Skocz do zawartości

jakie sprężyny polecacie Weitec, AP, Eibach???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

w sobotę zmieniłem amortyzatory przód na B4 na seryjnych sprężynach i przód podniosł sie o jakies 3 cm :((((

 

teraz chce zmienić seryjne spreżyny na jakieś z delikatnym obniżeniem dla wyrównania przodu i tyłu ale nie chce za bardzo tracić na komforcie wiec moje pytanie jest jakie założyc sprężynki na przód

 

mam sprezynki Weitec 50/50 ale boje sie ze tył siądzie za nisko w porównianiu do przodu i bedzie bardzo twardo

czytałem na forum ze chłopaki zakładali na przód sprężynki AP, Jamexy i byli zadowoleni z obniżenia i auto nadal jezdziło komfortowo

 

Jakie polecacie Weitec , AP , JAmex???

Opublikowano
Nikt nie wie,bo raczej nikt nie zakładał akurat tych sprężyn do porównania.AP mniej obniżają,więc skok sprężyny jest większy i komfort jazdy także powinien być lepszy.Jeśli chcesz minimalnie obniżyć przód to proponuje trochę sprasować przednie sprężyny,są zakłady zajmujące się tym.Ja miałem w e32 sportowe spręzyny i po roku jedna pękła,sprasowałem o ok.4cm orginalne sprężyny(przód,bo stał jakby miał zaraz się unieść) i jeżdżę już 2 lata,nic się nie dzieję.Komfort jazdy prawie taki sam.Cena za taką usługę 60zł za 2 sztuki.
Nur bmw e32
Opublikowano
witam , ja mam zalozony komplet weiteca , sa to sprezyny z gornej polki ! 50/ 40. sa bardzo progresywne i bardzo sprezyste. tak wiec nic nie dobija ,ale ? moim zdaniem zbyt malo komfortowe. porownywalne jakoscia sprezyny to einbach ,zadne jamex itd. pozdrawiam
Opublikowano

dzieki chlopaki za podpowiedzi ja wczesniej jezdziłem na gwintowanym zawieszeniu KW w fordzie Escorcie wiec to mozna powiedziec ze był hardcore - to były normalne taczki Beata jest większa masywniejsza i mysle ze jakiekolwiek sprezyny bedą o niebo lepsze od gwintu w Escorcie...

 

a wiecie gdzie mozna zrobić takie prasowanie sprężyny w okolicy Kielc??

Opublikowano

Ten zestaw AP np. tutaj----> http://www.allegro.pl/item374412065_sportowe_sprezyny_bmw_5_e39_40_20_mm_ap_sportfah.html jest bardzo interesujący. Ciekaw jestem jednak jak z jakością tych sprężyn i ich rzeczywistym obniżeniem. niski7, ma przód swojego autka obniżony o 4cm dzięki springom AP, a na zdjęciach w ogóle tego nie widać, przód autka stoi jak u mnie na seryjnych sprężynach, więc mam wątpliwosci co do ich rzeczywistego obniżenia, a przecież to podstawa...

 

Einbachy trochę za mało i nieproporcjonalnie obniżają wg mnie (30mm/20-25mm, więc w przypadku E39 optycznie tył nadal będzie leżał niżej niż przód jak przy seryjnych springach), Weitec 50/25 obniża z kolei trochę za bardzo przód jak na seryjne amortyzatory (podobno na serii można obniżać do 40mm). Pozostają poszukiwania Weiteca 40/20 itp.

Opublikowano

jak dla mnie takie obnizenie jak u niskiego7 jest jak najbardziej wporządku miałem tak samo dopóki nie zmieniłem amorków z przodu przód poszedł z 3 cm w górę jak nie wiecej i teraz musze szukac sposobu jak to wyrównać

 

najlepszym rozwiązaniem jak mówisz byłoby obniżenie 40/20 lub 40/00 bo wydaje mi sie ze na obnizeniu 40/20 tył nadal bedzie za nisko

 

Kris skoro mówisz ze Twój przód stoi tak jak niskiego po obniżeniu to znaczy ze seryjne sprężynki juz troche siadły i jak zastosujesz springi -40 to moze to Ci nic nie dać skoro juz na serii masz nisko

 

-40 to jest obniżenie od serii ale nowej więc w Twoim przypadku może być różnie z tym obniżeniem trzebaby było zmierzyć serie jaką szczelinę ma miedzy nadkolem a kołem...

 

trzeba sie poważnie nad tym zastanowić zeby nie było po założeniu ze za mało siadło a wtedy to troche juz za późno :((( niestety

 

mój kuzyn miał przypadek gdzie po założeniu springów -40 weiteca przód stał wyżej niż na 12letniej serii :((((

Opublikowano

U mnie auto wygląda zupełnie standardowo, czyli leży dosyć wysoko jak to E39. Jest na fabrycznym zawieszeniu, a jego stan jest bdb. Bardziej chodzi mi to, że widziałem E39 obniżone z przodu o 4-5cm i autka wizualnie miały większą glebę niż u niskiego7.

 

Mam już doświadczenie z zestawami, które miały niby obniżać auto o kilka cm, a obniżały o połowę tego albo w ogóle, dlatego nie jestem przekonany do tych AP, choć nie jest to marka jakaś zupełnie no-name z Chin, a cena dosyć fajna. Wybiorę raczej jednak Weitec dla świętego spokoju jeśli dostanę zestaw typu 40/20-25 tej firmy.

Opublikowano

ja sie chyba zdecyduje na weitec 50/50 takie mam kupione ale tył zostawie seryjny bo mam na równi z nadkolem bo jak zapodam -50 na tył to opona schowa sie w nadkolu

 

Kris na stronie www.weitec.pl jest katalog sprężyn i tam jest 40/20 wejdz i sobie looknij...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.