Skocz do zawartości

OŚWIETLENIE - przód (ringi, xenony) + LAMPY TYŁ


ReServeD-BawariaMotors

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pytanie co do ringów też. Mam tu dwa przykładowe linki i różne ceny. Czy to się różni? Mowa oczywiście o ccfl

http://moto.allegro.pl/item383566675_ringi_bmw_e36_e46_e38_e39_e30_e32_e30_10xjasniej.html

 

 

http://moto.allegro.pl/item387189360_ringi_bmw_e36_e38_e39_ccfl_10xjasniej_f_vat.html

 

Cene nie gra tu roli i wcale nie chce sie połaśic na taniej o 10zł ale jakoś mnie bardziej przekonują te tańsze. Z tego co ja czytałem to lepiej jest założyć ringi za okrągłym szkłem w lampie a nie na to okrągłe szkło. Efekt podobno teki sam w świetle a przy wyłączonych światłach nie widać ich że są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Niczym sie to nie rozni. W obydwu przypadkach masz gwrancje wiec smialo kupuj tansze. Najlepiej jednak przed kupnem spytaj sie sprzedajacego czy sprzedaje rowniez pojedyncze ringi i po ile. Mi przy montazu (z mojej winy) pekl jeden, dobrze by bylo wiedziec zanim cos sie stanie czy mozna dokupic np., jedna sztuke.

 

Witam! Czy jak mam na lampach zalorzone brewki to uda mi się założyc ringi, bo mam zamiar sobie je kupic ale nie jestem pewien czy majac brewki które sa przyklejone też do kierunkowskazów uda mi sie je zalożyc?

 

Brewki a ringi to inna bajka. Spokojnie zalozysz :D Tylko tak. Ja jak wyjolem swoje lampy z brewkami to za cholere nie moglem zdjac brewek. Po prostu byly one tak mocno przyklejone do lampy ze nie chcialo mi sie z tym bawic. Wiec bedziesz musial cala lampe razem z kierunkami wyjac, a nie wiem czy nie przeszkodzi to w montazu ringow. Powodzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej jest założyć ringi za okrągłym szkłem w lampie a nie na to okrągłe szkło. Efekt podobno teki sam w świetle a przy wyłączonych światłach nie widać ich że są.
nie ma róznicy w świeceniu a jak wygląda to przy montarzu?? na szkle to przykleja się do tego okrągłego szkiełka tzn w strone klosza?? bo jeżeli do soczewki to nie problem chyba ???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Jestem świeżo po montażu tych oto ringów http://www.allegro.pl/item391784027_ringi_ccfl_angel_eyes_bmw_e36_rin1.html

a efekt tego jest taki:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img145.imageshack.us/img145/4375/20080726426aux0.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img241.imageshack.us/img241/7792/20080726424ait6.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img241.imageshack.us/img241/2898/20080726425awk1.jpg

szczerze mówiąc jestem zaskoczony ich jasnością w pełnym słońcu efekt naprawdę super , jeżeli ktoś ma wątpliwości to polecam!

 

lepiej jest założyć ringi za okrągłym szkłem w lampie a nie na to okrągłe szkło. Efekt podobno teki sam w świetle a przy wyłączonych światłach nie widać ich że są.
nie ma róznicy w świeceniu a jak wygląda to przy montarzu?? na szkle to przykleja się do tego okrągłego szkiełka tzn w strone klosza?? bo jeżeli do soczewki to nie problem chyba ???

 

Ja swoje przykleiłem do tych okrągłych szkieł "w strone klosza" :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dostałem instrukcje po polsku bardzo ładnie objaśnione krok po kroku

No to super :D, a u kogo kupowałes?, przetwornice wkłada się do lampy? pytam, bo za wiele miejsca to w środku nie ma ;). Ewentualnie jesli ktoś może to prosiłbym o skany/fotki instrukcji montażu eng lub pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
cos widze temacik ucichl... trzeba chyba odswiezyc :P co nikt z posiadaczy e36 nie chce pochwalic sie swoim autkiem z ringami?? :)

Były:

Ford Fiesta XR2i

Opel Calibra 2.0 16v ECOTEC

BMW E36 316I Coupe '98

BMW E46 330D Sedan '00

BMW E36 318 IS '95

vauxhal omega 2.5 v6

BMW E39 540iA '98

vw passat 1.9tdi

e46 328i '00

E46 325Ci kabrio '04

E60 520i '04

E46 330D touring Indyvidual '02

Jest:

BMW E65 730D '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie prosze o pomoc. Jestem juz po montazu xenonow, teraz przyszedl czas na ringi. Zakupilem owe ringi do e36 i mam nastepujacy problem:

Jesli ktos moglby na szybko powiedziec mi gdzie dokladnie ma byc przymocowany ring to stawiam piwo przy okazji, poniewaz rozebralem lampe, rowniez rozkleilem przednie szklo i wedlug moich wywodow wlasnie tam ma byc przyklejony, z tym ze wtedy jest koniecznosc wiertania zeby puscic kableki wiec chce miec 100% pewnosci. Na sam odblysnik przykladalem to jest za maly wiec pewnie tam nie ma byc.

