratki, halogeny , muszą byc juz od M5.

Spryskiwacze sa takie same.

Opublikowano

dzieki za odpowiedz

 

a jesli chodzi o sam kanał powietrza??? pasuje od seryjnego??

- po co trzeba zmieniać przód nadkoli ???

- jesli chodzi o wszystkie zatrzaski i odboje czy trzeba kupować nowe i jakie??

sorry za te pytania ale chce u siebie zmienić zderzak i najpierw chciałbym skompletować wszystkie czesći

 

pozdrawiam

Opublikowano
dzieki za odpowiedz

 

a jesli chodzi o sam kanał powietrza??? pasuje od seryjnego??

- po co trzeba zmieniać przód nadkoli ???

- jesli chodzi o wszystkie zatrzaski i odboje czy trzeba kupować nowe i jakie??

sorry za te pytania ale chce u siebie zmienić zderzak i najpierw chciałbym skompletować wszystkie czesći

 

pozdrawiam

 

Kanały pasuja od seryjnego,przód nadkoli od M5 jest dłuzszy niz w seryjnym modelu ,zostawiając seryjne ndakole bedziesz miał wielki otwór między zderzakiem a nadkolem , kołki rozporowe do mocowania nakładki zderzaka do belki kup sobie nowe .

Acha nowe nadkola w ASO do M5 kosztuja chyba ok 350 za szt, a uzywki wołaja ok 150za szt.

Opublikowano

Witam,

Ja tez sie przymierzam do zalozenia zderzaka od m5 i interesuje mnie to bardzo.

Chodzi mi o ten "przod nadkoli"

 

Kanały pasuja od seryjnego,przód nadkoli od M5 jest dłuzszy niz w seryjnym modelu ,zostawiając seryjne ndakole bedziesz miał wielki otwór między zderzakiem a nadkolem , kołki rozporowe do mocowania nakładki zderzaka do belki kup sobie nowe .

Acha nowe nadkola w ASO do M5 kosztuja chyba ok 350 za szt, a uzywki wołaja ok 150za szt.

 

Ja patrzylem na realoem i jesli nadkola to czesc nr. 2 to sa takie same jak np do tdsa:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DE91&mospid=47550&btnr=41_0056&hg=41&fg=10

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DG71&mospid=47557&btnr=41_0056&hg=41&fg=10

 

pozdrawiam

Opublikowano
Część nr. 2 to jest duza czesc nadkola ktora w kazdej wersji jest taka sama, inna jest przednia czesc nadkola ktorej wogole nie ma na tym foto....

Bylo:

'98 728iA

'96 520i

'97 528i Touring

'02 X5 4.6is

'04 M3

jest:

'06 530xd

'07 118d

Opublikowano
Witam

 

mam małe pytanko czy wymieniał ktoś przedni zderzak seryjny na zderzak M-Pakiet w bmw e39??

 

-czy mocowanie jest takie samo

-jakie problemy mozna napotkać

-czy duzo przerabiania z wlotami powietrza do hamulców

 

z góry dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam

 

____

MOD EDIT:

Proszę wpisywać kod modelu w tytule wątku (tym razem sam uzupełniłem brak)

Pozdr. solaris520

____

 

Wszystko pięknie ladnie ale jak zapodasz M pakiet do OEM zawiechy to będzie sie to miało ni jak i każdy kto zna będzie wiedział co jest 5 , widziałem parę razy E39 i zderzak przedni M a tyl OEM wygląda to ni jak i jeszcze na serii zawieszeniu , podobnie jak M alusy w zwyklej E39 tez sie ma ni jak ale to kwestia gustu , ponadto osłony zderzaka dolnej części L+R sa z tak twardego tworzywa ze napotykając minimalna przeszkodę (np.krawężnik przy parkowaniu pękają ) oczywiście można uważać bez końca ale wystarczy 1 sekunda nieuwagi lun 2-3 mm za daleko i już trzeba do Aso dzwonić i 75 euro zapłacić

Opublikowano

Elvishh jak tak na to patrzec to kazda e39 M pakiet/technik to lipa.

