Skocz do zawartości

Wariujący zegary BMW E36 320 92 rok


dj_mlody12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam BMW E36 320 sedan końcówka 1992 roku. Mam założoną instalacje LPG już ze 3 miesiące jak nie 4 i od 2 dni mam problem z zegarami (licznikiem). Dzieją się z nim rożne rzeczy, jadą sobie normalnie raptem wszystko się zapala tak jak bym robił test zegarów wszystkie kontrolki się zapalają wskazówki pną się ku górze i trwa to gdzieś sekundę i potem wszystko wraca do normy a po chwili znowu tak samo albo wszystko w ogóle zgaśnie i niema nic nawet licznik kilometrów gaśnie. Stoją na postoju też potrafi tak się dziać co to może być??? Dzieje się tak na odpalonym samochodzie. Dziś wyjąłem licznik cały i odpaliłem auto i ruszałem z tyłu końcówkami tymi 3 co wchodzą do licznika i nic tak jakby one były ok. Co jest odpowiedzialne za takie coś może coś z napięciem? Kluczykiem ruszam podczas jazdy i też nic się nie dzieje. Co mogę sprawdzić co by powodowało taki objaw???? Z góry dziękuję za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie są bezpieczniki zegarów bo jeśli chodzi o te co są pod maską to wszystkimi jakie tam są ruszałem a druga osoba patrzyła na licznik i nic sie nie działo. Co do testu zegarów wszystko działa jak powinno cały liczni działa jak trzeba tylko coś mu jakby prąd gdzieś znikał bo teraz cały gaśnie i za chwile się zapala.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak, że w BMW zegary są nieco naszprycowane elektroniką w porównaniu do mniej eksluzywnych marek :twisted2: I tu mógł np. siąść jakiś układ albo kondensator... Ja mam taki problem że mi się zegarek spóźnia (bo mam zamiast obrotka ) :duh: Myśle że w twoim przypadku wymiana... może spróbować rozebrać i poczyścić styki

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Coś może być w tym że wina stoi po stronie akumulatora.

 

U mnie również była dyskoteka na liczniku (gasnął i zapalał się co chwilę i to podczas jazdy i postoju, czasem gasnął na stałe - wtedy pomagało odpięcie i podpięcie spowrotem akumulatora).

 

Odkąd wymieniłem akumulator (nie ze względu na licznik, ale na jego uszkodzenie) problemy z licznikiem zniknęły - mam nadzieję że na stałe ale okaże się to dopiero w zimie gdzie disco na liczniku miałem najczęściej :)

http://img166.imageshack.us/img166/6026/ichazq8.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.