Skocz do zawartości

pietia83

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 M3
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia pietia83

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Najprawdopodobniej tuleje łączące wahacz z nadwoziem z tyłu, one są w progu!! :)
  2. pietia83

    Tylne tuleje !!!

    Te poduszki niezwykle rzadko się wybijają, ale z tego co wiem to da się je wymienić bez ściągania całego wózka. Ale trzeba mieć do tego sprzęt.
  3. Ja mialem podobny problem jak mi cela pekla w akumulatorze, z licznika to poprostu zrobila sie istna choinka!! Bylem wtedy w trasie i moje szczescie ze na jakiejs wiosce znalazlem hurtownika akumulatorow bo do domu 440km mialem :shock: :D
  4. Prawdopodobnie bedzie do wymiany sprzeglo wiskotyczne i tutaj dam Ci rade zebys KONIECZNIE ZWROCIL UWAGE JAK BEDZIESZ TRANSPORTOWAL TO SPREGIELKO ZE SKLEPU!!!! Wiele osob nie zwraca na to uwagi a jest to bardzo istotne. Najczesciej jest wszystko opisane na pudelku. :hand:
  5. Martur chyba trafne spostrzezenie, od 09/92 :D !!!! Ja mam 320 vanos z 92 z listopada. Zdecydowanie lepiej sie wkreca niz standardowa 2 litrowka. Podwojny Vanos dopiero w E46 byl montowany. :lol:
  6. Jezeli zalezy Ci na kasie to tymczasem zdemontuj te oba filtry na podszybiu i naciagnij w to miejsce rajstope :wink:
  7. Sluchaj jak nie masz pewnosci to czasami wystarczy WD40 kilka razy zapnij wtyczke i rozepnij, a jak to nie pomoze tzn ze wytarl sie plywak bo zbyt czesto jezdziles na rezerwie. :naughty:
  8. Jezeli jest klima to od środka http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=11803&highlight=filtr+kabinowy tutaj jest dokladnie opisane jak to zrobic
  9. Mozliwe ze poprzedniemu wlascicielowi filtr sie przypchal i poprostu go wyjal.
  10. Ludzie o czym mowa?? Przeciez roznica w spalaniu miedzy 2.0 a 2.5, Vanos czy bez to naprawde grosze. Wsadz sobie M-ke przynajmniej bedziesz wiedziala za co placisz!!!! :lol: Tak powaznie to ja mam na Vanosie 2.0 i przy mojej jezdzie to nie odczuwam jakiejs oszczednosci na paliwie. :(
  11. Najpierw sprawdz czy nie masz w drzwiach poprowadzonej wiazki. Ja u siebie mam wiazke pomimo ze mam korbe. Niemcy czesto tak robili zeby sie nie rozdrabniac. Podnosniki, przelaczniki, okablowanie, sterownik no i oczywiscie silniczki. Czesto zostaja same podnosniki bez silniczka ze wzgledu na to ze silniczki sie czesto psuja wtedy sam podnosnik mozesz kupic za grosze. Ale zastanow sie czy to jest warte zachodu.
  12. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=11803 Tu jest dokładny opis może czegoś więcej się dowiesz. Wydaje mi się że filtr przeciwpyłkowy jest tylko jeden i w modelu z klimatyzacją znajduje się w kokpicie. Bez klimy na podszybiu ale pewien na 100% nie jestem bo klimy nie posiadam. Z drugiej strony po co byłyby dwa filtry spełniające tą samą funkcję. :)
  13. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=13201 pozdrawiam
  14. Łożysko to najgorszy scenariusz :( !!! Najprościej będzie jak sprawdzisz najpierw czy nie masz wyząbkowanej opony. Miałem podobną sytuacje gdy zmieniłem opony huczały tak strasznie że nie dało się jeździć, sprawdziłem i poprostu były podcięte :) .
  15. :idea: Do zegarów sa 3W, do kompa 1.5W i do pozostałych kontrolek 1.2.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.