Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a w praktyce z mojej perspektywy działa tak, że gdy jest aktywny nie da się zawrócić na ręcznym, gdy jest po jednym nacinięciu, to też nie za bardzo, a gdy wyłšczy się wogóle, to spokojnie można robić z autem co się chce.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Może jeszcze ktoś wyjaśnić jak w praktyce działają DTC i DSC, czym to się różni i czemu zapobiegają oba te systemy. Proszę o wyoślenie różnicy;)

 

Hmmm. Ja bym to opisal w taki sposob:

DSC to system , ktory czuwa nad stabilnoscia pojazdu - taka wypasiona kontrola trkcji.

Natomiast DTC to tylko taka funkcja tego systemu, ktora pozwala na bardziej dynamiczna jazde - taka z lekkimi uslizgami i dymkiem z opon, a w razie czego moze uratowac dupsko jak sie przegnie pale.

Myślę, że wersja jasiuq1 jest najlepsza, najprostsza i najpoprawniejsza;)

Opublikowano
Może jeszcze ktoś wyjaśnić jak w praktyce działają DTC i DSC, czym to się różni i czemu zapobiegają oba te systemy. Proszę o wyoślenie różnicy;)

 

Hmmm. Ja bym to opisal w taki sposob:

DSC to system , ktory czuwa nad stabilnoscia pojazdu - taka wypasiona kontrola trkcji.

Natomiast DTC to tylko taka funkcja tego systemu, ktora pozwala na bardziej dynamiczna jazde - taka z lekkimi uslizgami i dymkiem z opon, a w razie czego moze uratowac dupsko jak sie przegnie pale.

Myślę, że wersja jasiuq1 jest najlepsza, najprostsza i najpoprawniejsza;)

 

:dance:

 

No wiesz, nie ja jeden mam tutaj racje. Koledzy -niektorzy - napisali to samo, ale innymi slowy.

Ale dzieki za uznanie. :cool2: I pamietaj !!! zanim calkiem wylaczysz to zastanow sie 2 razy i lepiej nie na mokrym :mrgreen:

Pozdrawiam

Opublikowano

Padło wcześniej pytanie o e39. Jak to jest w tym modelu? Czy też są 3 poziomy ustawień?

 

Moje subiektywne odczucia są takie:

DSC włączone bardzo mocno czuć w czasie jazdy (i widać migający trójkącik). Po przyciśnięciu czuję jakby nie działało wcale (świecący na żółto trójkącik). Przytrzymywać jeszcze nie próbowałem - właśnie tu przeczytałem, że może to coś zmienić.

 

Nie mogę się doczekać mojej pierwszej zimy z tym autem - będzie zabawa:)

Opublikowano

No i nie mogłem się doczekać i sprawdziłem :) Tak więc z pełną pewnością mogę napisać, że po jedno razowym wciśnięciu DSC uruchamia się kontrola przyśpieszenia - czyli jak wcześniej było wspomniane coś w rodzaju kick-down. Po przytrzymaniu przycisku przez około 10s (na biegu jałowym - o ile to może mieć znaczenie) wyłączyły się owe systemy całkowicie :D Auto zachowywało się naturalnie (przypomniała mi się jazda Sierrą :D ) - na mokrym nie mogłem ruszyć :) a kolejne angielskie rondko skończyło się na przejechaniu go praawie bokiem :)

 

Tak więc reasumując - przytrzymanie dłużej ok 10s przycisku DSC wyłącza całkowicie kontrolę trakcji i przyśpieszenia :D

 

Miłej zabawy, tylko uważajcie na Mokrym :)

Opublikowano
Może jeszcze ktoś wyjaśnić jak w praktyce działają DTC i DSC, czym to się różni i czemu zapobiegają oba te systemy. Proszę o wyoślenie różnicy;)

 

Hmmm. Ja bym to opisal w taki sposob:

DSC to system , ktory czuwa nad stabilnoscia pojazdu - taka wypasiona kontrola trkcji.

Natomiast DTC to tylko taka funkcja tego systemu, ktora pozwala na bardziej dynamiczna jazde - taka z lekkimi uslizgami i dymkiem z opon, a w razie czego moze uratowac dupsko jak sie przegnie pale.

