Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no to pozostaje Ci właśnie TDS skoro chcesz diesla

a co do tego czy się sypią czy nie , to trudno ocenić są zwolennicy i przeciwnicy tego silnika

wszystko zależy od stanu auta jakie kupisz

http://bmw-tds.pl

poczytaj może znajdziesz coś ciekawego

Opublikowano
ja kupiłem benzyne i jestem bardzo zadowolony,

z taką kasa szukałbym 2.5 benzyny + ewentualnie sekwencja,

w ramach formalności bo kolega nowy to wolę napisać że lucadore pisał o 2.5 benzyna ale oznaczenie tego auta będzie 523i

:twisted:

Opublikowano
mam pytanko!

jaki motor do E39 kombi

najlepiej w dieslu

slyszalem ze 2.5TDS siadaja a na BUME mam 20000zl

2,5 TDS to bardzo dobry silnik ale cza się liczyć z nie małymi wydatkami

a ma tam co się zepsuć ...

Opublikowano
zrobiłem omą z TDSem 60 tyś w ciągu roku i lałem tylko paliwo (tysiące litrów bo żrą jak mały smok) i łaziła idealnie i o pęknięciach nie słyszałem ale przerażało mnie to że jak by tak pompa padła to nowa teraz około5,5tyś a jak ją kupisz w częściach to głowiczka (sekcje) 1500 zł nastawnik 2,5 tyś regulacja 400zł i musi to ktoś umieć poskładać a nie zrobi tego za darmo
Opublikowano

sekwencja to porażka?

heheh

kup TDS, hehe 10 do 12 litrów ropy nie twoje,

oszczędność jak ta lala,

do tego ciągłe regulacje pompy,

i w ogóle kup dobrego TDS

ja miałem byłem zadowolony,

ale to był rarytasik

a nie e39 w dieslu za 20 tyś,

z przbiegiem zapewne max 200 tyś ;)

Opublikowano
Ja mam 523 na sekwencji i nienażekam mam go juz 3 lata (wiec niejest to zadna nowoość) a chodzi bez problemowo i wymieniam tylko filtry. Jesli instalacja zalozona jest przez fachowca to bedzie chodziła. Trzeba sie wystrzegac tylko takiej zakladanej przez szfagra albo jego kolege po znajmomości w przydomowym gazażu:)
Opublikowano
tds jest dobry, ale znalezienie dobrego tds-a nie jest łatwe, 99.9% to już zajeżdżone trupy, koszty naprawy w tds nie są małe, a i do psucia jest sporo z pompa wtryskową i głowica w pierwszej kolejności, zaraz za jest turbo i wtryski, zobacz sobie ile kosztuje naprawa tych elementów
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Przed 530d miałem 525TDS i bardzo sobie chwaliłem.Zużycie paliwa wcale nie takie straszne jak leciałem do Chorwacji to średnia wyniosła 8,1L załadowana na full i cztery dorosłe osoby.Nigdy mnie nie zawiodła.

Nie ważne co kupisz ważne aby dobrze sprawdzić stan i wystrzegać się tzw. okazji.

Opublikowano
Jesli masz ok 20tysi na E-39 to TDS-a nie kupisz, zapomnij za tą cene kupić TDS-a, nawet jeslito miałby byc 1996 rocznik, po prostu kupisz, ale padakę. W tej cenie to kupisz 2.5 lub 2,8 beznynka i to też z lat ok 1996-1997, no są okazję ale wątpliwa sprawa. :nienie: Ja mówię oczywiście o dobrych i sprawnych autach ktore nie nadaja sie do remontu, chociaz po zakupie, musisz sie jak zawsze liczyc ze ten 1 tysiąc to trzeba zawsze włozyć w autko niezaleznie czy jest igła czy super igła :? a jak kupiz padakę to z wydatkami popłyniesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.