Skocz do zawartości

stuki przedniego zawieszenia


cwikla

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam taki problem: w czasie wolnej jazdy po nierownosciach slychac z przodu mocne stuki zarowno od strony kierowcy jak i pasazera...gdy jade szybciej stuki sa duuuuuzo mniejsze! mechanik stwierdzil tuleje wew na stabilizarorze...niestety wymiana nic nie pomogla.... Mial moze ktos taki problem?? Prosze o pomoc... z gory wielki dzieki....pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź łącznik stabilizatora.

Wolno przważnie jeździsz jak jest nierówna droga i słyszysz, że stuka a podczasz szybszej jazdy nic nie stuka poniewaz szybko jeździ sie raczej po lepszych drogach bez dziur i dlatego nic Ci nie stuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź łącznik stabilizatora.

Wolno przważnie jeździsz jak jest nierówna droga i słyszysz, że stuka a podczasz szybszej jazdy nic nie stuka poniewaz szybko jeździ sie raczej po lepszych drogach bez dziur i dlatego nic Ci nie stuka.

 

no wlasnie z tym lacznikiem jest problem bo nie bardzo jest go jak sprwadzic bo jest do niego lipne dojscie....chyba ze masz jakis swoj sposob!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tuleje wachaczy są ok, a zeby sprawdzic lacznik to potrzebny kanal i od spodu sprawdzisz, sprawdz takze sworznie wachacza

 

tzn. tuleja od strony kierowcy jest napewno do wymiany tylko dziwi mnie to ze pukanie slychac ewidentnie tez od strony pasazera a tam tuleje wymienialem pol roku temu :/ .....el czupakabra dzieki za link.. wyczytalem tam chyba wszystko co chcialem wiedziec...szukalem wczesniej na forum ale jakos nie moglem znalesc ;) wydaje mi sie ze beda to laczniki stabilizatora tylko dziwi mnie to ze takie male badziewie robi tyle halasu!! a jeszcze mam jedno pytanie..... czy na postoju jak wykonujecie szybkie (ale krotkie) ruchy kierownica to slychac u Was pukanie?? bo u mnie tak i mnie kolega wystraszyl ze moze maglownica konczy juz swoj zywot...jakyscie mogli to sprawdzcie i napiszcie jak jest u Was..z gory dzieki!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

A według mnie to magiel. Jak wyminiłeś tuleje i nic nie pomogło to na 99% nawala maglownica.

 

moja pierwsza diagnoza to byla maglownica ale z tego co sie orientuje to jej zuzycie mozna poznac poprzez wlasnie krotkie ruchy kierownica i jak mocno puka to do wymiany (jesli sie myle to mnie poprawcie).... ale sie wstrzymalem z wymiana bo u kolegi (tez e46) na wlaczonym silniku gdy rusza kierownica wali tragicznie a w czasie jazdy nic mu nie puka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob tak , wez auto na podnosnik . złap za jdne koło a za drugie niech ktoś drugi złapie . Ruszaj kołem na boki az wyczujesz luz. Jak jest to znaczy ze magiel. Który może naprawde nieźle walić.

Moga jeszcze byc podychy amorków oraz amorki. NAwet jesli są sprawne to mogą pukac.

pozdr

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waliło, pukało, zmieniłem wachacze i zapomniałem o pukaniu - polecam, jak były zużyte mogłem w pełni ocenić dopiero na zewnątrz w porównaniu z nowym.