Myślę, że wersja jasiuq1 jest najlepsza, najprostsza i najpoprawniejsza;)

 

:dance:

 

No wiesz, nie ja jeden mam tutaj racje. Koledzy -niektorzy - napisali to samo, ale innymi slowy.

Ale dzieki za uznanie. :cool2: I pamietaj !!! zanim calkiem wylaczysz to zastanow sie 2 razy i lepiej nie na mokrym :mrgreen:

Pozdrawiam

Szczerze, to już to zrobiłem podczas deszczu na jednym z parkingów katowickiego centrum handlowego, haha. Bardzo łatwo auto ustawić bokiem, ale ciekaw jestem czy na suchym też by się to tak fajnie udało? Próbował już ktoś?(chodzi mi o 530dA)

P.S. Jasiuq1, jaki masz kolor swojej e60(albo jakieś znaki szczególne;), w końcu jesteśmy z tego samego miasta więc jest szansa się spotkać na światłach?

Opublikowano
Może jeszcze ktoś wyjaśnić jak w praktyce działają DTC i DSC, czym to się różni i czemu zapobiegają oba te systemy. Proszę o wyoślenie różnicy;)

 

 

P.S. Jasiuq1, jaki masz kolor swojej e60(albo jakieś znaki szczególne;), w końcu jesteśmy z tego samego miasta więc jest szansa się spotkać na światłach?

 

Moja jest czorna, znaki szczegolne? hmmmmm - stoi od miesiaca na serwisie :jawdrop:

a ja smigam srebrna 520 :mad2:

Opublikowano

Czyżby ten sam kolorek co w mojej?? Rozumiem, że czarna skóra w środku?? No znaki szczególne np. czy masz oznaczenia na klapie, jakieś naklejki 'PL' czy coś;)

P.S A co się takiego w niej sypnęło, że garażujesz ją w Bawarii;)??

Ta srebrna 520 to nieprzypadkiem pojazd zastępczy z Bawarii w czarnej materiałowej tapicerce??

Opublikowano
Czyżby ten sam kolorek co w mojej?? Rozumiem, że czarna skóra w środku?? No znaki szczególne np. czy masz oznaczenia na klapie, jakieś naklejki 'PL' czy coś;)

P.S A co się takiego w niej sypnęło, że garażujesz ją w Bawarii;)??

Ta srebrna 520 to nieprzypadkiem pojazd zastępczy z Bawarii w czarnej materiałowej tapicerce??

Taaa

Wszystko sie zgadza, naklejek nie ma.

Moglbym w zasadzie powiedzic , ze sypnelo sie wszystko :duh:

Mam auto od listopada i mam juz wymienione obydwa stabilizatory aktywne, wszystkie wahacze z przodu, przekladnie kierownicza, pompe od hydrauliki, sprezarke od klimy, pompe wody, podnosnik tylnej szyby, parownik i jeszcze cos by sie znalazlo.

Obecnie walcza z tubina. A ja walcze ze stresem :mrgreen:

 

Z ktorej czesci Katowic jestes?

Pozdrawiam

Opublikowano
Wracając do e39 po wciśnięciu i przytrzymaniu guzika DSC trójkącik się zapalił po czym zgasł i już nigdy się nie wrócił :/

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Opublikowano
Ja w tym wątku pytałem o e60, w e39 będzie to się trochę różniło gdyż nazewnictwo tych systemów jest inne, jak również sam sposób odłączania ich.
Opublikowano
Wracając do e39 po wciśnięciu i przytrzymaniu guzika DSC trójkącik się zapalił po czym zgasł i już nigdy się nie wrócił :/

 

Za długo go przyprzymałeś, też tak miałem, po wyłączeniu zapłonu na minutę pomogło, wróciło wszystko do normy :)

 

a teraz z innej beczki, czy po wyłączeniu systemu i gwałtownym ruszeniu raz,drugi trzeci - możliwe, żeby system się sam włączył ? bo czwarty raz już ślizku nie mogłem zrobić, system nie pozwolił...

Opublikowano

Wczoraj przetestowałem przytrzymanie i trójkącik też mi zniknął na dłużej. Na szczęście dziś rano znowu się pojawił:)

 

Sądząc po mojej dzisiejszej jeździe i kilku poślizgach, w mojej e39 nie muszę trzymać żeby całkowicie wyłączyć systemy. Fajnie się jeździ po mokrym, ale prędkości znacznie większe niż na śniegu i trochę strach...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.