Prosze o szybka pomoc, badz moze jakas instrukcje sensowna zeskanowana, bo ta ktora producent dostarczyl jest daremna.

Chetnie zobacze takze jakas fotorelacje.

 

pozdro i czekam na pomoc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hello!

Też miałem problemy z zamontowaniem ringów w moim e36, ale uporałem się z nimi w następujący sposób:

1. Kupiłem ringi do e36

2. Wyjąłem lampy i rozebrałem je - nie zdejmowałem szkieł przednich, tylko wyjąłem ten czarny plastik, a z niego wyciąłem te okrągłe szkiełka.

-Tu napotkałem problem bo ring nie chciał wejść w na swoje miejsce, bałem się go dociskać, ale w końcu po 2 dniach intensywnego myślenia i szukania pomocy na forum, zdecydowałem się wcisnąć go prawie na siłę - ale z wyczuciem - wszedł bez problemów. Swoją drogą zdziwiłem się, że mimo że wygląda - nie oszukujmy się - dość tandetnie - to jest wytrzymały. Nic nie wierciłem. Gdy juz był na miejscu "przyłapałem" go w niewidocznych miejscach takim klejem z pistoletu "na gorąco" i polecam te metodę bo klei jest przez parę sekund plastyczny a potem zaschnie na beton. Kable puściłem w rogach lamp tak żeby były nie widoczne. Miejsca po postojówkach zaślepiłem taśmą izolacyjną, żeby się nie syfiła lampa. Przed jakimś działaniami polecam umyć dokładnie szkła lampy -ale oczywiście nie odbyłśniki. Aha - jeszcze nie polecam ciąć kabelków zasilających ring.

Mam nadzieję że zrozumiale odpowiedziałem.

Jakby co to pisz śmiało - chętnie pomogę, jeśli będę w stanie - bo sam wiem doskonale że to nie jest takie proste jak się wydaje, jeżeli zabierasz się do tego pierwszy raz.

 

Pozdro!

RWD Rulez!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hello!

Też miałem problemy z zamontowaniem ringów w moim e36, ale uporałem się z nimi w następujący sposób:

1. Kupiłem ringi do e36

2. Wyjąłem lampy i rozebrałem je - nie zdejmowałem szkieł przednich, tylko wyjąłem ten czarny plastik, a z niego wyciąłem te okrągłe szkiełka.

-Tu napotkałem problem bo ring nie chciał wejść w na swoje miejsce, bałem się go dociskać, ale w końcu po 2 dniach intensywnego myślenia i szukania pomocy na forum, zdecydowałem się wcisnąć go prawie na siłę - ale z wyczuciem - wszedł bez problemów. Swoją drogą zdziwiłem się, że mimo że wygląda - nie oszukujmy się - dość tandetnie - to jest wytrzymały. Nic nie wierciłem. Gdy juz był na miejscu "przyłapałem" go w niewidocznych miejscach takim klejem z pistoletu "na gorąco" i polecam te metodę bo klei jest przez parę sekund plastyczny a potem zaschnie na beton. Kable puściłem w rogach lamp tak żeby były nie widoczne. Miejsca po postojówkach zaślepiłem taśmą izolacyjną, żeby się nie syfiła lampa. Przed jakimś działaniami polecam umyć dokładnie szkła lampy -ale oczywiście nie odbyłśniki. Aha - jeszcze nie polecam ciąć kabelków zasilających ring.

Mam nadzieję że zrozumiale odpowiedziałem.

Jakby co to pisz śmiało - chętnie pomogę, jeśli będę w stanie - bo sam wiem doskonale że to nie jest takie proste jak się wydaje, jeżeli zabierasz się do tego pierwszy raz.

 

Pozdro!

 

ok ja te zmma kilka pytan - otoz mam compacta i u mnie jest tak ze jak zdejmuje klosz z reflektora to widze ta czarna obudowe z 2 szkielkami ( w compactie klosz nie schodzi od razu z ta czarna obudowa tylko oddzielnie) i jak mam tutaj teraz ringi zamontowac - przykladalem do tych szkielek od zewnetrznej strony bo od wewnetrznej nie probowalem bo balem sie cos urwac, bo ta czarna obudowa z 2 szkielkami tak mocno sie trzymala ze chyba jej sie nei zdejmie. Przymierzalem ringi i nie za bardzo pasuja na te szkielka. Pisaliscie ze wycinacie te szkielka - i co potem z nimi robicie?Czy istnieje mniej inwazyjna metoda niz wycinanie tych szkielek - no i gdzie kable przepuscic i usytuowac przetwornice(w jakim miejscu).Czy kable maja isc przez otwor od postojowki? Nie za bardzo mam koncepcje jak to zrobic wiec poradzcie cos.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Ja mam parę pytań odnośnie lamp w E36:

1. Czy ktoś z was ma ksenony na lampach soczewkowych Depo (wyglądają jak oryginalne, bez ringów) ? Bo jak szukałem informacji na temat lamp pod ksenony to wywnioskowałem, że lepsze Depo bo w nich soczewka się świeci, a nie cały odbłyśnik jak w Boschu.

