Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie 525TDS/94r - manual

 

weekend .......... jadę swoją bunią a tu nagle pojawiła się mrugająca kontrolka wtrysku a obecnie już świeci na stałe. Jazda toporna wolna turbina nie załącza się.

 

1. padł przepływomierz ?

2. padła turbina ?

 

jak dobrze zdiagnozować co a może coś jeszcze Panowie

proszę o pomoc

 

Pozdrawiam

Piotr

Opublikowano

sprawdz przewody ktore ida do wtrysku sterujacego czy sie nie urwaly i czy wtyczka jest podlaczona. Jezeli masz czym to sprawdz opornosc na wtrysku powinno byc kolo 100 omow.

Poszukaj na forum o tds albo 2.4td ta sama zasada tyle tylko ze w 2.4 ta kontrolka pokazuje wode w filtrze.

 

Pozdr

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam.

ad.1 nie jestem do końca pewny, ale w tym roczniku chyba jeszcze nie było przepływomierza.

 

Turbina pracuje cały czas, ma tylko wolniejsze obroty.( zobacz czy po dodaniu gazu, mocno kopci na czarno)

Sprawdź filtr powietrza i paliwa.

Może pomogą Ci zabiegi z postu powyżej, ale nie zaszkodzi sprawdzić tego co Ci napisałem.

Zacznij od najmniej kosztownych części.

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano
z tego co wiem to tylko w 2.4TD czujnik wtrysku jest połączony z czujnikiem w filtrze paliwa
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano

:( :( :( :(

 

Panowie POMOCY - nadal świeci się kontrolka od wtrysku

 

tak jak piszecie wykonałem

 

1. wymieniłem filtr powietrza - NIC :(

2. wymieniłem filtra paliwa - NIC :(

3. sprawdzenie wszelkich przwodów itp.... jest OK (nie kopci nie dymi, pali na dotyk)

4. Kolega ma rację chyba w tym modelu nie ma przepływomierza

 

UWAGA i tutaj może widzę małą przyczynę jak wiadomo kontrolki inspekcji "kwadraciki" trzeba gasić po wymianie oleju u mnie są słabo widoczne i przyznaje się że nie kasowałem inspekcji co mogło być przyczyną wejścia w TRYB AWARYJNY może się mylę , proszę o pomoc (teraz inspekcja jest skasowana "kwadraciki na zielono"

 

 

PANOWIE POMOCY (maluch już mnie dziś wyprzedził a kierowca patrzył na mnie czy ja tak wolno jadę czy on tak szybko)

Opublikowano

Wymiana filtrow nic nie da.

Niestety ta kontrolka pokazuje uszkodzenie wtrysku sterujacego. Jezeli on sie zapali to niestety ale musisz go wymienic. Jest to dosc kosztowna sprawa ale bez wymiany sie nie obejdzie

Opublikowano
jeszcze jedno wyczytałem na forum "kluczyk w pozycji 2 i pedał gazu 5 razy pokażą mi się kody błędów" mam dwa numer 21 i 29 ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? :(
Opublikowano

kolego - wtrysk zregenerowany kosztował mnie 600 zł i do tego gość od którego go kupiłem wysępił ode mnie jeszcze ten stary.

Jak jechałem wtrysk nie świecił ale pokazywał złużycie paliwa w granicach 12 l/100 II - bieg i pedał gazu do końca w e34 td 115 KM

www.trofea-sport.pl
Opublikowano
do 2.4TD nowy wtrysk sterujący kosztuje 650zł więc do 2.5 tez powinien być w tych granicach
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano

Witam Panów ponownie

 

 

a więc kontrolka już sie nie pali - wymieniony na nowy wtryskiwacz sterujący "z kabelkiem" buuuuuuuuuuu 800 zł

 

a nadal jest moja BUNIA wolna

 

została podłączona do komputera i test pokazał że jest uszkodzony czujnik powietrza "ten który jest w kolektorze od spodu" CZY TO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ŻE JEST JESZCZE TAKA WOLNA ?????

 

zostało jeszcze sprawdzone ciśnie z turbiny i serwis z BMW powiedział że daje 2 atmosfery

 

 

pozdrawiam

Piotr

Opublikowano
uszkodzony czujnik powietrza "ten który jest w kolektorze od spodu" CZY TO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ŻE JEST JESZCZE TAKA WOLNA ?????

 

tak, sprawdz przewody czy nie sa gdzies przerwane (najczesciej przy wtyczce) a pozniej zabierz sie za sam czujnik. u mnie pokazywal 180 stopni temperature powietrza i przez to komputer wariowal. po jego naprawie (polutowaniu przewodow) jak reka odjal ;)

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano

nio i D........pa kupiłem nowy czujnik temperatury pod kolektor i nadal nic jedzie jak zwykły DIESEL wciskam gaz a BUNIA zbiera się , zawsze około przy 2 tys obr. załączała się turbina a tu nic tylko zamną pojawia się czarna smuga

 

 

 

PANOWIE CO JESZCZE TRZEBA SPRAWDZIĆ, CO MOŻE BYĆ ?

Opublikowano

Panowie proszę o pomoc walczę walczę walczę ................ po wymieniałem czujniki i nadal nic poinformowano mnie że muszę skasować błędy po wymianach czujników, czy to prawada ?

 

a może z ktoś z Wawy ma dobry wartsztat ?

 

 

Pozdrawiam

Piotr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.