Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

diesla nie ma co wysoko kręcić bo i tak pod czerwonym polem to już nie ciągnie a po drugie jest to nie zdrowe

diesla nie powinno się męczyć tak bo pompa poleci

Opublikowano
ja mam dluuugie wakacje, nigdzie sie nie spiesze ostatnio i krece do 2.5 tys obrotow.fajnie sie tak toczyc,no chyba ze wyprzedzam to najwyzej do 4k dochodze.cn_igi ma racje.
Opublikowano
ja mam automat więc to troszkę inna skrzynka jak już muszę wyprzedzać to ' kick down ' ale jak czasami mam natchnienie to jade na manualu i przełączam przy ok 3000 obr tak zeby utrzymywać ten przedzieł między 2 a 3tyś obr , ale to tak dla zabawy :twisted2:
Opublikowano
mam takie pytanko, tak z czystej ciekawosci :)

do ilu krecicie swoje dieselki ?

ja mam 320d i tak sie zastanawiem do ilu najbardziej optymalnie ja krecic i na jakich minimalnych obrotach jedzic... :?:

a jakie to jest juz spory i niezdrowy wysilek dla silnika?

 

pozdrawiam!

 

Wiem,ze jak krecisz sporo na czerwonej kresce to bardzo zle i smutno dla kieszeni to sie konczy :)

U mnie max moment jest okolo 3000-3500 i do tylu ja krece.

Najmniejsze obroty to od 1100 na postoju i okolo 1500 na spokojnie w korku :)

 

Jak to kumpel powiedzial: "wyprzedzaj momentem" :D

Opublikowano

ja przy 4235 obr mam maxymalna moc,wiec do tylu krece,no czasami troszke dalej przeciegne

 

Pamietajcie ze diesel tez nie lubi za niskich obr. Bo znam niektorych co sobie jezdza tak do 1500. A pozniej okazuje sie ze lapatki w turbinie sie zapiekaja...

 

 

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
zadnych problemow. A dane wzialem z wykresu z hamowni

no to spoko.ja po prostu jestem innym typem kierowcy i nie chodzi nawet o spalanie.kazdy jezdzi tak jak lubi.byle z glowa.pozdro :hand:

Opublikowano
4k obrotow to strasznie wysoko.napisz jak dlugo jezdzisz i czy miales jakies problemy.

 

Przecież BMW jest stworzone do sportowej jazdy, a nie do takiego pykania do 2,5 tyś.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
4k obrotow to strasznie wysoko.napisz jak dlugo jezdzisz i czy miales jakies problemy.

 

Przecież BMW jest stworzone do sportowej jazdy, a nie do takiego pykania do 2,5 tyś.

 

Dobre zwlaszcza 320d to wybitnie sportowe auto. Ja bym napisal ze stworzone jest do przyjemnje jazdy.

A co do stylu to najlepeij w srednim zakresie obrotow nie ma co jezdzic zbyt nisko bo to tez obciazenie dla ukladu korbowo-tlokowego. I jak ktos napisal zabija turbo.

Opublikowano

Kręcę w zależności od potrzeb...

W mieście tak do 2,5-3 tyś obr (2tyś jest za mało, bo po wrzuceniu wyższego biegu obroty są za niskie, a to jest czasem gorsze od kręcenia wysoko).

Gdy jeżdżę trochę dynamiczniej i tak rzadko kiedy przekraczam 3,5tyś, chyba, że jest taka konieczność (wyprzedzanie), wtedy wskazówka dotknie tych 4tyś obr.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano

Przecież BMW jest stworzone do sportowej jazdy, a nie do takiego pykania do 2,5 tyś.

zgadza sie ale nie wersja 320d.z polonezami sie scigal nie bede a cos lepszego to mnie obskoczy.wole zostac przy swoim stylu.pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.