Skocz do zawartości

dawidowicz128

Zarejestrowani
  • Postów

    195
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Końskie

Osiągnięcia dawidowicz128

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Panowie czym może być spowodowane nie wychylanie się ekonomizera na 5 biegu do 20l. Zatrzymuje się na 15l max a dodatkowo zauważyłem ze komputer strasznie zaniża spalanie o jakieś 3 litry. Jeździłem z podpięta inpą ale parametry przepływki i doładowania w jak najlepszym porządku. Wtryski też ok. Ciągnie do samego końca choć może delikatnie zamula z dołu. Czy ktoś mnie naprowadzi ?? Podciśnienie sterowania turbo zmienione i sprawdzone działanie gruszki i wszsytko wg inpy jest ok. Tylko skąd nagle takie jaja z ekonomizerem i tym zaniżonym spalaniem na kompie gdzie obecnie pokazuje mi 5,8l jezdząc tylko po mieście?/
  2. Witam. Panowie czy możliwe jest aby nowe poduszki lemfordera wyjęte z pudełka miały delikatny luz na łożysku który wyszedł dopiero po zamontowaniu? I teraz się zastanawiam czy je reklamować czy też może tak musi być? Kurde na starych mocowaniach też miałem taki luz dlatego też zdecydowałem się wymienić bo coś mi dudni głucho w przednim zawieszeniu. A tu po montażu nowych lemfordera jest taki sam luz na łożysku i dalej dudni.
  3. I ja mam dokładnie takie same spostrzeżenia odnośnie temperatury na zewnątrz i kopcenia. Kurde widzę że ten problem jest dość popularny. A ja sprawdziłem dosłownie wszystko co mogłem we własny zakresie, i wydaje mi się że chyba to będą uszczelniacze
  4. Panowie mam problem przy próbie uruchomienia INPY wyskakuje mi Apilnit fehlernr 129 API - 0009: EDIABAS nicht gefunden API Initialisierungstehler kein API- Betrieh moglich
  5. Panowie bo się już zaczynam denerwować. Wymieniłem dzisiaj filtr odmy był zapchany, ta membranę wyczyściłem i po złożeniu zaczął kopcić na niebiesko, czy może resztki oleju muszą się wypalić czy mam poważny problem?? Edit: Doczytałem kilka postów wcześniej że proces wypalania może trwać nawet 2 dni? Czy to prawda? Bo kurde przed wymianą zakopcił tylko po odpaleniu a teraz świeżo po wymianie kopci cały czas. Może jak pojeżdżę to przestanie bo póki co auto stoi i czeka na swoją kolejkę po tablice
  6. Bardzo miałeś sparciałe, czy przetarte? Bo ja dzisiaj wymieniłem a na tych starych tylko ta otulina sparciała a wężyki same w sobie były szczelne. Zmiany żadnej nie odczułem. Auto przyspiesza do tych 2000 rpm, tylko że to jest mniej odczuwalne jak ma to miejsce powyżej 2000-2500 rpm No dobra ale czy np w okolicach 2500 jest on jeszcze większy? Przepraszam za dość idiotyczne pytania ale to mój pierwszy diesel w bmw
  7. Witam. Zauważyłem wczoraj że są chyba zamienione wężyki od podciśnienia http://imageshack.us/f/94/beztytuufpn.png/ http://imageshack.us/f/94/beztytuufpn.png/ czy będzie taka zamiana na coś wpływać oraz wymieniony jest tylko jeden a reszta ten najdłuższy jest sparciały. Czy może to skutkować tym iż auto dostaje prawdziwego kopa powyżej 2000rpm dopiero? Przepraszam za dość banalne pytanie może ale to mój pierwszy klekot BMW i dopiero załapuje co z czym się je :oops: Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie sugestie
  8. Witam. Co myślicie na podstawie zdjęć z ogłoszenia odnośnie tej e39 http://otomoto.pl/bmw-530-pelne-wyposazenie-manual-xenon-C21636532.html Od kilku dni staram się o Vin ale dosyć trudno złapać kontakt ze sprzedającym. A może już ktoś był oglądał, bo z tego co wiem to już miesiąc temu też była na allegro. Pozdrawiam wszystkich
  9. I jak uporałem się już z tym problemem??
  10. Masz zamontowane tam LPG? Bo tutaj może tkwić problem.
  11. aku odłączałem ostatni raz jakieś 3 miesiące temu. Ciśnienie na listwie wtryskowej sprawdzane i wszystko ok, układ zapłonowy cały nowy, sonda, pompa paliwa, regulator ciśnienia wymienione, czujnik temperatury również Nie ruszałem jeszcze przepływki i wtrysków Podejrzewam wtryski, ale to dopiero w przyszłym tygodniu je sprawdzę Wszystko wskazuje na to że się zalewa A i jeszcze jedno. Czy nieprawidłowy luz zaworowy może powodować aż takie cyrki i to tylko na PB, bo na LPG wszystko ok Do objawów można jeszcze dodać opóźnioną reakcje po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu tylko na PB tak jakby dławienie.
  12. Faktycznie zapomniałem napisać M20B20
  13. Witam. Problem polega na tym że po odpaleniu na ciepłym silniku auto gaśnie, innym razem spadają obroty do bardzo niskich prawie do zgaśnięcia. Dzieje się tak tylko po odpaleniu. Wtedy obroty są na poziomie 500rpm i po kilku sekundach wszystko się normuje. A jest także tak że nie zgaśnie, ale w tedy są olbrzymie problemy z odpaleniem, Kiedy autko ma zgasnąć czasami tylko delikatnie musnę gazem i nie zgaśnie, ale czasami jest tak że mimo wciskania gazu do podłogi i tak gaśnie. Dodam że na całkowicie zimnym jest wszystko ok.
  14. A czasem jakby wtryski dawały du...y to nie występowały by inne problemy, np. brak możliwości wkręcania na wyższe partie obrotów, utrata mocy czy inne cuda. Jeżeli nic takiego nie występuję to odpuściłbym sobie wtryski. Ja walczę z podobnym tematem i jestem załamany, wymieniłem prawie wszystko, został mi tylko przepływomierz i jeszcze wtryski które raczej wykluczam
  15. Nie mam pojęcia. Wiem że silnik był wymieniany jeszcze w Holandii a dokumentacje przy jakim to się działo przebiegu zagubił pierwszy właściciel w Polsce. Wiem tylko tyle że kiedy ją kupiłem na liczniku było 270tys, ale to nie wnosi nic do tematu. Sprawdziłem przed chwilą ciśnienie na listwie podczas rozruchu po dłuższym postoju i wyszło to że w momencie odpalania ma bardzo niskie ciśnienie, kiedy już odpali po dłuższym kręceniu ciśnienie stabilizuje się do 2,5 bar, dalej po wciśnięciu gazu ciśnienie spada Co ciekawsze po podłączeniu samej pompy pompuje ponad 6bar. Więc wydaje mi się że przyczyna może leżeć po stronie wtrysków w moim przypadku ale w tej chwili nie mam czasu na ich wyjęcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.