Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Kupiłem BMW 530d e60 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=49471289 - proszę o opinie :)

 

Autko jest z 11.2006 a wiec zostało jeszcze pół roku gwarancji, którą chciałbym jak najlepiej wykorzystać :twisted2:

 

Pytanie na co zwrócić uwagę przed wygaśnięciem gwarancji? Próbowaliście zlecić kompleksowy przegląd przed upływem 2 lat by wychwycić usterki.

 

Jeszcze jedno. Autko, o którym mowa niema żadnego przeglądu w książeczce. Sprzedający tłumaczy, że przy takim przebiegu (26000 km) niema potrzeby robienia przeglądu bo robi się go dopiero po 40000km. Trochę się zdziwiłem bo w moim poprzednim VW przeglądy robiłem po 15000km lub 1roku (co przychodzi wcześniej). Pytanko do Was koledzy - jak to jest w BMW? Może ze względu na brak przeglądu gwarancji już nie mam? :duh:

 

Dzięki za pomoc!

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

Opublikowano

Sprzedawca miał chyba rację. Ja swoje auto kupowałem pod koniec września z przebiegiem 25000 km z salonu BMW, zrobiono mi przy tym przebiegu taką drobną inspekcję związaną z olejem i do tej pory nie odwiedzałem serwisu. Poza tym komputer wylicza ile zostało do wymiany poszczególnych materiałów eksploatacyjnych.

 

A samo auto ok, specyfikacja bardzo podobna do mojej:) Tyle że inną kompozycję kolorystyczną moja ma;) Pzdr

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Witam,

 

Kupiłem BMW 530d e60 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=49471289 - proszę o opinie :)

 

Autko jest z 11.2006 a wiec zostało jeszcze pół roku gwarancji, którą chciałbym jak najlepiej wykorzystać :twisted2:

 

Pytanie na co zwrócić uwagę przed wygaśnięciem gwarancji? Próbowaliście zlecić kompleksowy przegląd przed upływem 2 lat by wychwycić usterki.

 

 

Gwarancja jest do 11.2008 - Kulans 11.2009 albo 100.000 km czyli płacimy tylko za robociznę. Pomijając fakt ze przy zakupie musisz otrzymać do Auta 12m-cy gwarancji.

Opublikowano

Powinieneś dużo jeżdzić, najlepiej mieć porównanie z inną E60 np. przejechać się jakąś testówką od dilera.

Raczej nie czekaj na przegląd, tylko zrób diagnozę przez podłączenie do

komputera sprawdzając kompleksowo wszystkie podzespoły.

Nie od rzeczy jest pomiar na hamowni, tam silnik sprawdzisz najlepiej.

Zgłaszaj każde nawet wątpliwe usterki, niech je poprostu wykluczą,

a jeśli się pojawią po gwarancji, masz prawo je naprawić jak na gwarancji.

Powodzenia. :hand:

Opublikowano
Bardzo ładna, mam pytanie czy to juz jest wersja po lifcie? I od ktorego roku lift sie pojawil w e60?
Opublikowano
Bardzo ładna, mam pytanie czy to juz jest wersja po lifcie? I od ktorego roku lift sie pojawil w e60?

 

Dzięki! :mrgreen:

 

Z tego co wiem ostatni lift był na początku 2007 roku (dodali m.in. LED'owe ringi i tylne lampy). Ta wersja jest jeszcze przed tym liftem - nie wiem czy były inne.

