Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisze z mojego forum bo kumpel ma chwilowy problem z netem.

Chodzi o to ze podczas postoju na swiatlach lub korkach jego bmw e 36 318 lapie mu duza temperature,wymienil plyn i odpowietrzyl uklad chlodzenia a dalej to samo,brakuje mu tylko plastiku oslaniajacego wiatrak !czy to moze byc przyczyna?? czy moze cos innego np przegrzany silnik?:(

Opublikowano
Czy zdecydowanie termostat to ciezko powiedziec. Różnie bywa. Ojciec ostatnio mial podobnie. Grzał mu sie strasznie w miescie. Diagnoza: pompa wody. Wymienil i wszsytko wrocilo do normy.
Pozdrawiam Mariusz
Opublikowano

hej dzieki za podpowiedz! :)

 

patrzylem ile kosztuje pompa i termostat najpierw wymienie termostat a pozniej ewentualnie pompe wody!

 

Pozdro!

Opublikowano
Jeżeli podczas jazdy ci sie nie grzeje to ja bym termostatu zamkniętego cały czas nie brał pod uwagę. Gdyby termostat był zamknięty cały czas to podczas normalniej jazdy tez by sie grzał. Stawiam na pompę.
Opublikowano

Witam!

Jesli na trasie sie nie grzeje to pompa odpada.

Podstawa jest w tym przypadku sprawdzenie sprzegla wiskotycznego.

Ja mam padniete wisko i takie wlasnie sa objawy. Na trasie ok, w miescie 20 min stania w korkach i wskazowka przekracza polowe i idzie do gory.

Wystarczy ruszyc, przejechac kawalek i od razu temp spada.

Jak objawy podobne to bedzie wisko.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
sposób na tanią naprawę uszkodzonego visco ew. doraźną naprawę to spawanie i visco kręci cały czas :lol: tylko zwiększy to hałas ale patent działa u kumpla w omedze już5 lat :norty:

Czesc

Ja swoje visco ,umylem w nafcie ,wyczyscilem zaworek i dziala prawie na 100 %!

Wiec czasem spawanie ,to ostatecznosc.

pozdrawiam

Opublikowano

hej

 

wczoraj zrobilem maly tescik,odpalilem auto i poczekalem jak zlapie temp. jak bylo lekko za srodkiem temp. stala w miejscu,ale wiatrak nie wlacza sie jak zaczela mi skakac temp.czyli to jednak wina wisco? tak?

Opublikowano
hej

 

wczoraj zrobilem maly tescik,odpalilem auto i poczekalem jak zlapie temp. jak bylo lekko za srodkiem temp. stala w miejscu,ale wiatrak nie wlacza sie jak zaczela mi skakac temp.czyli to jednak wina visco? tak?

Opublikowano

.. a jeszcze jednop u mnie wiatrak kreci sie caly cas nie zaleznie od temp.silnika.to mojja pierwsze bmw i dlatego nie wiem jak powinno byc dobrze??

 

Pozdro

Opublikowano
hej

 

wczoraj zrobilem maly tescik,odpalilem auto i poczekalem jak zlapie temp.lekko za srodkowa kreske przez jakies 10 min bylo ok ale pozniej zaczela mi skakac temp.dodam ze wiatrak kreci sie caly czas,ale gdy wskaznik temp.rosl to wiatrak powinien krecic sie szybciej,a u mnie kreci sie jak gdyby ze stala predkoscia!!

Opublikowano
.. a jeszcze jednop u mnie wiatrak kreci sie caly cas nie zaleznie od temp.silnika.to mojja pierwsze bmw i dlatego nie wiem jak powinno byc dobrze??

 

Pozdro

Czesc

Tak ma byc!

W miare lapania temperatury,wisco coraz mocniej przylega do walka i stopniowo nabiera obrotow a tak normalnie sie slizga po walku i obraca sie tak ,ze mozna je zatrzymac,palcem,albo innym czlonkiem :P

pozdrawiam

Opublikowano

tak jak mowil kolega, jak mozesz zatrzymac paluchem wisko na cieplym silniku to znaczy ze jest zepsute.

Kiedys ktos opisywal taki sposob, ze wiazesz wiatrak nitka do jakiegos elementu nieruchomego i zapalasz silnik... po nagrzaniu wisko powinno sie zalaczyc i nitke zerwac, jak nie zrywa to zepsute

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.