2. Czy przetwornice od ringów lub ksenonów można "wbudować" w obudowę lampy aby nie było tylu tych pudełek pod maską ? :?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=160388 <--- Meine BeeMWe.

Tylko BMW. Tylko Czarne.

M.S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dlaczego szpecicie tak swoje bunie tymi ringami ,jeszcze takie które delikatnie widać w nocy jeszcze moge zrozumieć , ale ostatnio coraz wiecej widze latarki świecące tak jasno że w dzień je widać, to tak troche jak audi z tymi diodami , coraz wiecej też widać takich przeróbek i wygląda to okropnie

 

nie róbcie tego bo niewygląda to fajnie , delikatny ring ok , ale nie latarki w dzień , w nocy to jeszcze gorzej wygląda

 

widze tu sporo fajnych e36 - aż się oko śmieje do nich , ale takie przeróbki ....

 

sam w e36 dodałem xenonki , głownie dlatego że miałem słabe lampy i niewiele co w nocy widziałem , w sumie bardzo byłem zadowolony bo i widoczność super i fajnie autko się prezentowało ,

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te ringi mają raczej pełnić funkcje postojówek, więc chyba delikatne świecenie nie wchodzi w grę. Jaki zestaw ksenonów polecacie ? Ma ktoś z was Well Done ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=160388 <--- Meine BeeMWe.

Tylko BMW. Tylko Czarne.

M.S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dobra Panowie przekonaliście mnie tą niebieską poświatą :)

Po kolei... Abym mógł założyć ksenony w moim e36 potrzebuje:

-żarówek ksenonowych :D

- przetwornic

- soczewek ( jakich i skąd je wziąć?)

Czego ewentualnie jeszcze? Jaki jest koszt? Chętnie łyknę linki z alledrogo :)

Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kupę zdjeć z montarzu i mogę dokładnie opisać kroczek po kroczku jak i co zrobić no i odrazu zilustrować to. Mam też zdjęcię przed i po. Tam któóryś kolega pisał że to szpeci auto. Właśnieże nie. Ile jeżdzi aut z orginalnymi białumi ringami, żarówkami. Ochyda. Orginalny xenon i taki ring. W dzień tego nie widać a w nocy co nieco. Pomysł BMW niezły ale wykonanie w ori wo chała. Moim zdaniem najlepsze są ringi CCFL, neonowe. I w dzień i w nocy widać. tylko do tego xenon potrzebny. Mam tera zpytanie jaki najlepszy do E36? 6000K czy może 8000k?

 

A to do szpecenia kolego to popatrz na wieś tuning i bunie na stalówkach gdzie przód jest wyżej niż tył, tłumnik taki ze o asfalt trze i naokoło zderzaki z allegro.pl :duh: Zero pomysłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ja chcę założyć xenony i ringi za jednym zamachem, zrobiłbym wtedy zdjęcia i opisał wszystko. Niestety nikt nie chce się wypowiedzieć co do soczewek jakich bym potrzebował aby upchnąć to wszystko w lampach Boscha.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to opisać i zamieścić zdjęcia. Niestety nie wiem jak zdjęcia wrzucić do posta to tylko opisze a jak ktoś chce to mogę ten sam opis wysłać na prywatną pocztę ze zdjęciami.

 

Pierwszy krok to trzeba rozebrać lampę odczepić z zaczepów o klosz z czarnym plastikiem odejdzie. Następnie wycinamy z kleju okrągłe klosze z czarnej obudowy. Dokładnie odtłuszczamy i myjemy zewnętrzną częsć klosze. Będziemy przyklejali na klosz a nie do jego środka. Kiedy już powierzchnia jest czysta przyklejamy równo na klosz ring. Ja przyklejałem na gąbkowa taśmę dwustronną która była w paczce, zamieszczałem naklejki symetrycznie na ring a pomiędzy nie nałożyłem silikon przeźroczysty do szyb. Przyklejałem ring przesunięty lekko do góry. Troszeczke ale nie dóżo wystawał nad klosz. W czarnej obudowie gdzie wkłada się okrągły klosz on na górze jest płaski, to w tym miejscu obudowy wyciołem jej kawałek tak aby się zmieścił klosz. Pamiętajmy o tym że rong ma większą średnicę od klosza i jeżeli jest to ring CCFL nie wolno przecinać takiego plastikowego dystansu z gory który go łączy. Jak przykleimy ring najlepiej jest położyć klosz z ringiem na płaskiej powierzchnie ringiem do góry i położyć na nie coś ciężkiego żeby mocno docisnęło i zostawić tak na ok. 3 godziny. W tym czasie taśma dobrze załapie i podeschnie dobrze silikon. Dalej to delikatnie trzeba wkładać klosz w czarny plastik, nie wkładamy płasko tylko pod skosem, najpierw wkładamy górną płaską cześć klosza w plastik, a później powoli resztę. Wyprowadzenie kabli ja poprowadziłem przez zaślepkę od tyłu lampy, lecz można też zakombinować i całą przetwornice umieścić w środku lampy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.