Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymienilem krokowca na inny...Oczywiscie on musi sie tam jakos ulozyc.Nasuwa sie pytanko ile to ma trwac??Jesli teraz jest krokowiec sprawny i obroty dalej faluja gdzie szukac przyczyny??Przewody??Dodam ze jezdze na nim 4 dni??Czy moze dac mu jeszcze troche czasu na ulozenie sie??I czy to tez moze byc objaw jak przy zimnym silniku zaraz po odpaleniu jest spadek obrotow i po chwili wracaja do normy??Dodam ze obroty nieznacznie faluja ale czuc to wewnatrz.Prosze o rady.

pzdr

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Falowanie obrotów jest częstym problemem. Wpisz TU "falowanie and obrotów" i wyskoczy Ci sporo odpowiedzi. :mrgreen: :wink:
Opublikowano

Witam

 

Sprawdź czy nastawnik jest czysty , czy nie ma tam syfu .

 

Jeśli jest zabrudzony kup specjalny spray do czyszczenia nastawników , gaźników i go wyczyść , jeśli nie będziesz umiał tego zrobić jedź do mechanika taka operacja trwa ok. 4 minut .

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Patrze w te wszystkie posty i nic nie widze...Problem u mnie jest taki ze przy odpaleniu na zimnym jest skok obrotow, najpierw spadaja na 500 pozniej pofaluja i stabilizuja sie.Ale nawet po rozgrzaniu silnika delikatnie faluja, co czuc w srodku...

Pyt do Pasjonata gdzie jest ten nastawnik w e36 i jak go rozmatowac??

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
I tak dla swietego spokoju, jeszcze jedno pytanko.Czy podpiecie pod komputer wykaze ewentualne ustarki??

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Jeśli uszkodzenie jest związane z elektroniką czyli np czujnikiem to oczywiście że po podłączeniu samochodu pod komputer pokarze usterkę.

 

Nastawnik rozpoznasz po tym że idzie do niego plastikowa gruba rura od obudowy filtra powietrza . W e36 znajduję się on przy kolektorze ssącym jest on metalowy lub aluminiowy w kolorze kolektora ssącego.Żeby go wyczyścić należy zdjąć czarna grubą rurę która idzie właśnie do nastawnika .Lepiej będzie jeśli ściągniesz całą górna obudowę filtra wraz z rurą .

 

Pozdrawiam

Opublikowano
po wymianie krokowca rozumiem ze na nowy powinienes pojechac na kompa i sparwdzic a co najwazniejsze wykasowac bledy bo wstawieneie nowej zeczy nie jest jednoznaczne z poprwanym dzia´laniem jesli cos niedzialalo poprwnie to komputer przechodzi w stan awaryjny czyli trzeba wykasowacx bledy ,to jedno a drugie jesli bedziesz pod kompem to wyskoccza ewentualne inne bledy wiec jak powiedzialem jedz na kompa.i sprwdz bledy ewntualnie wykasuj. :8)
Opublikowano
nagrzej bunie by nie gazować na zimnym najlepiej jak skądś przyjedziesz i sprawdź czy masz zapłon ustawiony dobrze czy się nie dławi, ja mam u siebie taki problem że mam z tego co się dowiedziałem rozrząd przestawiony o mniej więcej 3 stopnie i zapłon jest przestawiony
Opublikowano

Czesc

Jezeli ,krokowy jest sprawny i dolot szczelny,to szykuj kase na pompe paliwa :(

Na kompie wykaze za niskie cisnienie na listwie wtrskowej.

pozdrawiam

Opublikowano
Moze to ulatwi podpowiedz...falowanie o tyle nie jest dokuczliwe co spadek obrotow przy samym odpalaniu na zimnym....chodzi o to ze jak rano odpalam to obroty spadaja na chwile na wartosc 500, pofaluja troche i sie stabilizuja...podobna sprawa jest jak puszczam na luz i auto sie toczy obroty sa idealne, ale jak postoje troche na swiatlach spadja na wartosc jakies 700 i zaczyna sie falowanie...spadaja obroty za nisko...wiec tu chyba jest cos nie tak.Tylko pytane co???

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Niestety dalej mam problem...nadal problem wyglada tak:obroty delikatnie faluja , wibracje sa odczuwalne w aucie i drazek zmiany biegow lata jak oszalaly.Dodam ze sytuacja wyglada tak ze po wypuszczeniu auta na luz i przy jak sie zatrzymam obroty spadaja na prawidlowa pozycje, jednak po jakis 2sekundach spadaja troche nizej i zaczynaja sie wibracje...tak wyglada moj problem z ktorym juz walcze sporo czasu, ale zaczynam sie przyzwyczajac, bo pomysly mi sie koncza...dodam na kompie bylem i nic nie pokazal.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
falowanie obrotów to w wielu przypadkach lewe powietrze trzeba sprawdzić cały dolot można też posmarować łączenia rur bęzyną wtedy widać czy nie ciągnie gdzieś powietrza
Opublikowano
U mnie jest identyczna sytuacja. Zimny silnik - dłużej kręci - wibracje - drążek lata. Jest to związane z brakiem kompresji na 1szym cylindrze. Wymieniałem dźwigienki i najprawdopodobniej zawór pozostaje otwarty. Dopiero przy 1000rpm ciśnienie domyka zawór i jest ok... Może to pomoże. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.