Bo co zawiecha i body zmienone na niby te od M5, a co z sercem i cala reszta (hamulce, skrzynia biegow itp.) Ogrom 530d byl sprzedawany z M pakietem tylko to nie M5.

 

Cale te pakiety to wymysl ludzi od marketingu aby polepszyc sprzedaz.

A klient jak nie ma wystarczajaco na M5 lub nie chce tak paliwozernego silnika to kupuje cos takiego jak e39 z M optik lub M technik. Ktos kot kupil to od nowosci to przy sprzedazy traci mnustowo, bo za dodatki typu M wcale wiecej pieniedzy nie uzyska niz normalna wersja.

 

Tylny zderzak w M pakiecie to taki sobie, wiec ja nie uwazam, ze zaraz trzeba zmieniac wszystko. Orginalna M5 ma i tak podwojny wydech wiec co za roznica.

Jak ma byc tak naprawde dobrze to niech bedzie M5 lub swap silnika z M5.

 

Jezeli zderzak od M5 jest poprawnie zamontowany bez rzadnego oszczedzania to poprostu to ladniej wyglada niz seria i tyle, faktem jest, ze trzeba w tedy wiecej uwazac bo zderzak jest nizszy niz oryginal.

 

Widuje 523 e39 z takim zderzakiem i kolami od M5. Z daleka zachwycalem sie ale jak sie zblizylem to byla tragedia.

Zderzak jakis odlewany z przykrecana siatka + jakies tandetne przeciwmglowe i jeszcze jakies podrabiane ringii + 18" kola.

A jaki sens montowania 18" w 523 i jeszcze pewnie bez twardszych amortyzatorow, sens tylko wizualny i tyle. Komfortu zadnego na takich drogach (chyba, ze mowa o niemcach to sorry). Koles jezdzi w e36 na takich, to jak znim jade to jest tragedia 50h bo na takich dziurach sie wiecej nie da. Dopiero jak sie wyjedzie na dobra droge to jest frajda bo auto trzyma sie w zakretach jak po szynach (ma amory blistein B8).

 

Ludzie sa zdolnii.

 

Ja mam w swojej z 97r. pekniety zderzak i skusze sie na ten od m5 oryginalny tylko Grzegorz Burlinski zaznaczyl wyzej jedna czesc nr 14, to widac, ze nie bedzie tanio jak chce sie to zrobic pozadnie bo wliczajac cene dobrej uzywki jakies 2000zl + wlasnie takie duperele to bedzie sporo. i tylko kwestia czy oplaca sie wywalac 3000zl bo pewnie tyle wyjdzie z malowaniem za tylko optyczny przod.

 

Teraz to ja sobie pomysle.

 

pozdrawiam

Opublikowano

zderzak"M" moze dużo nie daje ale zawiecha owszem, Fele 18´´ to następne koszta które pojawia sie po pewnym czasie (elementy zawieszenia), widzialem podobny odlew zderzaka "M" zapodany do E34 :duh: , ale fantazja ludzi nie ma granic.

NEZZA

Ja mam w swojej z 97r. pekniety zderzak i skusze sie na ten od m5 oryginalny
.

jak najbardziej oryginał będziesz miał wielka satysfakcje ze wszystko pasuje na swoje miejsce

Opublikowano

No ewentualnie ten po lifcie :D

 

Cena taka jak stary a i przy montarzu chyba wszystko takie same.

I tym samym mozna zaoszczedzic 1600zl.

Tylko to nie co M LOOK!!! :wink:

Opublikowano
Witam, podłącze się pod temat, jakbym miał swoją E39 w shadow line to bym i założył zderzaki od M5 ale z chromami to nie bardzo będzie wyglądało, myśle jedynie org lusterka M5 kupić bo mi sie podobają ale najpierw to musze fele jakieś kupić bo jak narazie to na gangsterskim kołpaku latam :mrgreen: :mrgreen: :norty:
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.