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

Opublikowano
Był jeszcze drobny lifting dotyczący głównie silników i innych drobniejszych elementów (takich jak żaluzja na chłodnicę). Owy lifting przeprowadzony został w sierpniu 2005, od tamtej pory motor 530D ma 231km zamiast 218. Stinger ma właśnie auto po tym lifcie, ja również. Co do innych silników nie jestem zorientowany.
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
I to właśnie od tego drobnego liftu zamontowano filtr cząsteczek stałych -> rury w dieslach są na wprost.
Opublikowano
Dokładnie :) Zapomniałem o tym
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

dA to oznaczenie skrzyni automatycznej

 

a ja sie wtrace do tego liftu piszecie że był w 2005 czyli dołożyli zaluzje na chłodnice filtr czastek i proste rury a ja to wszystko posiadam a moje autko jest dokładnie z maja 2004

KUPIE E30 325i lub 325e
Opublikowano
od sierpnia 2005 żaluzję odjęli :)
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

Swoją serwisuję w "Bawaria Motors" ul. Czerniakowska. Jest tam dość poprawnie.

Z nie autoryzowanych serwisów korzystałem tylko raz i to był "SERVICEMILE" w Konstancinie, gdzie jako nieliczni mają komputer.

Tak, chipowałem swoją do 260 kM/580 nM, ale po aktualizacji softu w kwietniu zaczeła mi się uślizgiwać skrzynia przy mocnym depnięciu.

Problem ten wyjaśnię ze spec. od ASB lub zmiana softu.

Aktualizacje na gwarancji są bezpłatne jeżeli są uzasadnione.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Sprzedawca miał chyba rację. Ja swoje auto kupowałem pod koniec września z przebiegiem 25000 km z salonu BMW, zrobiono mi przy tym przebiegu taką drobną inspekcję związaną z olejem i do tej pory nie odwiedzałem serwisu. Poza tym komputer wylicza ile zostało do wymiany poszczególnych materiałów eksploatacyjnych.

 

A samo auto ok, specyfikacja bardzo podobna do mojej:) ----podzielam zdanie kolegi ,bardzo dobrze wyposazona,zapewne robiona na zamowienie,niemniej bardzo droga,odnosnie ksiazki ---ja mam pierwszy wpis po 25000 km,i kazdy nastepny wtakich samych roznicach km

Opublikowano

----podzielam zdanie kolegi ,bardzo dobrze wyposazona,zapewne robiona na zamowienie,niemniej bardzo droga,odnosnie ksiazki ---ja mam pierwszy wpis po 25000 km,i kazdy nastepny wtakich samych roznicach km

 

W takim razie zrobię serwis jak tylko uporam się z papierkową robotą.

Co do ceny - jaka cena wg Ciebie/Was byłaby w miarę przyzwoitą okazją? Tylko nie piszcie proszę, ze 25k eur :lol:

 

 

Lesart,

 

Wniosek w takim razie, że najpierw należy zrobić update softu, później chip - gdzie robiłeś? Masters?

Zastanawiam się, czy uzasadnieniem bezpłatnej aktualizacji może być argument, że 'czasem się wiesza' czy 'wolno działa' ;)

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

Opublikowano

Pozwolę sobie zacytowac KrzysztofaP:) "Don't change the running system" - nie wiem czy dokładnie tak było, ale przesłanie to samo:)

Stinger - najpierw pojeździj samochodem, jeżeli nic się nie będzie działo z softem, idrive bedzie działał ok itd to wg. mnie nie ma sensu robic update, bo zdarzały się historie z wieszającym się systemem po aktualizacji. Po co zmieniac coś co działa dobrze na coś byc może gorszego? Takie moje zdanie.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

Wg. mnie aktualizacje szczególnie na gwarancji należy robić, nawet gdyby coś miało być nie tak zawsze możesz wgrać program ponownie.

Ponadto, że dotyczy ona względów estetycznych np. grafika wyświetlacza

to także poprawia inne parametry np. pracę Dynamic Drive itp oraz daje możliwości synchronizacji nowych modeli telefonów.

Chipowałem korzystając z oprogramowania firmy "Watterauer", dobrze jest jednak stroić program na żywo, czyli po jego wgraniu sprawdzić w jeździe i na hamowni, a przy problemach np. właśnie skrzynia i uślizgi,

poprawiać aż będzie dobrze.

Masters Tuning to dobry wybór.

Pozdrawiam :hand:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.