 

no wlasnie wiem ze musze wymienic tuleje na wahaczu od strony kierowcy bo jest luz...ale wydaje mi sie ze odpowiada ona za niestabilny tor jazdy przy wyzszych predkosciach....a tak poza tematem to moje bmw jest z Belgii (bo widze ze tam urzedujesz:)) tylko ze z Tournai...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

jesli przy przejezdzaniu np. przez progi masz wrazenie , ze cos Ci bije o karoserie to calkiem prawdopodobne, ze do wymiany sa tuleje wahacza:

nr. 6 na rysunku:

 

 

 

http://img91.imageshack.us/img91/139/zdjaw8.gif[/url]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie slyszalem delikatne pukanie, ale, ze bylo delikatne to nie przywiazywalem wiekszej wagi do tego. mialem tez troche szumiace lozysko od strony kierowcy i przy wymianie jak mialem auto podniesione zobaczylem,ze sfozen wachacza jest rozwalony, a ze jest nie wymienialny to wymienilem wachacze(obydwa) i tuleje tez, a jak juz sie wziolem za to zawieszenie to wymienilem calkiem profilaktycznie laczniki stabilizatora. i wiecie co dalej tak stuka i chyba takie delikatne stuki to normalka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Troche odgrzebie stary temat ;) ale nie bede zakladal nowego.

 

Widze ze koledze udało sie pomoc, to moze mi tez sie uda.

Kiedys mialem w poprzedniej e46 tez takie objawy i wymiana tulei pomogla ale teraz mam cos co mnie jeszcze nie spotkalo :P

 

Podczas gwałtownego przyspieszania (330CD) gdy samochod jakby sie wznosi do gory jest taki głuchy stuk... i gdy zaczyna opadac tez jest taki stuk.... ZAZNACZAM ZE DROGA GŁADKA JAK STÓŁ

 

I teraz zastanawia mnie co to moze byc... Pomysły ? :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche odgrzebie stary temat ;) ale nie bede zakladal nowego.

 

Widze ze koledze udało sie pomoc, to moze mi tez sie uda.

Kiedys mialem w poprzedniej e46 tez takie objawy i wymiana tulei pomogla ale teraz mam cos co mnie jeszcze nie spotkalo :P

 

Podczas gwałtownego przyspieszania (330CD) gdy samochod jakby sie wznosi do gory jest taki głuchy stuk... i gdy zaczyna opadac tez jest taki stuk.... ZAZNACZAM ZE DROGA GŁADKA JAK STÓŁ

 

I teraz zastanawia mnie co to moze byc... Pomysły ? :modlitwa:

 

 

mialem podobna sytuacje po wymianie poduszki ten stuk ustal ale nie wiem czy to bylo to na 100 % bo wyminiali mi jeszcze laczniki stabilizatora ale jak ci do tego troche drga auto to napewno poduszka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wali strasznie. Nawet przy odpaleniu samochodu kilka razy puka... Jak zatrzymam sie na swiatlach drzy wszystko w srodku. Czyli to poducha pod silnikiem?

 

Mam jeszcze inny problem i zastawnawiam sie czy to nie jest polaczone. Gdy wciskam na 2 pedal gazu do konca auto albo na poczatku sie dusi i po pewnym czasie rozpedza albo obroty ida do gory a auto rozpedza sie jak slimak...

 

Jeszcze jeden moj problem. Stoje na odpalonym silniku. Gdy krece kierownica slysze straszny warkot spod maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie chodzi o to ze auto az tak nie drga ;)

chodzi rowno tylko podczas gaszenia jest rumot w silniku :P

ale chodzi CI o poduszki silnika mam rozumiec?

czy o poduszki(mocowania gorne) amortyzatora ?

 

 

tak chodzi mi o poduszki silnika latwo ocenic czy sa ok wystarczy wjechac na kanal prwa to nawet z podmaski zobaczysz .

 

Co do gaszenia i rumotu w silniku to podobno tak sie dzieje jak jest uszkodzone kolo dwumasowe chodz u mnie np wszytko bylo ok tylko slizglo sie na 3 biegu. Niestety zeby to sparwdzic musisz sciagnac sprzeglo . Jak cos moge dac namiar na goscia co ma nowe kolo i sprzegla luka dosc w przystepnych cenach kolo 1600 zl sprzeglo chyba 400 zl do 3.0d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.